Piger i er SÅ tarvlige

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. september 2011

1012lmp

Loa skriver:

Jeg læste det altså også som om der blev skrevet mellem linierne at hun skulle sætte pris på de børn hun allerede havde, i stedet for at ønske sig et mere.....

præcis... tak

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. september 2011

AnnaK89

Loa skriver:

Jeg læste det altså også som om der blev skrevet mellem linierne at hun skulle sætte pris på de børn hun allerede havde, i stedet for at ønske sig et mere.....

Det gjorde jeg så ikke.

Jeg læste det som om, at hun havde masser tid, ikke skulle have så travlt og at hun bare skulle nyde sine børn. Det er der da intet negativt i. 

Selvfølgelig må man være skruk, og det blev heller ikke nævnt at hun ikke måtte. Men man behøver jo ikke have travlt.

Anmeld

26. september 2011

AnnaK89

1012lmp skriver:

Synes jeg nu heller ikek jeg har gjort overhovedet... Synes bare ikke jeg kan stå til ansvar for at nogen ikke kan få børn

Og nyder da mine egne... og synes det er småligt at sætte spørgsmålstegn ved det bare fordi man er skruk.. så det må man ikke engang være mere nu eller?

Der blev ikke sat spørgsmålstegn ved om du nyder dine egne børn eller ej - sådan opfattede jeg det bestemt ikke.

Og der er heller ikke nogle der siger, at du skal stå til ansvar for at andre ikke kan få børn.

Anmeld

26. september 2011

1012lmp

AnnaKJ skriver:

Det gjorde jeg så ikke.

Jeg læste det som om, at hun havde masser tid, ikke skulle have så travlt og at hun bare skulle nyde sine børn. Det er der da intet negativt i. 

Selvfølgelig må man være skruk, og det blev heller ikke nævnt at hun ikke måtte. Men man behøver jo ikke have travlt.

Men hvem har sagt jeg har travlt? har jeg da ALDRIG sagt noget om.. og bare fordi man er skruk er det da ikke ens betydende med at man gør noget ved det!

Måske man skal kende historien inden man kaster sådan en bemærkning afsted.

Anmeld

26. september 2011

1012lmp

AnnaKJ skriver:

Der blev ikke sat spørgsmålstegn ved om du nyder dine egne børn eller ej - sådan opfattede jeg det bestemt ikke.

Og der er heller ikke nogle der siger, at du skal stå til ansvar for at andre ikke kan få børn.

Bare sjovt at det skal komme til at lyde sådan..!

Man skriver da ikke man skal nyde de børn man har hvis ikke hun betvivler at jeg gør det.

Anmeld

26. september 2011

Carl-Emil's mor

AnnaKJ skriver:

Hvor er du dog et stort menneske du tager en diskussion på en andens vegne, bliver helt rørt men kan kun sige du har opfattet det helt korrekt men kommer nok an på om man går ind til tingene med en negativ holdning eller ej

Anmeld

26. september 2011

AnnaK89

1012lmp skriver:

Bare sjovt at det skal komme til at lyde sådan..!

Man skriver da ikke man skal nyde de børn man har hvis ikke hun betvivler at jeg gør det.

Måske gør du ikke, men det kunne jeg nu nok finde på at skrive, uden at der var mere i det.

Vi er altså alle forskellige, det er man nød til at respektere og derfor lade være med at drage en forhastet konklusion.

Anmeld

26. september 2011

AnnaK89

Hvor er du dog et stort menneske du tager en diskussion på en andens vegne, bliver helt rørt men kan kun sige du har opfattet det helt korrekt men kommer nok an på om man går ind til tingene med en negativ holdning eller ej

Præcis

Ellers kan man jo være høflig at spørge hvad der blev ment med det der blev skrevet, inden man bliver negativt opstemt

Anmeld

26. september 2011

Carl-Emil's mor

AnnaKJ skriver:

Præcis

Ellers kan man jo være høflig at spørge hvad der blev ment med det der blev skrevet, inden man bliver negativt opstemt

Ja men som det fremstår i gennem tråden så er det nemmere at gå negativt frem end positivt hvilket jeg synes er utrolig ærgeligt for det sker desværre tit herinde. Men igen stor respekt for at du tager en debat vedrørende noget som egenlig ikke vedkom dig, det synes jeg virkelig er stort og flot

Anmeld

26. september 2011

SpunkenJo

Frøken J. skriver:

Hvorfor må man ikke være skruk, bare fordi man selv har børn og andre ikke kan få? Så må jeg vel heller ikke være sulten, fordi der er nogle stakkels børn i Afrika, som ingen mad får. Og jeg må ikke være ked af mine bækkensmerter, fordi der findes nogen, der har voldsom bækkenløsning.. Den synes jeg altså ikke helt holder! Man er altid berettiget til ens følelser i sådan et tilfælde, selvom andre har det værre.

Hørt

Det andet er jo helt "ollerpip"!!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.