Hvad venter du dig? Dreng/pige?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. oktober 2011

Nitz - <3 David

MedRogn skriver:

Vi venter en lille overraskelse til december. 

Hvor spændende.. Det er min nysgerrighed liiidt for vild til.. Men sejt at der er nogle der kan hihi - Og tillykke med "ham/hende"

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. oktober 2011

-Sigrid-

Nitz - 24+ skriver:

Hihi.. Det var da dejligt.. Er i huset var det SLET ik på tale det med at vente med at få det at vide..
Jeg har en bekendt der har termin 14 dage før mig.. hun var SÅ gerne vide det.. men hendes mand vil ikke.. Så hun må bare være tuff og vente.. Puha.. godt det ikke er mig.. Min nysgerrighed er sgu for vild til det

Inden jeg drømte at det var en pige ville jeg også gerne vente, men jeg kunne slet ikke efter

Og nej, det er nogle gange ulideligt

Anmeld

3. oktober 2011

Københavnermor

Nitz - 24+ skriver:

Hvor spændende.. Det er min nysgerrighed liiidt for vild til.. Men sejt at der er nogle der kan hihi - Og tillykke med "ham/hende"

Hehe.. Nogle dage er det også næsten FOR spændende, og så vil jeg rigtig gerne vide det. 

Men for det meste glæder jeg mig over at vi får den ekstra spænding ved fødslen. 

Mange tak!! 

Anmeld

3. oktober 2011

rogerrasch

Nitz - 24+ skriver:

Stort tillykke her fra..

Vi venter som skrevet tidligere også en dreng til januar..

et stort tillykke tilbage til dig jeg har termin i februar så det er tæt

Anmeld

3. oktober 2011

Nitz - <3 David

-Sigrid- skriver:

Inden jeg drømte at det var en pige ville jeg også gerne vente, men jeg kunne slet ikke efter

Og nej, det er nogle gange ulideligt

Hehe jeg drømte faktis os at det var en dreng jeg får.. Og af en eller anden underlig grund har jeg haft det på "fornemmelsen" hele tiden.. ved ik om det var et inderst ønske.. eller om man bare har en 6. sans for det..

Anmeld

3. oktober 2011

Nitz - <3 David

rogerrasch skriver:

et stort tillykke tilbage til dig jeg har termin i februar så det er tæt

Ja det må man da sige.. jeg kan NÆSTEN risikere at ende med et fubruar barn også.. Meen så skal jeg os gå 14 dage over.. (Håber jeg selvf. ikke jeg gør )

Anmeld

3. oktober 2011

Nitz - <3 David

MedRogn skriver:

Hehe.. Nogle dage er det også næsten FOR spændende, og så vil jeg rigtig gerne vide det. 

Men for det meste glæder jeg mig over at vi får den ekstra spænding ved fødslen. 

Mange tak!! 

Ja det er da også en kæmpe spændig at få.. Men jeg syns nu der er så mange gode ting at glæde sig til.. Så den ene ting med kønnet kunne jeg godt liige få udløst inden,.

Anmeld

3. oktober 2011

-Sigrid-

Nitz - 24+ skriver:

Hehe jeg drømte faktis os at det var en dreng jeg får.. Og af en eller anden underlig grund har jeg haft det på "fornemmelsen" hele tiden.. ved ik om det var et inderst ønske.. eller om man bare har en 6. sans for det..

Jeg tror hvis kvinder har en meget tydelig fornemmelse for hvad der er, har de nok ret

Du er ikke scannet for det?

Anmeld

3. oktober 2011

Københavnermor

Nitz - 24+ skriver:

Ja det er da også en kæmpe spændig at få.. Men jeg syns nu der er så mange gode ting at glæde sig til.. Så den ene ting med kønnet kunne jeg godt liige få udløst inden,.

Ja, det er super at man har den mulighed at få det af vide, hvis man ikke kan vente. 

Anmeld

3. oktober 2011

Nitz - <3 David

MedRogn skriver:

Ja, det er super at man har den mulighed at få det af vide, hvis man ikke kan vente. 

ja det er rigtig skønt.. Og syns os det er lidt praktisk.. der er så mange søde ting der er "kønsbestemt".. Og jeg er nok den type der helst vil ha købt en heeel masse inden den lille fyr kigger ud
Men godt vi alle er forskellige.. Min familie "brokker" sig ihvertfald over der ik blir noget de kan købe til den lille fyr.. Meeen mon ik der blir noget alligevel..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.