Hvad venter du dig? Dreng/pige?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. oktober 2011

Nitz - <3 David

Tullemuzz skriver:

vi venter bare på vore lille prinsesse vil ud til os

Kæmpe tillykke med den kommende prinsesse.. ja du har sørme ikke meget ventetid tilbage.. Pyha hvor spændende.. man bliver jo heelt misundelig.. hihi

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. oktober 2011

Witt

Vi venter os en pige ! .

Anmeld

3. oktober 2011

Rikke _ Mor til Ida <3

Nitz - 24+ skriver:

Kæmpe tillykke med den kommende pige her fra Og sikke mange jan/feb børn der er på vej.. Skøøønt..

Er der?  Synes ikke rigtig jeg er stødt på nogen endnu sådan rigtigt

Anmeld

3. oktober 2011

Nitz - <3 David

rikkeregnbue skriver:

Er der?  Synes ikke rigtig jeg er stødt på nogen endnu sådan rigtigt

Der er efterhånden nogle stykker i denne tråd der har skrevet at de venter en bebs til jan/feb.. Er du ikke medlem af terminsgruppe her inde.. Så kan du jo se hvem der skal have til feb. og jan..

Anmeld

3. oktober 2011

Rikke _ Mor til Ida <3

Nitz - 24+ skriver:

Der er efterhånden nogle stykker i denne tråd der har skrevet at de venter en bebs til jan/feb.. Er du ikke medlem af terminsgruppe her inde.. Så kan du jo se hvem der skal have til feb. og jan..

Nej, det er jeg ikke. Har ikke lige kunnet finde ud af at finde de grupper endnu

Anmeld

3. oktober 2011

Nitz - <3 David

rikkeregnbue skriver:

Nej, det er jeg ikke. Har ikke lige kunnet finde ud af at finde de grupper endnu

Oppe i højre hjørne står der Debatter.. hvis du holder musen over det kommer der en der hedder mødre- og terminsgrupper..

Her er den for Januar:

https://www.baby.dk/debat/378pi1/januar-2012/emner. aspx

Tror ikke der er alle der har termin i jan. der er meldt ind i gruppen.. men der er da nogle stykker..

Anmeld

3. oktober 2011

Rikke _ Mor til Ida <3

Nitz - 24+ skriver:

Oppe i højre hjørne står der Debatter.. hvis du holder musen over det kommer der en der hedder mødre- og terminsgrupper..

Her er den for Januar:

https://www.baby.dk/debat/378pi1/januar-2012/emner. aspx

Tror ikke der er alle der har termin i jan. der er meldt ind i gruppen.. men der er da nogle stykker..

Årh, mange tak

Anmeld

3. oktober 2011

Nitz - <3 David

rikkeregnbue skriver:

Årh, mange tak

Det var skam så lidt

Anmeld

3. oktober 2011

-Sigrid-

Nitz - 24+ skriver:

Jamen det var faktis en fejl at jeg har fået den allerede.. jeg havde en graviditet, som jeg desværre mistede i uge 10 (ca.) i marts månede.. Og der havde jeg nået at melde mig ind i libero.. jeg troed så jeg havde ændret det der inde.. men det var åbenbart ikke "gået igenne," så jeg fik den bare lidt før.. Skrev så til dem da jeg modtog det bevis man skal aflevere.. og der skrev de bare at jeg bare skulle hente den. og så lade være med at oprette den nye graviditet.. For de kan se hvornår jeg har hentet pakken.. Så jeg ville alligevel ikke modtage en ny seddel..

Nårh, smart  Eller... selvfølgelig trist, men det var da en forklaring

Anmeld

3. oktober 2011

Nitz - <3 David

-Sigrid- skriver:

Nårh, smart  Eller... selvfølgelig trist, men det var da en forklaring

Jah det jo lige det.. Tænker da også tit på at NU ku jeg ha haft en lille bebs.. Og hvordan mon h*n var blevet hvis h*n var blevet der inde.. Men ja.. sket er sket.. og skal bare være glad for at jeg sidder her i uge 24+6 nu..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.