Meningen med ens profil herinde..?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. oktober 2011

Frøken J.

minblob skriver:

Hmm ja der er delte meninger omkring det...

Jeg kan ikk give dig ret i at det kommer an på hvor længe man har været herinde... Man fortjener stadig respons når man giver sig tid til at konakte folk.. Og igen , når man blir venner me folk og skriver derefter , så kan folk bare skrive tilbage at det ingen interesse har osv... Det er i for sig fair me mig , og det har jeg oplevet og har respekt for det... Sådn er jeg bygget  Jeg er ikk nået til det der me at kommentere andres ting når jeg ikk kender dem... Og hvor vidt jeg har debat indlæg eller ej , aaarh det ikk alt afgørende for nye bekendtskaber og hvor meget man gør sig bemærket... Sorry , men har mine stærke holdninger...!

Jeg siger ikke, at respons kan måles i tid, jeg siger, at det er helt naturligt, at når du har været her længere tid, så lærer folk dig at kende, og dermed får du mere respons. Jeg er ikke sikker på, hvordan du forventer at lære folk at kende, hvis du ikke vil kommentere på fremmedes ting? Så bliver det i al fald svært En side som denne bygger i høj grad på debatdelen, så du vil bestemt finde nogen, der gerne skriver breve, men størstedelen bruger debatten, og ønsker du ikke at bruge din tid dér, så må du også være indforstået med et mindre responsgrundlag, synes jeg

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. oktober 2011

Witt

-Sigrid- skriver:

Tja, jeg har gode erfaringer med veninder herindefra... Jeg skriver med dem privat, så snakker vi om det meste

Jeg bruger debatter til at spørge om ting, og veninder i posten... Måske skulle du prøve at skrive til nogle du har noget til fælles med i terminsgruppen, spørge hvordan det går med deres graviditeter? Gravide kvinder er næsten altid klar på at starte en samtale sådan

Hvordan i hulen finder man sin terminsgruppe på den her "nye" side?? . Har stadig ikke helt fundet ud af den ..

Anmeld

3. oktober 2011

minblob

Frøken J. skriver:

Jeg siger ikke, at respons kan måles i tid, jeg siger, at det er helt naturligt, at når du har været her længere tid, så lærer folk dig at kende, og dermed får du mere respons. Jeg er ikke sikker på, hvordan du forventer at lære folk at kende, hvis du ikke vil kommentere på fremmedes ting? Så bliver det i al fald svært En side som denne bygger i høj grad på debatdelen, så du vil bestemt finde nogen, der gerne skriver breve, men størstedelen bruger debatten, og ønsker du ikke at bruge din tid dér, så må du også være indforstået med et mindre responsgrundlag, synes jeg

Ikk nødvendigvis.. Jeg har fået go respons på min debat - Så det jo fino... Der findes jo andre me samme følelse / holdning

Nogen ligger meget tid i debat , kommentere hinandens ting og sådn og andre søger rent faktisk nogle nye bekendtskaber....

Go dag til dig...!!

Anmeld

3. oktober 2011

modesty

minblob skriver:

Enig , formålene med at være her er individuelle.. Men sjovt nok er stortset alle de kommentare og feedback der kommet på mit opslag , fra piger der oplever det samme... Så der sidder rent faktisk mødre /kommende mødre derude som savner nogle i samme situation...

Og nej ikk dating side , men man kan altså sagtens bruge siden til at komme i kontakt med andre mennesker , så der jeg slet slet ikk enig...

Man kan være høflig og svare tilbage når man har godkendt venskab me folk , det min mening...

Jeg er helt enig i at hvis folk ikke gider svare på ens beskeder, så må de lade være med at blive venner med én.

Anmeld

3. oktober 2011

Frøken J.

minblob skriver:

Ikk nødvendigvis.. Jeg har fået go respons på min debat - Så det jo fino... Der findes jo andre me samme følelse / holdning

Nogen ligger meget tid i debat , kommentere hinandens ting og sådn og andre søger rent faktisk nogle nye bekendtskaber....

Go dag til dig...!!

