Hvor sover baby?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. september 2011

Talbutikken

Mine tre har alle sovet i sengen sammen med mig indtil de blev ca. 6 mdr. vores den yngste er lige blevet 6 mdr. og ja vi har ingen planer om at flytte hende forløbelig.. Det hyggeligt og nemt når man ammer.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. september 2011

Palaja

xoxotasha skriver:

Okay. Hvordan tog hun det, at skulle sove alene på eget værelse lige pludselig?

Det har hun ikke sagt noget til. Det er vidst mere moderen som har det lidt underligt med det. Synes det var så hyggeligt at hun lå der ved siden af og snorkede. Men det er også rart at få soveværelset for sig selv igen Men så kommer hun bare ind i vores seng om morgenen, så kan vi ligge og putte lidt der

Anmeld

26. september 2011

Rødhætte

William sov i liften i soveværelset til han var ca 4 mdr, så kom han over i tremmesengen (med en masse puder og tæpper rundt om ham, så han ikke følte den var alt for stor).. Da han var ca 5,5 mdr kom han på eget værelse. Han var vant til sengen, så skiftet fra soveværelset til eget værelse var ikke så stor for ham..

Anmeld

26. september 2011

Zelinasmor

Balinus skriver:

Falka sover i mellen min mand og jeg i vores seng (det er vidunderligt) - hun er nu 3½ mdr. og vi har ingen planer om at flytte hende forløbigt.... 

Det lyder altså også hyggeligt!  Men jeg er simpelthen så bange for at komme til at ligge mig på hendes arm eller noget.. Men det er nok bare mig.

Anmeld

26. september 2011

Zelinasmor

Happiness skriver:

Før jeg fik ham, skulle han absolut IKKE sove i min seng! Men det ændrede sig hurtigt da han bøvlede ret meget med maven. Men han kom dog over i sin egen seng igen da han var 2 måneder (ja det er lige sket for en uge siden ) Nu sover han fint der. Har sat en sengeformindsker op og nogle puder, så sover han fint i tremmesengen.

Okay  Jeg har nemlig svært ved at finde ud af hvad vores lille pige skal når hun først er født (Har termin om 10½ uge)  Men det kan være man først finder ud af det der, når man kan mærke barnets behov

Anmeld

26. september 2011

Zelinasmor

Talbutikken skriver:

Mine tre har alle sovet i sengen sammen med mig indtil de blev ca. 6 mdr. vores den yngste er lige blevet 6 mdr. og ja vi har ingen planer om at flytte hende forløbelig.. Det hyggeligt og nemt når man ammer.

Det har jeg også haft i tankerne. Altså det med at det er nemmere når man ammer. I stedet for at skulle ud og ind på hendes/hans værelse for så at sidde og amme og bagefter ind i egen seng igen.

Anmeld

26. september 2011

Zelinasmor

Palaja skriver:

Det har hun ikke sagt noget til. Det er vidst mere moderen som har det lidt underligt med det. Synes det var så hyggeligt at hun lå der ved siden af og snorkede. Men det er også rart at få soveværelset for sig selv igen Men så kommer hun bare ind i vores seng om morgenen, så kan vi ligge og putte lidt der

Det er vel også et eller andet sted en tryghed man selv som mor har, når man kan se/høre baby hele tiden  Men hvor lyder det hyggeligt med putten om morgenen

Anmeld

26. september 2011

_-Kathrine-_

xoxotasha skriver:

Okay. Sov han inde hos jer fordi det var nemmere når i skulle op om natten eller pga tryghed for både jer og baby? Eller hvordan.  

Mest fordi det var nemmest bare lige at tage ham op og amme og så hurtigt over og sove igen bagefter... Havde en frygt for at han blev kvalt, så det var rart at han lå ved siden af, så jeg kunne høre at han trak vejret!
Nu er han på sit eget værelse og han sover meget bedre, for vi vækker ikke hinanden mere Jeg er heller ikke oppe og amme om natten mere, så det er skønt!

Anmeld

26. september 2011

Zelinasmor

Rødhætte skriver:

William sov i liften i soveværelset til han var ca 4 mdr, så kom han over i tremmesengen (med en masse puder og tæpper rundt om ham, så han ikke følte den var alt for stor).. Da han var ca 5,5 mdr kom han på eget værelse. Han var vant til sengen, så skiftet fra soveværelset til eget værelse var ikke så stor for ham..

Okay, så han sov lige så fint da han kom ind på eget værelse som han gjorde før?

Anmeld

26. september 2011

Zelinasmor

_-Kathrine-_ skriver:

Mest fordi det var nemmest bare lige at tage ham op og amme og så hurtigt over og sove igen bagefter... Havde en frygt for at han blev kvalt, så det var rart at han lå ved siden af, så jeg kunne høre at han trak vejret!
Nu er han på sit eget værelse og han sover meget bedre, for vi vækker ikke hinanden mere Jeg er heller ikke oppe og amme om natten mere, så det er skønt!

Jeg kan godt se at det er meget nemmere i stedet for at skulle rende frem og tilbage.  Jeg var bare meget i tvivl om hvad der egentlig var "normalt".

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.