Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Nitz - 24+ skriver: Jah det jo lige det.. Tænker da også tit på at NU ku jeg ha haft en lille bebs.. Og hvordan mon h*n var blevet hvis h*n var blevet der inde.. Men ja.. sket er sket.. og skal bare være glad for at jeg sidder her i uge 24+6 nu..
Jah det jo lige det.. Tænker da også tit på at NU ku jeg ha haft en lille bebs.. Og hvordan mon h*n var blevet hvis h*n var blevet der inde.. Men ja.. sket er sket.. og skal bare være glad for at jeg sidder her i uge 24+6 nu..
Dejligt
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Vi venter en lille pige
Jeg venter BÅDE en dreng og en pige
Babylil skriver: Jeg venter BÅDE en dreng og en pige
Nitz - 24+ skriver: Uh hvor spændende.. Kæmpe tillykke..
Uh hvor spændende.. Kæmpe tillykke..
Mange tak og i lige måde
Babylil skriver: Mange tak og i lige måde
Prinsessen88 skriver: Vi venter en lille pige
Taak og i lige måde
Nitz - 24+ skriver: Ja det må man da sige.. jeg kan NÆSTEN risikere at ende med et fubruar barn også.. Meen så skal jeg os gå 14 dage over.. (Håber jeg selvf. ikke jeg gør )
Ja det må man da sige.. jeg kan NÆSTEN risikere at ende med et fubruar barn også.. Meen så skal jeg os gå 14 dage over.. (Håber jeg selvf. ikke jeg gør )
hehe jeg håber også at nedkomme før tid maven er allerede begyndt at være for stor så den fylder hehe så en uge eller 14 dage før tid ville da bestemt ikke gøre noget når det er
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128