Som jeg helt eksplicit skriver, så vil du helt bestemt finde nogen, som ønsker samme kommunikationsform som dig - Jeg har ikke skrevet nogen steder, at de ikke findes. Men nu stiller du det selv enormt kritisk op i dit oplæg, og derfor får du her noget respons, som peger på dit oprindelige oplæg og din kritik. Ydermere får du det til at lyde som om, at man ikke søger nye bekendtskaber, hvis det er debatten man ligger sin energi i. Heri er jeg ikke enig, i og med jeg personligt kan skrive under på at jeg - qua debatten - har fået en hel masse bekendtskaber, for ikke at sige nære venner.

Jeg forklarer dig det kun, fordi du selv starter ud med at være enormt kritisk over den manglende respons - Jeg fortæller dig blot, hvordan du med stor sandsynlighed kan få den. Men ønsker du ikke at gøre det på dén måde, så må du jo også acceptere, at det ikke er alle, der ønsker samme form for kontakt som dig selv.

Anmeld

3. oktober 2011

minblob

modesty skriver:

Jeg er helt enig i at hvis folk ikke gider svare på ens beskeder, så må de lade være med at blive venner med én.

Tak for enigheden - dejligt andre os ser sådn på det

Anmeld

3. oktober 2011

Silja&Noam

Jeg har svaret dig da du skrev men så kom der ik mere

Anmeld

3. oktober 2011

minblob

SiljasMoar skriver:

Jeg har svaret dig da du skrev men så kom der ik mere

Hmm nu har jeg self ryddet op i posten... Men mener bestemt ikk jeg modtog mere fra dig , i så fald hvis jeg tager fejl må du virkelig undskylde... Havde håbet vi ku skrive sammen nemlig

Anmeld

3. oktober 2011

Isabella_mor

minblob skriver:

Hay piger..!

Jeg har oprettet mig herinde for at komme i kontakt me andre gravide / folk me nyfødte , da ingen af mine veninder i privatten står i den lykkelige situation.. De er self meget glade og spændte både ved graviditeten men os det som kommer efter

Derfor anbefaldede manden at jeg sku prøve at oprette mig på en side som denne , var sådn lidt aarh i starten , men blev rigtig glad ved det ( De første dage ) Nu er det sådn lidt me blandede følelser , for syns størstedelen af folket herinde er rigtig ringe til at give respons tilbage når man prøver at skabe noget kontakt (påtrods af man blir venner folk ovenikøbet) Har jeg misforstået konceptet fuldstændigt ?? Andre som kan relatere til det ?? Finder det godtnok irriterende og ærgeligt... Venner / nye bekendtskaber kan man vel aldrig få nok af ??

nu har jeg ikke fået nogle venner ud af at være herinde, og jeg er her heller ikke for KUN at skabe realationer i den forstand at jeg skal finde venner.. ikke fordi jeg ikke vil. det vil jeg gerne men det er ikke formålet med min profil herinde... det er finde en god ven herinde er bare en bonus selvf.. 

jeg er her mest fordi at jeg bruger tråedene til at få svar på ting, og jeg kan også godt lide at give min viden videre til nogen for st de kan få gavn af de ting jeg har erfaret enten ved hjælp af brugere herinde eller mit liv..  og så er jeg også aktiv i køb og salg... selvom jeg nok køber for mere end jeg sælger herinde 

nogle tråde jeg laver bliver heller ikke svaret på af mange, og det sker for mange... men et enkelt svar kan  sommetider også være nok..

er det bare hyggesnak er det måske fordi at det enten er set før eller simepelthen ikke skaber interesse nok.. 

Anmeld

3. oktober 2011

Silja&Noam

minblob skriver:

Hmm nu har jeg self ryddet op i posten... Men mener bestemt ikk jeg modtog mere fra dig , i så fald hvis jeg tager fejl må du virkelig undskylde... Havde håbet vi ku skrive sammen nemlig

Det kan vi skam os men jeg ved jeg fik svaret. Jeg syns nemlig os det træls når man ik svar

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.