Helt kørt ned! :( - Langt, men trænger til opmuntring

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. oktober 2011

Frøken J.

Kofoed. skriver:

Jamen i må da gerne komme herned, men nu er jeg den der bor sydligst af os alle, dog kun 300 meter fra banegården, meeen nok lidt for langt for mette med tog Men vi må lige skrive med de andre om det også

Tror mere på de andre ting, såsom næse og øre ændre så merkant, men ja det ændre sig nok. Men jeg har ikke ændret særlig meget udseende i rigtig mange år, alle genkender mig, selvom det er 10 siden de sidst så mig.

Ja, vi må lige finde en måde at tale sammen om det. Jeg vil i hvert fald vildt gerne!

Der er jo også bare nogen, der bliver ved med primært at ligne den ene forældre. Jeg ligner faktisk ikke rigtig nogen af dem, det er lidt skægt. Da jeg var bette havde jeg mange af min fars træk, især det kulsorte hår osv. Men nu er der ikke så mange af de store ting (altså fx næse og sådan) hvor det ligner nogle af mine forældre  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. oktober 2011

Kofoed.

Frøken J. skriver:

Ja, vi må lige finde en måde at tale sammen om det. Jeg vil i hvert fald vildt gerne!

Der er jo også bare nogen, der bliver ved med primært at ligne den ene forældre. Jeg ligner faktisk ikke rigtig nogen af dem, det er lidt skægt. Da jeg var bette havde jeg mange af min fars træk, især det kulsorte hår osv. Men nu er der ikke så mange af de store ting (altså fx næse og sådan) hvor det ligner nogle af mine forældre  

PB på face der kan man skrive med flere jo.

Jeg er en tro kopi af min mor, kan vise det på et tidspunkt hvor jeg har begge arme fri.

Anmeld

8. oktober 2011

Laulund87

Frøken J. skriver:

Sådan skal du slet ikke tænke søde, jeg ved jo du er der, hvis jeg skriver og har brug for dig! Jeg har jo ikke en gang selv så meget overskud til samtale udover "Piv piv, jeg har ondt af mig selv". Hehe. Men jeg ved hvor du er, og det betyder det hele og lidt til. Glæder mig til du skal møde hende  Du kan være Tante Lotte! 

Vil ELSKE at være Tante Lotte!

Bliver jo også kaldt Lotte i byen

Anmeld

8. oktober 2011

Madam Blå

Frøken J. skriver:

I må få god mad en anden dag så - Og god bedring forresten, det er da ikke rart med sygdom! 

Det var heller ikke en dårlig idé. I hvert fald skal jeg finde på NOGET! Seriøst, jeg har tænkt meget på dig de sidste dage. Med at du ikke kan noget - Synes faktisk man får ubeskriveligt ondt i kroppen af at sidde/ligge hele tiden! 

Jo tak Ja, vi får god mad en anden dag

Ja, det gør man! Det hjælper ikke at bare ligge.. Men jeg kan desværre heller ikke rejse mig. Men jeg kæmper mig ud til det der varmtvandstræning på Skejby to gange om ugen. Og det gør virkelig underværker! Nøj hvor er det godt at få bevæget sig en smule

Jeg håber for dig, at i kommer lidt ud i morgen. Pak evt. et par ekstra busker i en taske, som kæresten kan bære Det er bare så vigtigt at komme ud. Både for kroppen, men også for sindet.

Men kan i have en dejlig aften

Anmeld

8. oktober 2011

Frøken J.

Laulund87 skriver:

Vil ELSKE at være Tante Lotte!

Bliver jo også kaldt Lotte i byen

Det er det jeg hører Og hun skal jo vide at du er en dame (øh.. kvinde? pige?) hun skal se meget til  

Anmeld

8. oktober 2011

Frøken J.

Madam Blå skriver:

Jo tak Ja, vi får god mad en anden dag

Ja, det gør man! Det hjælper ikke at bare ligge.. Men jeg kan desværre heller ikke rejse mig. Men jeg kæmper mig ud til det der varmtvandstræning på Skejby to gange om ugen. Og det gør virkelig underværker! Nøj hvor er det godt at få bevæget sig en smule

Jeg håber for dig, at i kommer lidt ud i morgen. Pak evt. et par ekstra busker i en taske, som kæresten kan bære Det er bare så vigtigt at komme ud. Både for kroppen, men også for sindet.

Men kan i have en dejlig aften

Kan godt forstå du nyder det! Det må være skønt!

