Tvillings b begravelse

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. oktober 2011

ønskebørn74

Kofoed. skriver:

Mange tak Tror du om nogen kender den følese, at man bare lige vil se ham/hende en gang til.

Alt for godt... Sender jer masser af tanker i denne hårde og også dejlige tid... Det må være svært at indeholde al den sorg og glæde på en gang...  For hvor er hun dog dejlig jeres lille pige!!!..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. oktober 2011

Sitrani

Det ser ud til at have været en rigtig fin begravelse.. Er ked af, at I har måtte tage afsked med hende - det må være så forfærdeligt! Men tro mig, det bliver godt for hendes søster, når hun bliver større, at have et sted at kunne gå hen.. Jeg er selv tvilling (min søster døde 14 dage efter vi blev født!) Så jeg ved, at det har været rart, at man kunne gå et sted hen og se, hvor éns søster ligger begravet, selvom man aldrig rigtig har kendt hende

Og ved, at ingen ord rigtig kan trøste en mor, der har mistet et barn...

Anmeld

5. oktober 2011

AnneBJ

Hvor blev det en fin kiste og grav!! 

Varme kram og tanker til Jer! 

Anmeld

5. oktober 2011

Kofoed.

ønskebarn74 skriver:

Alt for godt... Sender jer masser af tanker i denne hårde og også dejlige tid... Det må være svært at indeholde al den sorg og glæde på en gang...  For hvor er hun dog dejlig jeres lille pige!!!..

Det er godt nok også underligt, kan nogle gange slet ikke finde ud af, hvad jeg skal/bør føle, for ønsker ikke Anastasia skal opleve mig ked af det alt for tit, men man kan jo ikke lade værre med, at være ked af det. Det er en svær balance, men heldigvis sover hun meget og så forstår hun jo ikke rigtig føleser endnu, så det letter lidt.

Tak, synes også hun er så skøn, håber inderligt det snart bliver jeres tur.

Anmeld

5. oktober 2011

Christina.78

Dejligt for Jer at hun nu ligger i haven og I har et sted at gå hen hvis I har brug for det..smukt at din mor passer på hende..og I kan jo altid markere hende lidt mere hvis I har brug for det..

stort  til Jer i denne tid..

knus en anden englemor

Anmeld

5. oktober 2011

linefun

Smukt!
Godt I fik en god afslutning. Er sikker på mormor passer godt på jeres lille pige

Anmeld

5. oktober 2011

Christina.78

Kofoed. skriver:

Det er godt nok også underligt, kan nogle gange slet ikke finde ud af, hvad jeg skal/bør føle, for ønsker ikke Anastasia skal opleve mig ked af det alt for tit, men man kan jo ikke lade værre med, at være ked af det. Det er en svær balance, men heldigvis sover hun meget og så forstår hun jo ikke rigtig føleser endnu, så det letter lidt.

du må for alt i verden ikke stå tilbage hvis behovet for at græde ud er der..også selvom Anastasia er der..man må bare prøve at forklare at mor er lidt ked af det og sådan er det..hvis du holder det inde risikerer du muligvis at gå helt ned på et tidspunkt..du skal have lov at have din sorg på alle tidspunkter..tanker og følelser vil der altid komme mange af..

Anmeld

5. oktober 2011

Kofoed.

STN skriver:

Det ser ud til at have været en rigtig fin begravelse.. Er ked af, at I har måtte tage afsked med hende - det må være så forfærdeligt! Men tro mig, det bliver godt for hendes søster, når hun bliver større, at have et sted at kunne gå hen.. Jeg er selv tvilling (min søster døde 14 dage efter vi blev født!) Så jeg ved, at det har været rart, at man kunne gå et sted hen og se, hvor éns søster ligger begravet, selvom man aldrig rigtig har kendt hende

Og ved, at ingen ord rigtig kan trøste en mor, der har mistet et barn...

Har det ikke også gjort det mere håndgribeligt for dig, at du havde det sted at tage hen?

Tak

Desværre nej, kunne være rart nogle gange.

Anmeld

5. oktober 2011

Kofoed.

AnneBJ skriver:

Hvor blev det en fin kiste og grav!! 

Varme kram og tanker til Jer! 

En malet cigaræske  Men den blev gjort rigtig flot, så er det jo lige meget.

Tak

Anmeld

5. oktober 2011

ønskebørn74

Kofoed. skriver:

Kæmpe krammer, hvor må det bare være hårdt!!!

Og med hensyn til os, så må vi se.. Jeg har en del bøvl dernede...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.