Meningen med ens profil herinde..?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6.076 visninger
60 svar
1 synes godt om
3. oktober 2011

minblob

Hay piger..!

Jeg har oprettet mig herinde for at komme i kontakt me andre gravide / folk me nyfødte , da ingen af mine veninder i privatten står i den lykkelige situation.. De er self meget glade og spændte både ved graviditeten men os det som kommer efter

Derfor anbefaldede manden at jeg sku prøve at oprette mig på en side som denne , var sådn lidt aarh i starten , men blev rigtig glad ved det ( De første dage ) Nu er det sådn lidt me blandede følelser , for syns størstedelen af folket herinde er rigtig ringe til at give respons tilbage når man prøver at skabe noget kontakt (påtrods af man blir venner folk ovenikøbet) Har jeg misforstået konceptet fuldstændigt ?? Andre som kan relatere til det ?? Finder det godtnok irriterende og ærgeligt... Venner / nye bekendtskaber kan man vel aldrig få nok af ??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. oktober 2011

Janni.

Hej med dig.

Kan godt forstå din frustration (hmm staves? Ny ged til mig tak &nbsp Rigtig mange kigger, læser evt hvad man skriver (vides jo ikke) og få skriver en kommentar. 

Håber dog alligevel du finder hvad du søger her inde. Jeg bruger mest siden til at søge/give råd og vejledning samt at se på andres babyer  

Tror det er meget forskelligt hvad folk forventer af sådan en baby side som denne. 

Anmeld

3. oktober 2011

Albert/Alberthe1

Nej, jeg gir dig ret!!! Jeg oprettede mig da jeg ventede mig og er endnu ikke venner med nogen nye folk... min datter er nu 5 mdr.. Lidt ærgeligt, synes ellers jeg har været aktiv herinde!!

Anmeld

3. oktober 2011

-Sigrid-

Tja, jeg har gode erfaringer med veninder herindefra... Jeg skriver med dem privat, så snakker vi om det meste

Jeg bruger debatter til at spørge om ting, og veninder i posten... Måske skulle du prøve at skrive til nogle du har noget til fælles med i terminsgruppen, spørge hvordan det går med deres graviditeter? Gravide kvinder er næsten altid klar på at starte en samtale sådan

Anmeld

3. oktober 2011

mortilnoahogmelina

Jeg kan godt nikke genkende til det du siger ..

Jeg synes personligt det var lettere at finde overskudet da man var gravid , end da man lige havde født , min søn er nu 9 måneder (wow) og jeg har heller ikk mødt nogen rigtig ..
Jeg synes selv overskudet er tilbage i top igen .. Mne jeg mangler sku nogen at nskke med

Anmeld

3. oktober 2011

K.Rehder

uha, jamen jeg oprettede (dengang) min profil herinde, da jeg havde fået at vide at en bruger herinde havde svinet mig til her på siden, så det var en lidt træls start....
Men nu er jeg glad for at være her og har herigennem fundet en mødregruppe med en meget blandet flok tøser Har også fundet en masse gamle bekendte tilbage fra min skoletid (har boet mange forskellige steder).
Har dog valgt at gøre min profil meget skrabet fordi den føromtalte bruger ELSKER at snage og sladre i ens liv og om ens liv, i selv mangel på samme

Men kan udemærket godt forstå dig

Ærgeligt at du bor helt i KBH, for du ser rigtig rar ud

Anmeld

3. oktober 2011

minblob

Janni. skriver:

Hej med dig.

Kan godt forstå din frustration (hmm staves? Ny ged til mig tak &nbsp Rigtig mange kigger, læser evt hvad man skriver (vides jo ikke) og få skriver en kommentar. 

Håber dog alligevel du finder hvad du søger her inde. Jeg bruger mest siden til at søge/give råd og vejledning samt at se på andres babyer  

Tror det er meget forskelligt hvad folk forventer af sådan en baby side som denne. 

Tak for forståelsen  Altid godt...

Det er self os iorden man kun bruger siden til debat , spørgsmål /råd , osv , intet der... Jeg mener måske bare godt man skrive tilbage når folk prøver at skabe kontakt - Thats just me... En fejl i opdragelsen må det være  

Anmeld

3. oktober 2011

minblob

KRK skriver:

uha, jamen jeg oprettede (dengang) min profil herinde, da jeg havde fået at vide at en bruger herinde havde svinet mig til her på siden, så det var en lidt træls start....
Men nu er jeg glad for at være her og har herigennem fundet en mødregruppe med en meget blandet flok tøser Har også fundet en masse gamle bekendte tilbage fra min skoletid (har boet mange forskellige steder).
Har dog valgt at gøre min profil meget skrabet fordi den føromtalte bruger ELSKER at snage og sladre i ens liv og om ens liv, i selv mangel på samme

Men kan udemærket godt forstå dig

Uha lyder ikk rart... Jeg havde os klart oprettet en profil så , men jeg finder mig heller ikk i noget , hehe... Har folk et problem kan de sige det til mig selv - Im a big girl

Men super for dig at du har fundet nogle søde mennesker at ses me... Jeg skriver os me nogle stykker herinde... Men igen , alt alt for mange svare ikk tilbage , men vil gerne være venner me en ?? Fatter min hjerne bare ikk , hehe...

Anmeld

3. oktober 2011

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Jeg har været herinde i 3 år og jeg har ikke særlig mange venner. Jeg snakker dog med et par stykker fra min net-mg. Men bruger siden meget og er herinde hver dag

Anmeld

3. oktober 2011

Janni.

minblob skriver:

Tak for forståelsen  Altid godt...

Det er self os iorden man kun bruger siden til debat , spørgsmål /råd , osv , intet der... Jeg mener måske bare godt man skrive tilbage når folk prøver at skabe kontakt - Thats just me... En fejl i opdragelsen må det være  

Åh det er min skyld, jeg misforstod dit indlæg  Jeg havde ikke lige opfanget at du ligefrem havde skrevet til nogen, og ikke fået svar retur 

En fejl i opdragelsen, det må være dem som undlader at skrive retur  Det er da det mindste man kunne gøre, også hvis ikke man er interesseret i at skrive med vedkommende. Så kunne man på en høflig måde afvise 

Så forstår jeg sørme godt du spørger ang profil herinde 

Men altså hvis det er, så sulter min indbakke altid, sjældent der er nogen der skriver til mig udover min søster  

Jeg er dog ikke gravid mere, men jeg husker så tydelig hvordan det var 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.