Hvor sover baby?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. september 2011

SussieThyssen

xoxotasha skriver:

Ja som overskriften lyder; hvor sover/sov jeres lille prins eller prinsesse det første stykke tid?

Jeg har to veninder, den ene sov med sin søn oppe i sengen den første måned og herefter sov han ved siden af i en stor vugge.

Min anden veninde havde sin datter til at sove i sin lift (nede i en tremmeseng) på sit eget værelse helt fra start.

Hvad gjorde i?

Mine sov ved siden af vores seng, i deres egen seng, men nede i en Moseskurv.
Jeg har aldrig villet have mine børn i sengen.
Altså jo..når de blev større, måtte de gerne falde i søvn i min seng, men sove der om natten ville jeg ikke have.
Jeg hader at dele seng med andre...hehe!

De sov i vores soveværelse de første 4-6 uger, og blev så flyttet ind i deres eget værelse.

Kærligst
Sussie

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. september 2011

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Vores har begge gange sovet i liften som stod oppe i tremmesengen (som stod i soveværelset)

Jeg ville aldrig lade et spædbarn sove på eget værelse fra starten af. De har brug for trykheden ved, at være ved deres mor og samtidig lytter de efter forældrenes vejrtrækning. Man anbefaler, at små børn sover hos forældrene til de er 6 mdr.

Anmeld

26. september 2011

Balinus

Falka sover i mellen min mand og jeg i vores seng (det er vidunderligt) - hun er nu 3½ mdr. og vi har ingen planer om at flytte hende forløbigt.... 

Anmeld

26. september 2011

Zelinasmor

jette1983 skriver:

Liv sov i sin lift i tremmesengen i soveværelset, derefter i tremmesengen i soveværelset, mener hun blev flyttet på eget værelse da hun var 1 år ca.

Regner bestemt med at gøre det samme med den lille ny, synes det er rart at have dem tæt på når de vågner om natten, men jeg kan ikke lide at have dem i min egen seng da jeg er bange for at komme til at lægge på dem, ville ikke få sovet af nervøsitet hvis de skulle lægge i sengen.

Jeg har det på samme måde. Tænk nu hvis man kom til at mase hende  Ikke at jeg tror det, men man er vel lidt nervøs.  

Anmeld

26. september 2011

Happiness

Før jeg fik ham, skulle han absolut IKKE sove i min seng! Men det ændrede sig hurtigt da han bøvlede ret meget med maven. Men han kom dog over i sin egen seng igen da han var 2 måneder (ja det er lige sket for en uge siden ) Nu sover han fint der. Har sat en sengeformindsker op og nogle puder, så sover han fint i tremmesengen.

Anmeld

26. september 2011

Zelinasmor

Palaja skriver:

Min datter sov i vores seng til hun var ca 2,5 måned (ikke fordi jeg ville det, men det ville hun ) Herefter kom hun i vugge til hun var ca 4 mdr, men tror en lift i tremmesengen er smartere hvis der er plads i soveværelset. Så kan man jo sparre vuggen  Hun er lige flyttet på eget værelse, 13 mdr gammel.

Okay. Hvordan tog hun det, at skulle sove alene på eget værelse lige pludselig?

Anmeld

26. september 2011

Zelinasmor

benjamins'mor skriver:

Der var ingenting, han sover faktisk endnu bedre om natten nu, end da han sov inde ved os. Også fordi når vi gik i seng så vågnede han.

Okay. Tak for svar

Anmeld

26. september 2011

kirsti

xoxotasha skriver:

Hvor længe gjorde han det?

han er faktisk aldrig kommet ud derinde fra -g- og nu er han 5år, ej det passer måske ikke helt men han kommer stadig ind til os når han vågner om natten og det er stort set hver nat.

Jeg kan ikke rigtig huske hvor længe men han sov inde i vores værelse til han var 3år (enten i egen seng eller i vores) og vi flyttede for der var fugt på hans værelse. Fra han var 3 og indtil nu er han blevet puttet i sin egen seng om aftenen og så kommer han som sagt ind når han vågner

Anmeld

26. september 2011

Zelinasmor

SussieThyssen skriver:

Mine sov ved siden af vores seng, i deres egen seng, men nede i en Moseskurv.
Jeg har aldrig villet have mine børn i sengen.
Altså jo..når de blev større, måtte de gerne falde i søvn i min seng, men sove der om natten ville jeg ikke have.
Jeg hader at dele seng med andre...hehe!

De sov i vores soveværelse de første 4-6 uger, og blev så flyttet ind i deres eget værelse.

Kærligst
Sussie

Okay. Ja, jeg synes nu heller ikke rigtig der er plads til en mere i min seng  Jeg kan godt li at fylde!  Jeg tænkte selv at vi ville lade hende sove på sit eget værelse efter 1-2 mdr

Anmeld

26. september 2011

Zelinasmor

MoarHvidovre skriver:

Vores har begge gange sovet i liften som stod oppe i tremmesengen (som stod i soveværelset)

Jeg ville aldrig lade et spædbarn sove på eget værelse fra starten af. De har brug for trykheden ved, at være ved deres mor og samtidig lytter de efter forældrenes vejrtrækning. Man anbefaler, at små børn sover hos forældrene til de er 6 mdr.

Okay. Jeg var slet ikke klar over at de anbefalede det  Rart at vide. Jeg er bare lidt nervøs for hvordan det vil gå når baby pludselig skal vænnes til at sove væk fra mor og far

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.