Hvad venter du dig? Dreng/pige?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. oktober 2011

baby012

Lady 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. oktober 2011

Nitz - <3 David

-Sigrid- skriver:

Haha jeg har også købt en body med dino og en body med traktor 

Ja, men mon ikke teenagerdrenge bliver træt af biler på væggen når de skal have damer med hjem

Den der pakke fra babysam havde en MAM sut med - den er blå-grøn-sølv og sååå kær 

Okay den har jeg ikke hentet endnu.. Har kun fået en fra pampers og den fra Libero.. jeg skal heeelt til aalborg for at hente den i babysam.. (40 km ca.)
Og så mangler jeg kun den fra matas.. Men bodyer bliver jo også tit "gemt væk" af trøjer og overtøj.. så en enkelt dino eller traktor kan sagtens gemmes

Anmeld

3. oktober 2011

-Sigrid-

Nitz - 24+ skriver:

Okay den har jeg ikke hentet endnu.. Har kun fået en fra pampers og den fra Libero.. jeg skal heeelt til aalborg for at hente den i babysam.. (40 km ca.)
Og så mangler jeg kun den fra matas.. Men bodyer bliver jo også tit "gemt væk" af trøjer og overtøj.. så en enkelt dino eller traktor kan sagtens gemmes

Jeg troede pampers=babysam 

Haha stakkels dig

Ja nemlig - men jeg har planer om ikke at købe t-shirt, bare langærmede bodyer

Anmeld

3. oktober 2011

Nitz - <3 David

-Sigrid- skriver:

Jeg troede pampers=babysam 

Haha stakkels dig

Ja nemlig - men jeg har planer om ikke at købe t-shirt, bare langærmede bodyer

Pampers har også en pakke hvis man er medlem af coop.. Der er ikke vildt meget der i.. Men den er da værd at ta med hvis man er medlem.. I min var der en pakke bleer, shampoo, lotion, bind, og en hvid kortærmet body.. samt nogle foldere..

Anmeld

3. oktober 2011

Tullemuzz

Nitz - 24+ skriver:

Syns lige jeg ville lave en sjov lille afstemning.. Syns jeg har set mange her inde der venter en dreng.. Så jeg syns lige det kunne være sjovt at se hvordan det i virkeligheden fordeler sig..

Skriv gerne en kommentar, så afstemningen bliver lidt længere

vi venter bare på vore lille prinsesse vil ud til os

Anmeld

3. oktober 2011

-Sigrid-

Nitz - 24+ skriver:

Pampers har også en pakke hvis man er medlem af coop.. Der er ikke vildt meget der i.. Men den er da værd at ta med hvis man er medlem.. I min var der en pakke bleer, shampoo, lotion, bind, og en hvid kortærmet body.. samt nogle foldere..

Smart

Hvordan kan du have fået libero også? 

Anmeld

3. oktober 2011

Rikke _ Mor til Ida <3

Vi venter os en lækker lille pige til Januar

Anmeld

3. oktober 2011

Nitz - <3 David

-Sigrid- skriver:

Smart

Hvordan kan du have fået libero også? 

Jamen det var faktis en fejl at jeg har fået den allerede.. jeg havde en graviditet, som jeg desværre mistede i uge 10 (ca.) i marts månede.. Og der havde jeg nået at melde mig ind i libero.. jeg troed så jeg havde ændret det der inde.. men det var åbenbart ikke "gået igenne," så jeg fik den bare lidt før.. Skrev så til dem da jeg modtog det bevis man skal aflevere.. og der skrev de bare at jeg bare skulle hente den. og så lade være med at oprette den nye graviditet.. For de kan se hvornår jeg har hentet pakken.. Så jeg ville alligevel ikke modtage en ny seddel..

Anmeld

3. oktober 2011

Nitz - <3 David

rikkeregnbue skriver:

Kæmpe tillykke med den kommende pige her fra Og sikke mange jan/feb børn der er på vej.. Skøøønt..

Anmeld

3. oktober 2011

Nitz - <3 David

rikkeregnbue skriver:

Kæmpe tillykke med den kommende pige her fra Og sikke mange jan/feb børn der er på vej.. Skøøønt..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.