Hay piger..!
Jeg har oprettet mig herinde for at komme i kontakt me andre gravide / folk me nyfødte , da ingen af mine veninder i privatten står i den lykkelige situation.. De er self meget glade og spændte både ved graviditeten men os det som kommer efter 
Derfor anbefaldede manden at jeg sku prøve at oprette mig på en side som denne , var sådn lidt aarh i starten , men blev rigtig glad ved det ( De første dage ) Nu er det sådn lidt me blandede følelser , for syns størstedelen af folket herinde er rigtig ringe til at give respons tilbage når man prøver at skabe noget kontakt (påtrods af man blir venner folk ovenikøbet) Har jeg misforstået konceptet fuldstændigt ?? Andre som kan relatere til det ?? Finder det godtnok irriterende og ærgeligt... Venner / nye bekendtskaber kan man vel aldrig få nok af ??
Kender det alt for godt 
Jeg håbede også i starten på at møde nogle tøser med børn, da ingen af mine veninder havde børn på det tidspunkt... Og i starten var jeg kun positiv, men ja folk er bare dårlige til at give respons tilbage
Kan se du bor i Glostrup... Jeg bor i Brøndby... Så vi bor jo ikke så langt fra hinanden
Jeg er ikke gravid, men har en søn på 21 mdr. Så du er mere velkommen til at sende mig et brev hvis du vil snakke eller evt. mødes en dag...
Anmeld