monstar99 skriver:
Ja men har været tæt på at give forholdet op på det sidste.
Da min mand ikke helt har fostået at jeg mener de ting jeg sagde om ting jeg ikke ønsker for mine børn.
Har ikke lyst til at uddybe det men han har fået en sidste chance og så må vi jo gå hver til sin vej hvis det ikke lykkes for ham.
Og det vil jeg da se som et kæmpe nederlag efter som jeg har været sammen med manden i 12år.
Og vi har snakket til hudløshed om krav til hinanden for at få børn.
Nu er barnet kommet og kravende er ikke overholdt.
Så ser ikke anden vej hvis han ikke over holder vores aftale.
De kloge siger vist at overlever ens parforhold barnets første leve år er man på rette vej

Synes da selv det er sindssygt hårdt at nå at pleje sit forhold når man har små børn, det hjælper heldigvis på det efter et par år og de blir mere og mere selvstændige... Den store opgave er så at prøve at være enige om måden at deles og opdrage på... men ved sgu ik om man behøver sgu være enige.. synes ik altid vi er enige og ville nok gøre mange ting anderledes hvis vi var alene med pigerne hver især, men vi mødes alligevel et eller andet sted på midten hver gang uden de store sammestød

Jeg ville føle nederlag hvis jeg sku skilles feks hvis Claes havde bedraget mig... han har lovet mig det aldrig ville ske og det er jeg nød til at stole på, men jeg ville bestemt føle mig dum, udnyttet og ha en stor nederlags følelse...
Jeg ville ik føle nederlag hvis vi i enighed har fundet ud af vi ik længere skal være sammen fordi det både er bedst for os selv og pigerne....
Jeg er jo selv skilt en gang dog uden børn i forholdet... min støreste nederlags grund der var følelsen at ik at slå til over for resten af familien... dumt jeps jeg ved det, men ingen er nogensinde blevet skilt i min famile
Anmeld