Piger i er SÅ tarvlige

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. september 2011

Frøken J.

1012lmp skriver:

Tak du sagde det bedre end jeg kunne!

Jeg kan jo ikke gøre for det... skal man så også have dårlig samvittighed ved at få en abort fordi nogle ikke kan blive gravide.. det kan man jo ikke leve livet på..!

Føler med dem, og er inderligt ked af at nogle skal have så svært ved at få børn, ville hellere end gerne hjælpe hvis jeg kunne..

Men det ændre jo ikke at jeg er SKRUK som bare fanden.. hehe

Jeg forstår dig fuldt ud! Og jeg er generelt meget imod, at man ikke må have en bestemt følelse, fordi nogen har det værre. Og er da helt sikker på, at du nyder dine børn uanset! Men det er da set MANGE gange herinde, at selv nybagte mødre er frygtelig skrukke. Hele det fantastiske univers med graviditet, en nyfødt osv. - Det er da smukt! Og self. kan man savne det, selvom man allerede har børn. Det kommer jeg da også til

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. september 2011

Frøken J.

PernilleogDennis skriver:

hahahaha

Ja, det er sku ikke godt!

Anmeld

23. september 2011

Loa

1012lmp skriver:

Hehe tja men man skal jo være 2

Hov, troede du havde en kæreste

Anmeld

23. september 2011

nilletøz

1012lmp skriver:

Ja HELT sikkert er også SUPER glad på deres vegne

Ingen tvivl der overhovedet... men hold op hvor jeg savner at være gravid, glæden og den søde ventetid... og det at have en baby i huset..

Det er jo SÅ fantastisk altså...

Og tror bare der bliver MEGA babyboom i 2012...

Ja det er også det jeg savner, den lille mave der bare vokser sig størrer og større

Ja måske kommer der et babyboom næste år, hvem ved...

Anmeld

23. september 2011

1012lmp

Frøken J. skriver:

Jeg forstår dig fuldt ud! Og jeg er generelt meget imod, at man ikke må have en bestemt følelse, fordi nogen har det værre. Og er da helt sikker på, at du nyder dine børn uanset! Men det er da set MANGE gange herinde, at selv nybagte mødre er frygtelig skrukke. Hele det fantastiske univers med graviditet, en nyfødt osv. - Det er da smukt! Og self. kan man savne det, selvom man allerede har børn. Det kommer jeg da også til

Hehe ja du er så langt nu at du sikkert bare synes det er træls at være gravid... haha men TRO mig du kommer til at savne det...

Og nu er mine børn jo bare store... så savner da en baby savner alle da fantastiske ting... og jeg SKAL prøve det igen en dag og kan da ikke vente... Bare glad for jeg har noget at se frem til...

Anmeld

23. september 2011

1012lmp

Loa skriver:

Hov, troede du havde en kæreste

Det har jeg også

Men han er ikke klar endnu... desværre...!

Men det bliver han forhåbentlig en dag

Anmeld

23. september 2011

Frøken J.

1012lmp skriver:

Hehe ja du er så langt nu at du sikkert bare synes det er træls at være gravid... haha men TRO mig du kommer til at savne det...

Og nu er mine børn jo bare store... så savner da en baby savner alle da fantastiske ting... og jeg SKAL prøve det igen en dag og kan da ikke vente... Bare glad for jeg har noget at se frem til...

Det er jeg ikke i tvivl om! Det er smukt og specielt at mærke liv indefra, at kunne kilde de små fusser under tæerne gennem maveskindet osv. Hehe

Og ja, det kan jeg godt forstå du glæder dig over. Så skal du bare finde mr. right, og så kan du få dig en bette prins/prinsesse mere Fordelen ved at få børn som ung! Så kan man godt få børn igen senere uden man er tussegammel

Anmeld

23. september 2011

1012lmp

nilletøz skriver:

Ja det er også det jeg savner, den lille mave der bare vokser sig størrer og større

Ja måske kommer der et babyboom næste år, hvem ved...

Ej men jeg kan nævne de første 15 af mine bekendte der skal have i 2012... Årrrh jeg vil også....

Anmeld

23. september 2011

Vivian87

Åh hvor jeg kender det! Nu er jeg godt nok en af dem der er gravid lige den her gang, men jeg husker aaalt for godt hvordan det var før! Vi ventede et helt år med projekt baby og i det år sys jeg bare jeg så gravide kvinder, kvinder med barnevogne og babyer ALLE vejne!! Det var simpelthen ved at drive mig til vanvid til sidst og sys bestemt ikke det er uberettiget at være skruk bare fordi du har 2 drenge i forvejen! Og det betyder bestemt ikke at du ikke nyder dem

Anmeld

23. september 2011

Loa

1012lmp skriver:

Det har jeg også

Men han er ikke klar endnu... desværre...!

Men det bliver han forhåbentlig en dag

Nåårh okay... Ja selvfølgelig, men mon ikke han også en dag ønsker en fællesbebs, selvom dine to skønne drenge nok er enhver far/papfars drøm.......

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.