Meningen med ens profil herinde..?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. oktober 2011

Nettemor

minblob skriver:

Ja jeg har sendt breve og anmodninger til nogen , nogle svare et par gange , andre skriver jeg stadig lidt me.. Man kan jo se når folk så ikk fordi de ikk ser brevet jo - men go point ellers

Nå okay. Kan godt forstå det er lidt træls. Men hvis jeg er på på mobilener det også sjældent jeg skriver lange svar osv for det tager så laaaaaang tid men hvis du er aktiv i debatten kan det jo være at der er nogen der ligger mærke til dig og så kontakter dig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. oktober 2011

minblob

modesty skriver:

Hmm, altså meningen med et internetforum er jo ikke nødvendigvis at man skal finde venner. Jeg ser ingen steder på den her side at det er et formål med siden at folk skal blive venner. Det er jo ikke et kontakt-site som f.eks dating.dk. Så jeg synes egentlig det er fair nok hvis folk ikke er interesserede i at lære hinanden at kende mere indgående end hvad der kommer af sig selv når man debatterer på et netforum.

Ja det fair nok , os det jeg skriver...  Men pointen her er , at man har vel så megen opdragelse at man ku svare pænt tilbage , når man er blevet venner me folk... Er mange andre heldigvis os enige , så ikk kun mig

Anmeld

3. oktober 2011

minblob

nettemor skriver:

Nå okay. Kan godt forstå det er lidt træls. Men hvis jeg er på på mobilener det også sjældent jeg skriver lange svar osv for det tager så laaaaaang tid men hvis du er aktiv i debatten kan det jo være at der er nogen der ligger mærke til dig og så kontakter dig

Hov sorry , den kom forkert afsted , var ikk til dig

hehe ja får da noget positiv feedback på det , så det jo dejligt... Os i indbakken...

Anmeld

3. oktober 2011

Frøken J.

minblob skriver:

Hay piger..!

Jeg har oprettet mig herinde for at komme i kontakt me andre gravide / folk me nyfødte , da ingen af mine veninder i privatten står i den lykkelige situation.. De er self meget glade og spændte både ved graviditeten men os det som kommer efter

Derfor anbefaldede manden at jeg sku prøve at oprette mig på en side som denne , var sådn lidt aarh i starten , men blev rigtig glad ved det ( De første dage ) Nu er det sådn lidt me blandede følelser , for syns størstedelen af folket herinde er rigtig ringe til at give respons tilbage når man prøver at skabe noget kontakt (påtrods af man blir venner folk ovenikøbet) Har jeg misforstået konceptet fuldstændigt ?? Andre som kan relatere til det ?? Finder det godtnok irriterende og ærgeligt... Venner / nye bekendtskaber kan man vel aldrig få nok af ??

Altså nu ikke for noget, men du har kun været her inde i under en uge og har i alt skrevet 8 debatindlæg, hvoraf de fleste er skrevet i den tråd, som du har oprettet nu Sådan som jeg ser det, kræver dte liiiiige lidt mere tid end dét, før folk begynder at "strømme til", eller hvad man siger. Giv for få - Deltag aktivt i debatterne. på den måde ser folk dig, de lærer dig at kende, de kan danne sig et billede af hvilket slags menneske du er, hvilke holdninger du har, og på den måde får man venner herinde.

Lige da jeg startede, fik jeg sku aldrig rigtig nogen svar, men jeg lærte hurtigt, at der er en naturlig "giv og få"-mentalitet, som jeg sagens forstår! For hvis du fx kommenterer på mine ting, så bemærker jeg dig mere, og ligger også mere mærke til dine tråde og kommenterer på dem.

Så man kan ikke forvente, at alt kommer sovende til en. Det kræver en indsats at danne sig et netværk herinde, og det kommer ikke på en uge! Når så det netværk er der, så er det også uvurderligt. Jeg har mødt hende, som jeg nu vil betegne som min nærmeste veninde herinde, og jeg har mødt flere andre dejlige tøser i virkeligheden herfra, og så er der det store online-netværk, som jeg værdsætter. Men det er altså ikke kommet ved jeg har lænet mig tilbage og ventet

Der er også mange, der foretrækker at hyggesnakke i debatterne og ikke via privatbreve. Personligt hader jeg brevskrivning, jeg ved ikke hvorfor

Anmeld

3. oktober 2011

Frøken J.

minblob skriver:

Ja jeg har sendt breve og anmodninger til nogen , nogle svare et par gange , andre skriver jeg stadig lidt me.. Man kan jo se når folk så ikk fordi de ikk ser brevet jo - men go point ellers

Som sagt er der MANGE, som ikke gider det der brevskrivning frem og tilbage, så det er nu meget normalt

Anmeld

3. oktober 2011

minblob

modesty skriver:

Hmm, altså meningen med et internetforum er jo ikke nødvendigvis at man skal finde venner. Jeg ser ingen steder på den her side at det er et formål med siden at folk skal blive venner. Det er jo ikke et kontakt-site som f.eks dating.dk. Så jeg synes egentlig det er fair nok hvis folk ikke er interesserede i at lære hinanden at kende mere indgående end hvad der kommer af sig selv når man debatterer på et netforum.

