Hvor sover baby?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. september 2011

Balinus

xoxotasha skriver:

Jeg har det på samme måde. Tænk nu hvis man kom til at mase hende  Ikke at jeg tror det, men man er vel lidt nervøs.  

Det gør man ikke - med mindre man er fuld eller syg - biologisk ved kroppen at baby ligger der, så der sker ikke noget...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. september 2011

Janni.

Silas blev puttet i liften indtil han skulle ammes første gang, så tog jeg ham over i sengen og ammede liggende resten af natten. 

Da han var 2 mdr gammel stoppede jeg med at amme, og cirka 1 uge efter kom Silas på eget værelse om natten. Det bedste der er sket for os alle 3. Vi holdte Silas vågen med at snorke, og Silas holdte mig vågen med at knirke. 

Anmeld

26. september 2011

Camillee

xoxotasha skriver:

Ja som overskriften lyder; hvor sover/sov jeres lille prins eller prinsesse det første stykke tid?

Jeg har to veninder, den ene sov med sin søn oppe i sengen den første måned og herefter sov han ved siden af i en stor vugge.

Min anden veninde havde sin datter til at sove i sin lift (nede i en tremmeseng) på sit eget værelse helt fra start.

Hvad gjorde i?

vi havde en bedside crib som Elias sov i da han var lille, og da han voksede ud af den kom han over i sin tremmeseng men stadig i vores soveværelse, når han vågner om natten for han lov til at sove resten af natten i vores seng.

Anmeld

26. september 2011

Balinus

Jibbe skriver:

Frej sov hos os til han var 10-11 måneder. Så kom han i egen seng og de sidste 2 måneder har han sovet på eget værelse. Vi øvede "sov i egen seng" fra 7 måneder men det var bestemt ikke et hit! Det er så meget nemmere og hyggeligere når man skal amme. OM jeg gad op 3-4-5 gange om natten for at amme! Nej tak! Jeg er overbevist om at det har gjort ham til en skøn og rolig dreng, som ikke er bange for mor eller far lige pludselig smutter og ikke kommer tilbage. Han er så nem og kærlig og har fået alt den tryghed han overhovedet har bedt om, ved at ligge ved mor og far i sengen!
Både JM og sundhedsplejerske og sygeplejerske på sygehuset anbefalede det! Så go for it. Man ligger sig ikke oven på dem! Man ved de er der!

Kan kun give dig ret - det giver et roligt barn, der ved at mor og far er der.....

Anmeld

26. september 2011

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)
xoxotasha skriver:

Okay. Jeg var slet ikke klar over at de anbefalede det  Rart at vide. Jeg er bare lidt nervøs for hvordan det vil gå når baby pludselig skal vænnes til at sove væk fra mor og far

Det skal nok gå med, at få baby til, at vænne sig til, at sove alene. Det vigtigste er, at de ikke sover i mor og fars seng - så skal det nok gå

Anmeld

26. september 2011

M (:

Jeg har bare hørt, at mange babyer sover bedre igennem om natten, hvis de sover på eget værelse, da de så ikke bliver forstyrret i nattesøvnen af "madpakken", der ligger lige ved siden af? 

Anmeld

26. september 2011

MLT

Vores datter sov hos os de første dage.. Derefter lagde vi hende over i hendes egen seng, som var inde på vores soveværelse..
I løbet af natten, kom hun over i vores seng. Jeg var utrolig god til at falde i søvn under amningen, og for doven til at ligge hende tilbage, når jeg vågnede igen .
Da hun blev de 2-3 måneder kom hun ind på hendes eget værelse Hun sov igennem fra første nat

Anmeld

26. september 2011

felicity

xoxotasha skriver:

Ja som overskriften lyder; hvor sover/sov jeres lille prins eller prinsesse det første stykke tid?

Jeg har to veninder, den ene sov med sin søn oppe i sengen den første måned og herefter sov han ved siden af i en stor vugge.

Min anden veninde havde sin datter til at sove i sin lift (nede i en tremmeseng) på sit eget værelse helt fra start.

Hvad gjorde i?

Jessica har sovet ved siden af mig i min seng siden hun blev født, og det gør hun stadig hun er i dag 3 1/2 år og bestemmer selv , hvor hun vil sove.

synes det er det mest fantastiske i verden!

Anmeld

26. september 2011

katrineoerum

xoxotasha skriver:

Hvad gjorde i?

Vores sov i vores seng det første år..... Jeg nægter simpelhen at stå op om natten for at amme når jeg kan vende mig om på siden.... ungen sover som real også bedre fordi de kan mærke mor...

Anmeld

26. september 2011

Sitrani

Herhjemme sov Nellie I vugge indtil hun var knap 3 mdr. Så kom hun i tremmeseng - Hun har kun sovet i vores seng enkelte gange, og hun sover ikke bedre af den grund, så ville hellere have min nattesøvn, og lade hende sove for sig selv i sin egen lille seng... Men hun sover inde i vores soveværelse...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.