Hvad venter du dig? Dreng/pige?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. oktober 2011

Københavnermor

Nitz - 24+ skriver:

ja det er rigtig skønt.. Og syns os det er lidt praktisk.. der er så mange søde ting der er "kønsbestemt".. Og jeg er nok den type der helst vil ha købt en heeel masse inden den lille fyr kigger ud
Men godt vi alle er forskellige.. Min familie "brokker" sig ihvertfald over der ik blir noget de kan købe til den lille fyr.. Meeen mon ik der blir noget alligevel..

De skal nok kunne finde på noget. 

Vi har arvet en masse tøj, hovedsageligt neutralt. Så når babyen kommer kan jeg selv gå og hygge mig med at gøre dens garderobe mere kønsbestemt.  Så vi køber bare ikke rigtig nogen inden. Vi har det nødvendige. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. oktober 2011

Nitz - <3 David

-Sigrid- skriver:

Jeg tror hvis kvinder har en meget tydelig fornemmelse for hvad der er, har de nok ret

Du er ikke scannet for det?

Jo.. JM kunne tydeligt se det til MD scanning i uge 20+1.. Hun sagde der slet ikke var nogen tvivl.. jeg skal så også til 3D/4D scanning d. 21/10.. Så der burde de jo også kunne bekræfte det Men har købt/fået læssevis af drenge ting allerede.. Så hvis det skulle snyde og er en pige så blir det vist en drengetøs Men det er jeg nu ik i tvivl om at det ikke er..

Anmeld

3. oktober 2011

-Sigrid-

Nitz - 24+ skriver:

Jo.. JM kunne tydeligt se det til MD scanning i uge 20+1.. Hun sagde der slet ikke var nogen tvivl.. jeg skal så også til 3D/4D scanning d. 21/10.. Så der burde de jo også kunne bekræfte det Men har købt/fået læssevis af drenge ting allerede.. Så hvis det skulle snyde og er en pige så blir det vist en drengetøs Men det er jeg nu ik i tvivl om at det ikke er..

Haha skønt Det er også bedre med en drengetøs end en tøsedreng

Hvis vi får en dreng får han et værelse med sommerfugle, det er for sødt til at jeg vil lave det om - men vi skal scannes igen d. 18, såe

Anmeld

3. oktober 2011

Nitz - <3 David

MedRogn skriver:

De skal nok kunne finde på noget. 

Vi har arvet en masse tøj, hovedsageligt neutralt. Så når babyen kommer kan jeg selv gå og hygge mig med at gøre dens garderobe mere kønsbestemt.  Så vi køber bare ikke rigtig nogen inden. Vi har det nødvendige. 

Jeg købte/fik også en del neutralt før vi fik kønnet.. Men vi havde så bestemt at hvis de ikke kunne se det til MD så fandt vi ud af det til en 3d/4d scanning.. (d. 21/10)
jeg fik også en hel flyttekasse der var stoppet fuldstændig med rigtig fint drengetøj fra str 50 til 65 helt gratis.. Og kan hente mere hos hende når deres søn vokser ud af det..
Og så er der flere der har sagt sidenhen at de også har en masse jeg må få.. Puha,.. havde slet ikke regnet med at jeg kunne få så meget..

Anmeld

3. oktober 2011

CmarianN

Vi vil have den overraskelse tilgode 

Anmeld

3. oktober 2011

Nitz - <3 David

-Sigrid- skriver:

Haha skønt Det er også bedre med en drengetøs end en tøsedreng

Hvis vi får en dreng får han et værelse med sommerfugle, det er for sødt til at jeg vil lave det om - men vi skal scannes igen d. 18, såe

Haha.. ja så længe de er helt små er de nok ret ligeglade med om det er biler eller sommerfugle.. men det kan godt være han ville blive lidt træt af det når han blir teenager
men ja.. hellere en pige i drengetøj, end en dreng i kjoler og lyserødt
Jeg købte nogle bodyer i uge 15 ca. på tilbud (altså før jeg kendte kønnet) der var også en traktor på .. købte den helt uden at tænke på at jeg ikke vidste om det var pige eller dreng.. Gjorde det også senere hvor der var en der halvde to pakker ubrugte sutter og en suttesnor til salg på trendsales.. "opdagede" slet ikke at 2 af de 6 sutter var blå/grønne farver.. haha..

Anmeld

3. oktober 2011

Nitz - <3 David

CmarianN skriver:

Vi vil have den overraskelse tilgode 

Tillykke med overraskelsen det bliver da også rigtig spændende.. Har du nogen fornemmelse af hvad det bliver så?

Jeg har fx. hele tiden haft en sjov ide om at jeg/vi venter en dreng.. Og sørme om ikke det var rigtigt

Anmeld

3. oktober 2011

CmarianN

Nitz - 24+ skriver:

Tillykke med overraskelsen det bliver da også rigtig spændende.. Har du nogen fornemmelse af hvad det bliver så?

Jeg har fx. hele tiden haft en sjov ide om at jeg/vi venter en dreng.. Og sørme om ikke det var rigtigt

Tak 

Har altid haft en holdning om, at jeg ikke ville vide det og så var det jo heldigt at min manse havde det ligedan....

Faktisk har vi begge på fornemmeren, at det er en lille dregn 

Men er fuldstændig lige glad - bare Junior er sund og rask 

Anmeld

3. oktober 2011

-Sigrid-

Nitz - 24+ skriver:

Haha.. ja så længe de er helt små er de nok ret ligeglade med om det er biler eller sommerfugle.. men det kan godt være han ville blive lidt træt af det når han blir teenager
men ja.. hellere en pige i drengetøj, end en dreng i kjoler og lyserødt
Jeg købte nogle bodyer i uge 15 ca. på tilbud (altså før jeg kendte kønnet) der var også en traktor på .. købte den helt uden at tænke på at jeg ikke vidste om det var pige eller dreng.. Gjorde det også senere hvor der var en der halvde to pakker ubrugte sutter og en suttesnor til salg på trendsales.. "opdagede" slet ikke at 2 af de 6 sutter var blå/grønne farver.. haha..

Haha jeg har også købt en body med dino og en body med traktor 

Ja, men mon ikke teenagerdrenge bliver træt af biler på væggen når de skal have damer med hjem

Den der pakke fra babysam havde en MAM sut med - den er blå-grøn-sølv og sååå kær 

Anmeld

3. oktober 2011

Nitz - <3 David

CmarianN skriver:

Tak 

Har altid haft en holdning om, at jeg ikke ville vide det og så var det jo heldigt at min manse havde det ligedan....

Faktisk har vi begge på fornemmeren, at det er en lille dregn 

Men er fuldstændig lige glad - bare Junior er sund og rask 

Hihi ja det var da ret heldigt.. jeg var nok også heldig med at min kæreste var lige så nysgerrig som jeg..

Ja så længe den bette guldklump er sund og rask så er tap eller ikke tap fuldstændig underordnet

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.