Nederlag at blive skilt??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Ville du føle det som et nedelag at blive skilt(blive alenemor)??

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

6.219 visninger
60 svar
0 synes godt om
28. januar 2009

Honningblomst

Læste lige et andet indlæg hvor der er en der skriver at hun ville føle det som et nederlag at blive skilt.
Hvordan ville I have det eller havde I det??
Jeg har aldrig set det som et nederlag, tværtimod, så synes jeg det er et nederlag at blive i et forhold der ikke fungerer, det gør jo intet godt for nogen.
Så med to "skilsmissser" i bagagen der mener jeg bestemt ikke jeg elller min situation er et nederlag.
Knus Eva...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. januar 2009

Diana...

Eva skriver:

Læste lige et andet indlæg hvor der er en der skriver at hun ville føle det som et nederlag at blive skilt.
Hvordan ville I have det eller havde I det??
Jeg har aldrig set det som et nederlag, tværtimod, så synes jeg det er et nederlag at blive i et forhold der ikke fungerer, det gør jo intet godt for nogen.
Så med to "skilsmissser" i bagagen der mener jeg bestemt ikke jeg elller min situation er et nederlag.
Knus Eva...

Så enig, jeg er selv skiltmisse barn og er lykkelig over mine forældre blev skilt for de skæntes hele tiden jeg var 10 år den gang og blev glad selvfølgelig var det hård men det bedste for os alle...

Man skal ikke blive i et forhold der ikke fungere og slet ikke pga børnene for de kan mærke det og det kommer til at gå mere ud over dem at blive end at blive skilt.

Knus Diana

Anmeld

28. januar 2009

Becks

Nej det ville jeg ikke...
Ville føle det som et nederlag, hvis jeg blev for børnenes skyld, og måske opdage for sent, de har taget "skade" af det...

Er selv skilsmisse barn, og fik det klart bedre af, at de blev skilt.. Hvis jeg så i sin tid havde fået lov til, og flytte med min far, så havde det gjort det bedre

Anmeld

28. januar 2009

1977

Profilbillede for 1977
Næ overhovedet ikke. Man bliver jo ikke skilt for sjov.

Anmeld

28. januar 2009

Doktor Doolittle

Jeg har svaret at det kommer an på hvorfor jeg blev skilt. Jeg har jo haft en depression, der har tæret meget på vores forhold, og vi har været ved at gå fra hinanden nogle gange. Selvom jeg ikke selv kan gøre for, jeg har fået en depression, ville jeg føle det som et nederlag, hvis vi blev skilt (vi er dog ikke gift ) pga. min depression, altså hvis det var pga. mig, det er svært at forklare...

Anmeld

28. januar 2009

Mormilla

Nej jeg vil ikke føle det som et nederlag!!! Som du selv siger (eva) Så er det værre at blive i et forhold som ikke virker!!! Vil mere kalde det et nederlag at blive i et forhol, som ikke virker!!!

Anmeld

28. januar 2009

Maria9990

Et eller andet sted er det vel et nederlag at blive skilt, for man byder jo et løfte, som man har givet hinanden.

Jeg kan godt se det i siger at det er et nederlag at bo i noget som ikke er sundt for nogle, men så skulle man måske ikke have været gift til en start? Nemt at sige for mig, det ved jeg godt og bagklog kan man altid være.

Men et eller andet sted kan jeg ikke lade vær med at tænke at folk bliver gift alt for hurtigt, eller også går de bare når det er trælst, grundet alle de skilsmisser idag??

Knus Maria, som altid har sagt at hun aldrig skal giftes, for man kan ikke love at man vil elske én person resten af livet. Og som forresten er glad for mine forældre blev skilt.

Anmeld

28. januar 2009

Honningblomst

Maria9990 skriver:

Et eller andet sted er det vel et nederlag at blive skilt, for man byder jo et løfte, som man har givet hinanden.

Jeg kan godt se det i siger at det er et nederlag at bo i noget som ikke er sundt for nogle, men så skulle man måske ikke have været gift til en start? Nemt at sige for mig, det ved jeg godt og bagklog kan man altid være.

Men et eller andet sted kan jeg ikke lade vær med at tænke at folk bliver gift alt for hurtigt, eller også går de bare når det er trælst, grundet alle de skilsmisser idag??

Knus Maria, som altid har sagt at hun aldrig skal giftes, for man kan ikke love at man vil elske én person resten af livet. Og som forresten er glad for mine forældre blev skilt.

Nu var det ikke som sådan om man havde været gift eller ej...det er jo fuldstændig det samme følelsesmæssigt om man har sagt ja eller ikke...

Anmeld

28. januar 2009

monstar99

Ja men har været tæt på at give forholdet op på det sidste.
Da min mand ikke helt har fostået at jeg mener de ting jeg sagde om ting jeg ikke ønsker for mine børn.

Har ikke lyst til at uddybe det men han har fået en sidste chance og så må vi jo gå hver til sin vej hvis det ikke lykkes for ham.

Og det vil jeg da se som et kæmpe nederlag efter som jeg har været sammen med manden i 12år.

Og vi har snakket til hudløshed om krav til hinanden for at få børn.
Nu er barnet kommet og kravende er ikke overholdt.

Så ser ikke anden vej hvis han ikke over holder vores aftale.

Anmeld

28. januar 2009

tasha33

nej vil se det mere som et nederlag hvis mine børn skulle lide under et dårligt forhold.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.