Penge på de dejlige børn :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. oktober 2011

Koen.

FieMus skriver:

Håber også bedsteforældrene vil hjælpe lidt! Er jo ikke så gammel, eller rig! 

her i huset er manden gammel (ikke sig jeg har sagt det haha) men ja vi skider heller ikke penge når vi går på toilet vi klare os men ville da godt have et par millioner mere

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. oktober 2011

FieMus

tanja. skriver:

her i huset er manden gammel (ikke sig jeg har sagt det haha) men ja vi skider heller ikke penge når vi går på toilet vi klare os men ville da godt have et par millioner mere

Haha! den holder vi for os selv  

- nu tænkte jeg bare på, både faren og jeg er under uddannelse, så penge er der ikke mange af! 

Anmeld

4. oktober 2011

Koen.

FieMus skriver:

Haha! den holder vi for os selv  

- nu tænkte jeg bare på, både faren og jeg er under uddannelse, så penge er der ikke mange af! 

Nej så er der ikke det vilde at rutte med, men så er det bare at købe lidt af gangen og spare op Det skal sikkert nok gå på en eller anden måde

Anmeld

4. oktober 2011

FieMus

tanja. skriver:

Nej så er der ikke det vilde at rutte med, men så er det bare at købe lidt af gangen og spare op Det skal sikkert nok gå på en eller anden måde

Ja, det må man da håbe!  
Har i hvert fald en laaaaaang liste nu  

Anmeld

4. oktober 2011

Koen.

FieMus skriver:

Ja, det må man da håbe!  
Har i hvert fald en laaaaaang liste nu  

haha kan godt huske det, med den første skrev jeg os side lange lister om alt det vi bare måtte have Der er det nemmere denne gang for der har vi det meste fra nr 1

Anmeld

4. oktober 2011

FieMus

tanja. skriver:

haha kan godt huske det, med den første skrev jeg os side lange lister om alt det vi bare måtte have Der er det nemmere denne gang for der har vi det meste fra nr 1

ja nemlig. synes godt nok der er meget man skal have fat på. hvad synes du er det vigtigste at få fat på først´?

Anmeld

4. oktober 2011

Zelinasmor

Vi har brugt ca. 10.000kr. Vi købte en barnevogn fra ny, men den var sat ned til 2000kr. Man bliver overrasket over hvor mange ting man skal have. Tøj, barnevogn, regnslag, myggenet, barnevogns sele, seng/vugge, ammepude, puslepude/puslebord, stofbleer, dyne, sengetøj, lagner osv. Det er måske ikke alle der køber alle ting inden. Men der skal jo også mange småting til, såsom sutter, sutteflasker (i tilfælde af at du ikke kan amme), termometer, flaskerenser o.lign. Hvis du skal have ALT fra nyt bliver det en dyr omgang. Flere af vores ting er brugt og vi har ikke kunne gøre det for mindre end 10.000

Anmeld

4. oktober 2011

Filippa & Liva

Hvis I vil have det hele nyt, skal I nok lægge en deeel penge til side da alting tilsammen koster rigtig meget som nyt.

Men heldigvis har I jo nogle måneder til jeres bebs kommer, så mon ikke I når at få sparet sammen og købt?

Og tillykke med graviditeten ...

Anmeld

4. oktober 2011

chael

FieMus skriver:

Hej dejlige damer  

Jeg vil lige høre jer..hvor mange penge brugte i inden fødslen på jeres små bebser?

Kan simpelthen ikke finde ud af hvor meget der skal lægges til side!  

Det har jeg simpelthen ikke noget overblik over.

JEg købte bare hvad jeg synts jeg havde behov for og hvad jeg godt kunne lide.

Har købt 2x nye barnevogne, så det er da løbet op i et pænt beløb.

Tøj, der har jeg arvet meget, men selvfølgelig også købt meget nyt, især til drengene, der har jeg købt langt mere mærketøj til dem som babytøj, end jeg gjorde til min datter.

SÅ alt efter hvor økonomisk man tænker eller hvad man bruger sine penge på, mærketøj, eller ej, dyre banrevogne eller ej, så kommer man jo nok ikke udenom, at det bare koster en DEL at starte det op

Men mange, incl mig selv, har da også fået mange lækre barselsgaver Det er jo også værd at tage med.

*Camilla 40+6, med nummer 3

Anmeld

4. oktober 2011

Koen.

FieMus skriver:

ja nemlig. synes godt nok der er meget man skal have fat på. hvad synes du er det vigtigste at få fat på først´?

jamen alt efter hvor langt du er og hvilken barnevogn du vil have, så kan der nogen gange være ret lang bestillingstid på dem Altså vi fik en RIGTIG fin barnevogn fra bilka af svigerfamilien og den er bare kanon, der var lift, madresser, myggenet og regnslag med til

MEN der er rigtig mange der rakker den slags "billig" vogne ned

Ellers så tænk på at tremmesengen er der faktisk ikke brug for i starten, Lærke sov de første tre mdr i sin lift inde ved os

Men ville nok købe de små ting og så samtidig lægge penge fra til de større ting som barnevogn, seng og autostol

håber ikke det blev for rodet

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.