Meningen med ens profil herinde..?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. oktober 2011

Camulla

minblob skriver:

Hay piger..!

Jeg har oprettet mig herinde for at komme i kontakt me andre gravide / folk me nyfødte , da ingen af mine veninder i privatten står i den lykkelige situation.. De er self meget glade og spændte både ved graviditeten men os det som kommer efter

Derfor anbefaldede manden at jeg sku prøve at oprette mig på en side som denne , var sådn lidt aarh i starten , men blev rigtig glad ved det ( De første dage ) Nu er det sådn lidt me blandede følelser , for syns størstedelen af folket herinde er rigtig ringe til at give respons tilbage når man prøver at skabe noget kontakt (påtrods af man blir venner folk ovenikøbet) Har jeg misforstået konceptet fuldstændigt ?? Andre som kan relatere til det ?? Finder det godtnok irriterende og ærgeligt... Venner / nye bekendtskaber kan man vel aldrig få nok af ??

Vi har termin samme dag, pudsigt  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. oktober 2011

***S***

minblob skriver:

Hay piger..!

Jeg har oprettet mig herinde for at komme i kontakt me andre gravide / folk me nyfødte , da ingen af mine veninder i privatten står i den lykkelige situation.. De er self meget glade og spændte både ved graviditeten men os det som kommer efter

Derfor anbefaldede manden at jeg sku prøve at oprette mig på en side som denne , var sådn lidt aarh i starten , men blev rigtig glad ved det ( De første dage ) Nu er det sådn lidt me blandede følelser , for syns størstedelen af folket herinde er rigtig ringe til at give respons tilbage når man prøver at skabe noget kontakt (påtrods af man blir venner folk ovenikøbet) Har jeg misforstået konceptet fuldstændigt ?? Andre som kan relatere til det ?? Finder det godtnok irriterende og ærgeligt... Venner / nye bekendtskaber kan man vel aldrig få nok af ??

Heej.

Jeg kan sagtens følge dig i det du skriver, meen grunden til jeg først har svaret på dit brev idag, er fordi mit overskud har været lidt i bund pga. nyfødt barn så nye indtryk og en rytme man lige skal lære at kende og så har jeg fået brystbetændelse..  

Jeg brugte os siden rigtig meget under min graviditet til råd osv. Men efter jeg har fået William er tiden ikke så meget til computer.. Men jeg kigger herind så tit jeg kan, så jeg kan følge med hos alle jer andre!

Anmeld

4. oktober 2011

mth1987

Puha kan slet ikke huske hvorfor jeg startede, tror jeg hørte om siden da jeg var urinvejsinfektions "møde" på hospitalet (døjede en del med det) og så var der en studerende med inde som begyndte at snakke om den. Jeg har dog gode erfaringer, har fundet en super skøn veninde herinde og tilfældigvis bor vi tæt på hinanden og det har bare været dejligt.

Anmeld

4. oktober 2011

anja89

minblob skriver:

Hay piger..!

Jeg kan også godt genkende til det du skriver.

Jeg har selv søgt nye bekendskaberog fået en på vennelisten herinde men høre aldrig fra personen..

Nu er jeg got nok ikke gravid eller lige har født men jeg har to piger en på 4 år og en på 1½ år, men kan se du bor i glostrup og er ikke så langt fra mig (bor i brønshøj) så vis du har lyst er du da velkommen til at sende mig en besked for jeg går hjemme pt og kunne godt bruge en ny veninde/bekendt

Anmeld

4. oktober 2011

FruStolpe

minblob skriver:

Hay piger..!

Nu er jeg jo en af den du skrev til og anmodede om venskab. Jeg skriver naturligvis tilbage et par gange.
Men helt ærligt, så har jeg bare for travl en hverdag, med barn, mand og fuldtidsjob til at skrive med fremmede om hvad jeg lige laver osv...

Derudover har min datter lige været syg. Så når jeg lige har et øjeblik så læser jeg med (og læser også min post) men det er LANGT fra altid der er tid og overskud til at svare.

Jeg bruger de her sider til at finde infrormation, og få/give gode råd. Ikke til at finde nye venner.

Med alt det sagt, så har du jo slettet dig som min ven, så ingen skade er jo sket. Synes da bare jeg ville forklare mig, når nu jeg lige havde tiden...

Carina

Anmeld

4. oktober 2011

Livas mor

Jeg kan sagtens nikke genkende til dit indlæg. Jeg har været bruger i snart 2 år (wow tiden går stærkt) og har heller ikke mødt nogen herinde fra endnu.

Jeg har også oprettet flere indlæg herinde vedr. at mødes, da jeg som dig heller ingen veninder har i min omgangskreds som har børn.. Så har tit savnet et par medsøstre når nætterne har været lange og gode råd har været dyre.

Knus Rikke

Anmeld

4. oktober 2011

1000Ben

minblob skriver:

Hay piger..!

Jeg har en lille pige på 9 uger og jeg vil da gerne være din ven, vi er endda på samme alder, men bor bare liiiiiiidt langt væk, he he ) Men kan godt genkende det du skriver 

Knus

Stefanie 

Anmeld

4. oktober 2011

minblob

mth1987 skriver:

Puha kan slet ikke huske hvorfor jeg startede, tror jeg hørte om siden da jeg var urinvejsinfektions "møde" på hospitalet (døjede en del med det) og så var der en studerende med inde som begyndte at snakke om den. Jeg har dog gode erfaringer, har fundet en super skøn veninde herinde og tilfældigvis bor vi tæt på hinanden og det har bare været dejligt.

Dejligt for dig du har fundet en skøn veninde herinde... Det er os det hele værd... Skriver os sammen me nogle søde piger , intet der... Men har ikk mødtes me nogen , endnu... Så tager det lidt som en hygge sludder , indtil videre...

Anmeld

4. oktober 2011

mth1987

minblob skriver:

Dejligt for dig du har fundet en skøn veninde herinde... Det er os det hele værd... Skriver os sammen me nogle søde piger , intet der... Men har ikk mødtes me nogen , endnu... Så tager det lidt som en hygge sludder , indtil videre...

Du velkommen til at komme til Sorø da

Anmeld

4. oktober 2011

minblob

mth1987 skriver:

Du velkommen til at komme til Sorø da

En lille times tid her fra... Men måske man ku mødes på halvvejen , hvis det er ??

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.