minblob skriver:
Ikk nødvendigvis.. Jeg har fået go respons på min debat - Så det jo fino... Der findes jo andre me samme følelse / holdning 
Nogen ligger meget tid i debat , kommentere hinandens ting og sådn og andre søger rent faktisk nogle nye bekendtskaber....
Go dag til dig...!!
Som jeg helt eksplicit skriver, så vil du helt bestemt finde nogen, som ønsker samme kommunikationsform som dig - Jeg har ikke skrevet nogen steder, at de ikke findes. Men nu stiller du det selv enormt kritisk op i dit oplæg, og derfor får du her noget respons, som peger på dit oprindelige oplæg og din kritik. Ydermere får du det til at lyde som om, at man ikke søger nye bekendtskaber, hvis det er debatten man ligger sin energi i. Heri er jeg ikke enig, i og med jeg personligt kan skrive under på at jeg - qua debatten - har fået en hel masse bekendtskaber, for ikke at sige nære venner.
Jeg forklarer dig det kun, fordi du selv starter ud med at være enormt kritisk over den manglende respons - Jeg fortæller dig blot, hvordan du med stor sandsynlighed kan få den. Men ønsker du ikke at gøre det på dén måde, så må du jo også acceptere, at det ikke er alle, der ønsker samme form for kontakt som dig selv.
Anmeld