Meningen med ens profil herinde..?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. oktober 2011

minblob

Albert/Alberthe1 skriver:

Nej, jeg gir dig ret!!! Jeg oprettede mig da jeg ventede mig og er endnu ikke venner med nogen nye folk... min datter er nu 5 mdr.. Lidt ærgeligt, synes ellers jeg har været aktiv herinde!!

Taark for opbakningen....  Ja jeg har været herinde knapt en uge og har da skrevet me en del og os blevet venner me nogen , men har os slettet nogen igen , da folk ikk giver respons når man tager kontakt , så ser jeg ingen grund til at "være venner" me folk...

Håber du snart får nogle veninder

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. oktober 2011

Nettemor

minblob skriver:

Hay piger..!

Jeg har oprettet mig herinde for at komme i kontakt me andre gravide / folk me nyfødte , da ingen af mine veninder i privatten står i den lykkelige situation.. De er self meget glade og spændte både ved graviditeten men os det som kommer efter

Derfor anbefaldede manden at jeg sku prøve at oprette mig på en side som denne , var sådn lidt aarh i starten , men blev rigtig glad ved det ( De første dage ) Nu er det sådn lidt me blandede følelser , for syns størstedelen af folket herinde er rigtig ringe til at give respons tilbage når man prøver at skabe noget kontakt (påtrods af man blir venner folk ovenikøbet) Har jeg misforstået konceptet fuldstændigt ?? Andre som kan relatere til det ?? Finder det godtnok irriterende og ærgeligt... Venner / nye bekendtskaber kan man vel aldrig få nok af ??

Har du skrevet privat til folk eller?. For kan jo være de bare ikke lige har fået svaret . Eer ikke altid selv den hurtigeste til at svare men det er ikke fordi jeg ikke vil..

Anmeld

3. oktober 2011

maria_wlt

minblob skriver:

Hay piger..!

Jeg har oprettet mig herinde for at komme i kontakt me andre gravide / folk me nyfødte , da ingen af mine veninder i privatten står i den lykkelige situation.. De er self meget glade og spændte både ved graviditeten men os det som kommer efter

Derfor anbefaldede manden at jeg sku prøve at oprette mig på en side som denne , var sådn lidt aarh i starten , men blev rigtig glad ved det ( De første dage ) Nu er det sådn lidt me blandede følelser , for syns størstedelen af folket herinde er rigtig ringe til at give respons tilbage når man prøver at skabe noget kontakt (påtrods af man blir venner folk ovenikøbet) Har jeg misforstået konceptet fuldstændigt ?? Andre som kan relatere til det ?? Finder det godtnok irriterende og ærgeligt... Venner / nye bekendtskaber kan man vel aldrig få nok af ??

Jeg ved hvad du mener.. Jeg har været medlem i over 2 år og er heninde hver dag... Kun 10 venner 

Man bliver ikke rigtig venner herinde tror jeg.... 

Anmeld

3. oktober 2011

hekran

Albert/Alberthe1 skriver:

Nej, jeg gir dig ret!!! Jeg oprettede mig da jeg ventede mig og er endnu ikke venner med nogen nye folk... min datter er nu 5 mdr.. Lidt ærgeligt, synes ellers jeg har været aktiv herinde!!

hehehe..... min bliver lige straks 4 måneder. NUL veninder, men en hulens masse indlæg fra mig. Skal vi være veninder? Vidste faktisk ikke, at man kunne 'blive veninder', men baby.dk fortæller mig, at jeg har ingen

Anmeld

3. oktober 2011

minblob

nettemor skriver:

Har du skrevet privat til folk eller?. For kan jo være de bare ikke lige har fået svaret . Eer ikke altid selv den hurtigeste til at svare men det er ikke fordi jeg ikke vil..

Ja jeg har sendt breve og anmodninger til nogen , nogle svare et par gange , andre skriver jeg stadig lidt me.. Man kan jo se når folk så ikk fordi de ikk ser brevet jo - men go point ellers

Anmeld

3. oktober 2011

Albert/Alberthe1

minblob skriver:

Taark for opbakningen....  Ja jeg har været herinde knapt en uge og har da skrevet me en del og os blevet venner me nogen , men har os slettet nogen igen , da folk ikk giver respons når man tager kontakt , så ser jeg ingen grund til at "være venner" me folk...

Håber du snart får nogle veninder

Var da så let.... håber jeg også!!

Anmeld

3. oktober 2011

Albert/Alberthe1

Marita skriver:

hehehe..... min bliver lige straks 4 måneder. NUL veninder, men en hulens masse indlæg fra mig. Skal vi være veninder? Vidste faktisk ikke, at man kunne 'blive veninder', men baby.dk fortæller mig, at jeg har ingen

jepper, lad os prøve!! Vores børn er næsten lige gamle, så der kan vi nopk hjælpe hinanden lidt!!

Anmeld

3. oktober 2011

Tullemuzz

Jeg oprettede mig også i håb om og finde nogle og blive venner med og evt mødes med men der er ikke sket det store, dem som bor i samme by som mig er næsten aldrig på, og min termins gruppe er død... så jeg skriver mest med når folk slåer noget op og sådan

Anmeld

3. oktober 2011

Frøken Sørensen

Hay piger..!

Kender det alt for godt

Jeg håbede også i starten på at møde nogle tøser med børn, da ingen af mine veninder havde børn på det tidspunkt... Og i starten var jeg kun positiv, men ja folk er bare dårlige til at give respons tilbage

Kan se du bor i Glostrup... Jeg bor i Brøndby... Så vi bor jo ikke så langt fra hinanden  Jeg er ikke gravid, men har en søn på 21 mdr. Så du er mere velkommen til at sende mig et brev hvis du vil snakke eller evt. mødes en dag...

Anmeld

3. oktober 2011

modesty

Hmm, altså meningen med et internetforum er jo ikke nødvendigvis at man skal finde venner. Jeg ser ingen steder på den her side at det er et formål med siden at folk skal blive venner. Det er jo ikke et kontakt-site som f.eks dating.dk. Så jeg synes egentlig det er fair nok hvis folk ikke er interesserede i at lære hinanden at kende mere indgående end hvad der kommer af sig selv når man debatterer på et netforum.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.