Hvor sover baby?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.475 visninger
53 svar
0 synes godt om
26. september 2011

Zelinasmor

Ja som overskriften lyder; hvor sover/sov jeres lille prins eller prinsesse det første stykke tid?

Jeg har to veninder, den ene sov med sin søn oppe i sengen den første måned og herefter sov han ved siden af i en stor vugge.

Min anden veninde havde sin datter til at sove i sin lift (nede i en tremmeseng) på sit eget værelse helt fra start.

Hvad gjorde i?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. september 2011

Benjamins'mor

Vi havde sat tremmesengen ind i soveværelset. Og så stod liften nede i, der sov han indtil han var 3 mdr. Og siden har han sovet direkte i sengen. Da han blev 5 mdr, kom han ind på sit eget værelse og sove.

Anmeld

26. september 2011

Zelinasmor

benjamins'mor skriver:

Vi havde sat tremmesengen ind i soveværelset. Og så stod liften nede i, der sov han indtil han var 3 mdr. Og siden har han sovet direkte i sengen. Da han blev 5 mdr, kom han ind på sit eget værelse og sove.

Okay. Hvordan tog han det, pludselig at skulle sove alene på eget værelse efter først at have sovet hos jer?

Anmeld

26. september 2011

_-Kathrine-_

Villads startede med at sove i sin lift i vuggen, efter en måned sov han kun i vuggen, efter 3 mdr sov han i sin tremmeseng i soveværelset og efter 4 mdr blev han rykket ind på sit eget værelse

Anmeld

26. september 2011

kirsti

Noah sov hos os fra start, det startede allerede på sygehuset (:

Anmeld

26. september 2011

Zelinasmor

_-Kathrine-_ skriver:

Villads startede med at sove i sin lift i vuggen, efter en måned sov han kun i vuggen, efter 3 mdr sov han i sin tremmeseng i soveværelset og efter 4 mdr blev han rykket ind på sit eget værelse

Okay. Sov han inde hos jer fordi det var nemmere når i skulle op om natten eller pga tryghed for både jer og baby? Eller hvordan.  

Anmeld

26. september 2011

Zelinasmor

kirsti skriver:

Noah sov hos os fra start, det startede allerede på sygehuset (:

Hvor længe gjorde han det?

Anmeld

26. september 2011

jette1983

Liv sov i sin lift i tremmesengen i soveværelset, derefter i tremmesengen i soveværelset, mener hun blev flyttet på eget værelse da hun var 1 år ca.

Regner bestemt med at gøre det samme med den lille ny, synes det er rart at have dem tæt på når de vågner om natten, men jeg kan ikke lide at have dem i min egen seng da jeg er bange for at komme til at lægge på dem, ville ikke få sovet af nervøsitet hvis de skulle lægge i sengen.

Anmeld

26. september 2011

Palaja

Min datter sov i vores seng til hun var ca 2,5 måned (ikke fordi jeg ville det, men det ville hun ) Herefter kom hun i vugge til hun var ca 4 mdr, men tror en lift i tremmesengen er smartere hvis der er plads i soveværelset. Så kan man jo sparre vuggen  Hun er lige flyttet på eget værelse, 13 mdr gammel.

Anmeld

26. september 2011

Benjamins'mor

xoxotasha skriver:

Okay. Hvordan tog han det, pludselig at skulle sove alene på eget værelse efter først at have sovet hos jer?

Der var ingenting, han sover faktisk endnu bedre om natten nu, end da han sov inde ved os. Også fordi når vi gik i seng så vågnede han.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.