Meningen med ens profil herinde..?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. oktober 2011

-Sigrid-

Witt skriver:

Hvordan i hulen finder man sin terminsgruppe på den her "nye" side?? . Har stadig ikke helt fundet ud af den ..

Debatter over til højre

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. oktober 2011

Witt

-Sigrid- skriver:

Debatter over til højre

Tak og ups

Anmeld

3. oktober 2011

minblob

isabellamor skriver:

nu har jeg ikke fået nogle venner ud af at være herinde, og jeg er her heller ikke for KUN at skabe realationer i den forstand at jeg skal finde venner.. ikke fordi jeg ikke vil. det vil jeg gerne men det er ikke formålet med min profil herinde... det er finde en god ven herinde er bare en bonus selvf.. 

jeg er her mest fordi at jeg bruger tråedene til at få svar på ting, og jeg kan også godt lide at give min viden videre til nogen for st de kan få gavn af de ting jeg har erfaret enten ved hjælp af brugere herinde eller mit liv..  og så er jeg også aktiv i køb og salg... selvom jeg nok køber for mere end jeg sælger herinde 

nogle tråde jeg laver bliver heller ikke svaret på af mange, og det sker for mange... men et enkelt svar kan  sommetider også være nok..

er det bare hyggesnak er det måske fordi at det enten er set før eller simepelthen ikke skaber interesse nok.. 

Som jeg hele tiden skriver....

DET ER FAIR NOK AT FOLK IKKE BRUGER SITET TIL AT FÅ VENNER... I get it...

Men når man ansøger om folks venskab og sender et brev afsted , kan man som det mindste være dannet og høflig nok , og skrive ved du hva , jeg bruger ikk siden til at få venner , har nok i forvejen , du ikk min målgruppe , what ever... Det er bare standard efter min mening jo.

Anmeld

3. oktober 2011

Frøken J.

minblob skriver:

Men når man ansøger om folks venskab og sender et brev afsted , kan man som det mindste være dannet og høflig nok , og skrive ved du hva , jeg bruger ikk siden til at få venner , har nok i forvejen , du ikk min målgruppe , what ever... Det er bare standard efter min mening jo.

Men nu er det jo ikke alle, der bruger vennefunktionen på samme måde som du måske gør. Der er også nogen som tilføjer folk som venner, hvis det er en profil de er interesseret i at holde lidt øje med, men hvor de er bange for at glemme hvad brugernavnet var.

Anmeld

3. oktober 2011

minblob

Frøken J. skriver:

Men nu er det jo ikke alle, der bruger vennefunktionen på samme måde som du måske gør. Der er også nogen som tilføjer folk som venner, hvis det er en profil de er interesseret i at holde lidt øje med, men hvor de er bange for at glemme hvad brugernavnet var.

Det alt sammen fair nok for mig... Man kan bare godt lige svare tilbage..

Anmeld

3. oktober 2011

Muffin_girl

minblob skriver:

Hay piger..!

Jeg har oprettet mig herinde for at komme i kontakt me andre gravide / folk me nyfødte , da ingen af mine veninder i privatten står i den lykkelige situation.. De er self meget glade og spændte både ved graviditeten men os det som kommer efter

Derfor anbefaldede manden at jeg sku prøve at oprette mig på en side som denne , var sådn lidt aarh i starten , men blev rigtig glad ved det ( De første dage ) Nu er det sådn lidt me blandede følelser , for syns størstedelen af folket herinde er rigtig ringe til at give respons tilbage når man prøver at skabe noget kontakt (påtrods af man blir venner folk ovenikøbet) Har jeg misforstået konceptet fuldstændigt ?? Andre som kan relatere til det ?? Finder det godtnok irriterende og ærgeligt... Venner / nye bekendtskaber kan man vel aldrig få nok af ??

Jeg har oprettet mig herinde fordi jeg er SÅ SKRUK ! Og fordi jeg gerne ville snakke med andre og fik siden anbefalet.. Men altså kan da kun sige at du skal give det lidt tid  

Jeg mødes heller ikke med nogen i IRL... Men jeg ansøger bare folk når jeg føler jeg har snakket godt med dem. Men jo kan være meget svært...

Ærgeligt du bor langt væk.. Gad da godt lave noget

Anmeld

3. oktober 2011

Isabella_mor

minblob skriver:

så misforstår jeg nok bare dit indlæg, jeg troede bare du ville have svar på hvad vi andre bruger sitet til... 

jeg plejer at acceptere dem der ansøger, men det er for det meste folk jeg har snakket godt med herinde der enten ansøger mig herinde eller som jeg ansøger... får jeg ikke noget svar så er det fair nok.. 

Anmeld

3. oktober 2011

numsefisk

Profilbillede for numsefisk

Nu måtte jeg lige lure på din profil

Grunden til evt manglende svar kunne være at man ikke har set dig i debatterne, og der et par gange har været oprettet profiler herinde som ikke var hvad de udgav sig for, så tror måske nogle på den måde kan være lidt forsigtige. 

Men ud over det, så kan jeg godt forstå du syntes det er ærgeligt, men giv det lidt tid.

Du skal hvertfald have velkommen fra mig af

http://miniministeren.blogspot.com/

Anmeld

3. oktober 2011

Storken

numsefisk skriver:

Nu måtte jeg lige lure på din profil

Grunden til evt manglende svar kunne være at man ikke har set dig i debatterne, og der et par gange har været oprettet profiler herinde som ikke var hvad de udgav sig for, så tror måske nogle på den måde kan være lidt forsigtige. 

Men ud over det, så kan jeg godt forstå du syntes det er ærgeligt, men giv det lidt tid.

Du skal hvertfald have velkommen fra mig af

Anmeld

4. oktober 2011

MorDk

Uh tænkte at jeg også liiige ville komme med et par ord

Jeg er forholdsvis ny her på Baby.dk men har brugt en anden baby-side i mange år! Siden 2005 for at være helt nøjagtig! Jeg har brugt debatsiderne og har ikke mange "venner" på listen...  Jeg fandt min mødregruppe gennem siden...og dem har jeg da kontakt med også via FACEBOOK! MEn jeg oprettede mig ikke for at finde veninder... jeg oprettede mig for at have et forum som kunne opfylde de behov jeg har vedr. spørgsmål og nysgerrighed... mm.

Jeg må indrømme at jeg har dårligt overskud til mine IRL venner... så det er svært også at "pleje" sine net-venner! Når jeg sidder her på siden - nyder jeg at læse andres tråde osv. Kontakt kommer.... og oftest hvis man er aktiv i debatterne... så "lære folk en at kende"...

Men håber du finder hvad du søger

MEN det er altid hygge at lærer nye mennesker at kende *S*

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.