Hvor sover baby?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. september 2011

Zelinasmor

1000 tak for svar allesammen.  Jeg er da blevet lidt klogere nu. Og tror jeg må vente og se hvordan vores og prinsessens behov er når vi kommer dertil. Men igen, tak fordi i tog jer tid til at svare

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. september 2011

Thalia

Vi samsover med vores børn. Dvs som helt nye babyer sover de mellem vores hovedpuder, og når amningen er etableret puttes de i sidevognen (tremmeseng sat på siden af vores seng), men kommer fortsat over til os om natten.

Jeg ville aldrig turde rykke mine børn på eget værelse før de var et år gamle.

Anmeld

26. september 2011

SussieThyssen

xoxotasha skriver:

Okay. Ja, jeg synes nu heller ikke rigtig der er plads til en mere i min seng  Jeg kan godt li at fylde!  Jeg tænkte selv at vi ville lade hende sove på sit eget værelse efter 1-2 mdr

Det er også så meget nemmere at flytte dem, jo før man gør det, og hvis man vender dem til at putte i deres egen seng/kurv/lift, så har de let ved at flytte uden problemer, sove andre steder osv.

Anmeld

26. september 2011

NinaNymannMadsen

d første 2-3 måneder sov hun i vores seng og så kom hun i tremmesengen ved siden af vores seng og eget værelse da hun var godt 9 måneder.

den her gang har vi en seng-i-seng da vi ikk har plads til en vugge eller tremme seng inde i vores soveværelse. så lige så snart hun kan sove selv skal hun ind og dele værelse med storesøster hvor tremmesengen står klar.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.