Helt kørt ned! :( - Langt, men trænger til opmuntring

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. oktober 2011

PiaRW

Det er så uretfærdigt, og det må være så hårdt. Føler virkelig med dig! Jeg håber virkelig for dig hun kommer snart (af sig selv, og gerne IDAG) så du kan give din belastede krop lidt fred, og få psyken på rette spor igen.

Jeg sender lige en KÆMPE pose veer, lad dem regne ned over dig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. oktober 2011

Frøken J.

malo skriver:

Stort kram til dig. Jeg kender utålmodigheden alt for godt. Og jeg synes det er helt ok at brokke sig og være utålmodig - specielt når man har smerter og ikke kan være nogen steder.

Hilsner

Mathilde - der selv gik en uge over tid med min søn (dog uden smerter) men MEGET utålmodig. Fødslen gik i gang natten til den dag jeg skulle til samtale om igangsætning

Tusind tak for opmuntringen! Fatter ikke den hedder 41+0 i dag.. Havde aldrig forventet at gå så længe

Anmeld

9. oktober 2011

Frøken J.

PiaRW skriver:

Det er så uretfærdigt, og det må være så hårdt. Føler virkelig med dig! Jeg håber virkelig for dig hun kommer snart (af sig selv, og gerne IDAG) så du kan give din belastede krop lidt fred, og få psyken på rette spor igen.

Jeg sender lige en KÆMPE pose veer, lad dem regne ned over dig

Tusind tak, det er sødt af dig! Forstår slet ikke selv, at jeg er 41+0 i dag. Jeg troede ikke jeg ville gå så megte over!

Anmeld

9. oktober 2011

babyMark

åh søde dig.

lyder som om du har allermest brug for et kram og nogle der tager sig omsorgsfuldt af dig. Tænker det er fuldt forståeligt, at du har det sådan! Og kan sagtens forstå hvis det føles som den længste uge i dit liv. Vil undlade at give dig en masse råd og i stedet bare sende dig en masse  og forhåbentlig sker der noget sådan rigtig snart!

Anmeld

9. oktober 2011

Frøken J.

babyMark skriver:

åh søde dig.

lyder som om du har allermest brug for et kram og nogle der tager sig omsorgsfuldt af dig. Tænker det er fuldt forståeligt, at du har det sådan! Og kan sagtens forstå hvis det føles som den længste uge i dit liv. Vil undlade at give dig en masse råd og i stedet bare sende dig en masse  og forhåbentlig sker der noget sådan rigtig snart!

Tusind tak for det Håber også snart der sker noget! Vil helst føde af mig selv, men nu hedder den jo 41+0 i dag, så tiden til igangsættelsen begynder at løbe ud

Anmeld

9. oktober 2011

_-Kathrine-_

Kæmpe kæmpe kram til dig.... Det stinker at gå over tid, for man har ventet længe nok i forvejen....!
Håber at jeg snart kan logge på baby og se du har født! Du fortjener virkelig at få din prinsesse i armene nu!!!
Masser af vestøv og pøj pøj :-)

Knus herfra :-)

Anmeld

9. oktober 2011

Laulund87

Hvis du magter det, så kan jeg komme en dag med film og alt muligt ulækkert

Måske det kunne få dine tanker et andet sted hen og det ville opmuntre dig lidt

Men hvis du ikke kan overskue det, eller ikke magter det, er det helt ok

Anmeld

9. oktober 2011

Frøken J.

Laulund87 skriver:

Hvis du magter det, så kan jeg komme en dag med film og alt muligt ulækkert

Måske det kunne få dine tanker et andet sted hen og det ville opmuntre dig lidt

Men hvis du ikke kan overskue det, eller ikke magter det, er det helt ok

Det er jeg total frisk på! Bare det ikke er gyser Men så skal det være en af de kommende dage, for jo flere der går, jo større er oddsene for fødsel Spørgsmålet er så om du behøver tage film med! Hehe - du ved hvor mange vi har

Anmeld

9. oktober 2011

Frøken J.

_-Kathrine-_ skriver:

Kæmpe kæmpe kram til dig.... Det stinker at gå over tid, for man har ventet længe nok i forvejen....!
Håber at jeg snart kan logge på baby og se du har født! Du fortjener virkelig at få din prinsesse i armene nu!!!
Masser af vestøv og pøj pøj :-)

Knus herfra :-)

Tusind tak Håber også jeg snart kan fortælle, at hun er ude på den anden side!

Anmeld

9. oktober 2011

tioyv

har desværre ingen råd, er selv kun 17+0 i dag.

men vil ikk smutte uden og sende et stort 

og finger for hun snart vil ud..

bettina

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.