Enig , formålene med at være her er individuelle.. Men sjovt nok er stortset alle de kommentare og feedback der kommet på mit opslag , fra piger der oplever det samme... Så der sidder rent faktisk mødre /kommende mødre derude som savner nogle i samme situation...

Og nej ikk dating side , men man kan altså sagtens bruge siden til at komme i kontakt med andre mennesker , så der jeg slet slet ikk enig...

Man kan være høflig og svare tilbage når man har godkendt venskab me folk , det min mening...

Anmeld

3. oktober 2011

TaAsJu

Jeg har vært her inde i snart 4 md.. Og der er heller ingen venner på min liste, men har heller ikke selv søgt om venskab. Jeg er her mest for og kigge debatter og div. ting omkring baby'er og andet godt  Og self luft ud når man mangler lidt forståelse eller bare har et spørgsmål.

Men jeg er heller ikke bare til og mødes med da jeg bor på Grønland og ikke er i Dk så tit. Men jeg oprettede mig i sin tid for og være sammen med andre gravide og folk med nyfødte.. Det er der ikke så mange af her oppe...

Anmeld

3. oktober 2011

Rikke _ Mor til Ida <3

Hm. Måske du bare skulle have lidt mere tålmodighed og kommentere på andres ting, så du bliver set lidt mere?

Har været herinde i... aner det ikke nu, et par uger vel og synes da egentlig jeg kommunikerer med folk sådan okay  Der er da også folk herinde som jeg ligger mere mærke til end andre og må da indrømme de folks tråde og sådan læser jeg nok lidt mere end alle andres. Selvfølgelig læser jeg også andre tråde

Anmeld

3. oktober 2011

minblob

Frøken J. skriver:

Altså nu ikke for noget, men du har kun været her inde i under en uge og har i alt skrevet 8 debatindlæg, hvoraf de fleste er skrevet i den tråd, som du har oprettet nu Sådan som jeg ser det, kræver dte liiiiige lidt mere tid end dét, før folk begynder at "strømme til", eller hvad man siger. Giv for få - Deltag aktivt i debatterne. på den måde ser folk dig, de lærer dig at kende, de kan danne sig et billede af hvilket slags menneske du er, hvilke holdninger du har, og på den måde får man venner herinde.

Lige da jeg startede, fik jeg sku aldrig rigtig nogen svar, men jeg lærte hurtigt, at der er en naturlig "giv og få"-mentalitet, som jeg sagens forstår! For hvis du fx kommenterer på mine ting, så bemærker jeg dig mere, og ligger også mere mærke til dine tråde og kommenterer på dem.

Så man kan ikke forvente, at alt kommer sovende til en. Det kræver en indsats at danne sig et netværk herinde, og det kommer ikke på en uge! Når så det netværk er der, så er det også uvurderligt. Jeg har mødt hende, som jeg nu vil betegne som min nærmeste veninde herinde, og jeg har mødt flere andre dejlige tøser i virkeligheden herfra, og så er der det store online-netværk, som jeg værdsætter. Men det er altså ikke kommet ved jeg har lænet mig tilbage og ventet

Der er også mange, der foretrækker at hyggesnakke i debatterne og ikke via privatbreve. Personligt hader jeg brevskrivning, jeg ved ikke hvorfor

Hmm ja der er delte meninger omkring det...

Jeg kan ikk give dig ret i at det kommer an på hvor længe man har været herinde... Man fortjener stadig respons når man giver sig tid til at konakte folk.. Og igen , når man blir venner me folk og skriver derefter , så kan folk bare skrive tilbage at det ingen interesse har osv... Det er i for sig fair me mig , og det har jeg oplevet og har respekt for det... Sådn er jeg bygget  Jeg er ikk nået til det der me at kommentere andres ting når jeg ikk kender dem... Og hvor vidt jeg har debat indlæg eller ej , aaarh det ikk alt afgørende for nye bekendtskaber og hvor meget man gør sig bemærket... Sorry , men har mine stærke holdninger...!

Anmeld

3. oktober 2011

Koen.

Jeg oprettede min profil herinde da jeg ventede min første Meninger med profilen var enlig bare at jeg havde en hulens masse spørgsmål ang. graviditet ovs, men blev hurtig bidt af siden

Jeg har fået nogle rigtig dejlige veninder ved at være herinde, MEN det har dælme taget LANG tid Men man er jo os nød til at først og finde ud af om man klikker sammen ovs

At folk ikke svare når du skriver til dem privat ovs, jaa det kan jeg ikke svare på,

Håber du ser tiden lidt an og bliver glad for siden

Tanja, Lærke og krøllen (9+6)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.