Hvad venter du dig? Dreng/pige?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. oktober 2011

Lucas og Mathilde <3

- Jeg har en dreng på 4 år og en pige på 15 mdr, og de skal have en lillebror så jeg har fået en dreng pige og en dreng igen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. oktober 2011

Nitz - <3 David

Frøken J. skriver:

Tak Altså tålmodigheden har det egentlig ok, fordi jeg ikke har tegn på, at der er ved at ske noget. Det er bare svært at få dagene til at gå! Især fordi man ikke tør bevæge sig for langt fra hjemmet!

Ja det kunne jeg godt forestille mig.. jeg gik hjemme i 4 uger her i august pga. Manglende job.. man Blir helt rastløs. Så jeg "frygter" hvis jeg skal sygemeldes før barsel start, pga bækkenløsning.. for jeg kan i forvejen ik klare så meget i løbet af dagen. Så blir Den sidste tid rigtig lang..

Anmeld

3. oktober 2011

Nitz - <3 David

Lucas og Mathilde <3 skriver:

- Jeg har en dreng på 4 år og en pige på 15 mdr, og de skal have en lillebror så jeg har fået en dreng pige og en dreng igen

Hvor er det sjovt at det fordeler sig sådan skiftevis.. tillykke med den kommende lillebror..

Anmeld

3. oktober 2011

Sof

Vi venter en dreng 

Anmeld

3. oktober 2011

Nitz - <3 David

Sof skriver:

Vi venter en dreng 

Jeg tror der er en lille overvægt af dreng.. Syns os nok at jeg har bemærket der er flest drenge på vej

Jeg/vi skal også selv have en lille knejt..

Tillykke med den kommende dreng

Anmeld

3. oktober 2011

Filippa & Liva

Jeg venter en lille pige ...

Anmeld

3. oktober 2011

Sof

Nitz - 24+ skriver:

Jeg tror der er en lille overvægt af dreng.. Syns os nok at jeg har bemærket der er flest drenge på vej

Jeg/vi skal også selv have en lille knejt..

Tillykke med den kommende dreng

I min vennekreds af gravide, der er der faktisk flest pige på vej. Lige nu står den 3-2 til tøserne, men regner med at den ene veninde snart sørge for at den står 2-2 og vi så får hendes prinsesse at se udenfor maven 

Anmeld

3. oktober 2011

Nitz - <3 David

Sof skriver:

I min vennekreds af gravide, der er der faktisk flest pige på vej. Lige nu står den 3-2 til tøserne, men regner med at den ene veninde snart sørge for at den står 2-2 og vi så får hendes prinsesse at se udenfor maven 

Hihi jaa det kunne da være lækkert.. Jeg kender faktis ikke såå mange pt. der venter.. kun en enkelt der har termin om 3 dage.. og det er også en dreng.. Men syns der kom rigtig mange piger blandt mine venner, bekendte og familie..

Anmeld

3. oktober 2011

Nitz - <3 David

BigBabyWish skriver:

Jeg venter en lille pige ...

Kæmpe tillykke med hende

Anmeld

3. oktober 2011

-Sigrid-

Vi skal have en lille pige til januar - bare for at oppe 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.