Og i lige måde - Pas nu på dig selv  

Anmeld

8. oktober 2011

Laulund87

Frøken J. skriver:

Det er det jeg hører Og hun skal jo vide at du er en dame (øh.. kvinde? pige?) hun skal se meget til  

Bare hendes Tante høhø

Anmeld

8. oktober 2011

Mira0911

Frøken J. skriver:

Først: Jeg ved godt, at mange ville DØ for at stå hvor jeg står nu. Tæt på en fødsel med en fuldbåren baby. Jeg er klar over det, og jeg har ikke brug for at blive dunket oveni hovedet med det. Det gør ikke mine følelser mindre berettiget.. Jeg ved også godt, at de fleste førstegangs går over tid. Og jeg er klar over jeg skal "nyde tiden imens den varer". Og at andre er gået længere over end jeg er. Men det er ikke lige dén slags jeg har brug for at få smidt i hovedet lige nu, for jeg er bare rigtig meget ked af det. Har brug for opmuntring og forståelse..

40+6 skriver vi i dag. Og der er ikke optakt til noget. Jeg har ikke en gang særlig mange plukveer. Og jeg kan ikke mere nu! Jeg kan mærke, at jeg synker længere og længere ned i et hul, hvor der bare ikke skal noget som helst til for liiiige at skubbe mig ud over kanten.

Jeg har så ondt i kroppen. Én ting er graviditetsbetingede smerter. Slemme, slemme bækkensmerter, smerter i skambenet og lænden, som gør det smertefuldt bare at gå rundt (og nej, det er ikke bækkenløsning, er blevet checket). Det andet er den slags smerter jeg får i kroppen af hele tiden at sidde eller ligge ned. For pga. førstnævnte smerter har jeg for ondt til at gå tur, dyrke motion og i det hele taget rende rundt, og det betyder at min krop efterhånden er helt smadret af inaktivitet..

Det betyder også, at jeg ikke kan tage mig til en skid. Jeg HAR gjort rent, jeg HAR ryddet op. Jeg HAR læst en god bog, set en film og en serie. Jeg HAR fyldt fryseren op med mad til barselsdagene. Tøjet ER vasket. Babyværelset ER klar. Tasken til sygehuset ER pakket. Køleskabet ER fyldt. Og sådan kunne jeg blive ved. Så jeg har ikke noget at lave.. Jeg tør ikke tage ud og spise med min kæreste i tilfælde af vandet skulle gå - Noget pjat, tænker nogen nok, men ikke for mig. Og det ville jo alligevel kun for lidt af aftenen til at gå, ikke flere dage.

Jeg kan bare mærke, at det kører mig ned. Og så kan folk sige nok så mange gange, at jeg kommer til at savne denne tid. Nej, det gør jeg ikke. Om så jeg aldrig får mere søvn, så vil jeg ikke savne den her intethed og kedsomhed, som trækker mig længere og længere ned. Det er ikke sundt på psyken! Og da jeg ikke har den store omgangskreds, kan jeg ikke fylde kalenderen med aftaler. - Folk har jo altså også jobs og en hverdag.

Knækkede lige godt og grundigt i aftes og havde en kæmpe hulketur, og min kæreste prøver jo at trøste og opmuntre mig, men det hjælper jo ikke. Og i morges loggede jeg på nettet fra mobilen, rimelig tryg. Tænkte der trods alt ikke kunne være nogen af dem jeg kender, der havde født i nat. Mistaaaake! Logger ind på min mødregruppe på madlog.dk, og sørme om ikke det første emne, der popper op er: "Vandet gik med en plask" - Yes, of course. Én af dem er nu i fødsel. Og så tudede jeg igen. 

Det er som om, at alle dem jeg snakker med enten føder før termin eller lige omkring termin. Og alle dem med termin senere end mig, går også i gang med at føde. Og jeg sidder her endnu en morgen i lænestolen med tårer i øjnene og kan ikke se nogen ende på det her. Jeg har ingen tegn. Jeg må blive sat i gang på onsdag. Og det er forfærdeligt bare at forsøge at få dagene til at passere. 

Og det hjælper btw heller ikke at få at vide: "Jamen tænk, nu er der max en uge til du har hende" - Mmm. En uge mere i det her helvede? Groovy!

Jeg måtte bare ud med mine tanker her til morgen.. Please lad være at dunke mig i hovedet eller komme med bedrevidende kommentarer, det kan jeg simpelthen ikke tåle lige nu..

Janne - 40+6

Jeg ved hvordan du har det... Alt dette du skriver der, sådan havde jeg det præcis med Julie... 

Kæææææææææææææææææmpe til dig... 

Anmeld

9. oktober 2011

Highlander

Frøken J. skriver:

Vi kan da bare lige snuppe sådan en dobbeltfødsel i morgen, det kunne da være super god stil! Hehe

Men tak for det 

Haha ja for pokker, den er jeg HELT med på 

Anmeld

9. oktober 2011

malo

Stort kram til dig. Jeg kender utålmodigheden alt for godt. Og jeg synes det er helt ok at brokke sig og være utålmodig - specielt når man har smerter og ikke kan være nogen steder.

Hilsner

Mathilde - der selv gik en uge over tid med min søn (dog uden smerter) men MEGET utålmodig. Fødslen gik i gang natten til den dag jeg skulle til samtale om igangsætning

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.