Piger i er SÅ tarvlige

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. september 2011

1012lmp

Frøken J. skriver:

Det er jeg ikke i tvivl om! Det er smukt og specielt at mærke liv indefra, at kunne kilde de små fusser under tæerne gennem maveskindet osv. Hehe

Og ja, det kan jeg godt forstå du glæder dig over. Så skal du bare finde mr. right, og så kan du få dig en bette prins/prinsesse mere Fordelen ved at få børn som ung! Så kan man godt få børn igen senere uden man er tussegammel

Årh ja det havde jeg helt glemt... det er så fantastisk

Har fundet mr.right er jeg ikke i tvivl om... han skal bare lige være klar også... Men tænker på... om man bliver ved med at være skruk for så er det da ikke så godt at være ung.. haha tænk på hvor mange børn man kan have inden man fylder 40 så... haha

Det jeg er mest bange for er at vente for længe så mine andre bliver for gamle i forhold til en lille ny.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. september 2011

1012lmp

Loa skriver:

Nåårh okay... Ja selvfølgelig, men mon ikke han også en dag ønsker en fællesbebs, selvom dine to skønne drenge nok er enhver far/papfars drøm.......

Uha nej... Det har ikke været nemt for ham faktisk... Det første lange stykke tid har været en kamp for ham da han bestemt ikke er børne menneske. Har været svært for ham at komme ind i deres liv når de er så store... men det er blevet SÅ godt den sidste mdr tid så det er fantastisk...

Nok også derfor jeg nu er SÅ skruk fordi jeg virkelig kan se han har det i sig..

Anmeld

23. september 2011

Loa

1012lmp skriver:

Uha nej... Det har ikke været nemt for ham faktisk... Det første lange stykke tid har været en kamp for ham da han bestemt ikke er børne menneske. Har været svært for ham at komme ind i deres liv når de er så store... men det er blevet SÅ godt den sidste mdr tid så det er fantastisk...

Nok også derfor jeg nu er SÅ skruk fordi jeg virkelig kan se han har det i sig..

Årh puha, de har måske ikke ligefrem taget varmt imod ham....

Men dejligt det går godt nu Mon ikke i nok skal få jeres fællesbebs

Anmeld

23. september 2011

1012lmp

Loa skriver:

Årh puha, de har måske ikke ligefrem taget varmt imod ham....

Men dejligt det går godt nu Mon ikke i nok skal få jeres fællesbebs

Det håber jeg da i hvert fald.

Jo de har nu ikke gjort noget forkert.. men når man ikke er vandt til børn er det pludselig en stor mundfuld.. og så er Sebastian ikke som de fleste andre børn så det har været meget svært at acceptere for ham...

Anmeld

23. september 2011

Loa

1012lmp skriver:

Det håber jeg da i hvert fald.

Jo de har nu ikke gjort noget forkert.. men når man ikke er vandt til børn er det pludselig en stor mundfuld.. og så er Sebastian ikke som de fleste andre børn så det har været meget svært at acceptere for ham...

Årh

Bor de egentlig hos dig eller Ronnie?

Anmeld

23. september 2011

1012lmp

Loa skriver:

Årh

Bor de egentlig hos dig eller Ronnie?

De bor hos mig, og ser desværre kun Ronni 48t hver 14 dag. (det er hans valg)

Anmeld

23. september 2011

Loa

1012lmp skriver:

De bor hos mig, og ser desværre kun Ronni 48t hver 14 dag. (det er hans valg)

Årh det var ikke meget

Men må da være rart for dig at have dem så meget.... (Hvis man ser bort fra, at du formodentligt gerne ville have deres far så dem noget mere....)

Anmeld

23. september 2011

1012lmp

Loa skriver:

Årh det var ikke meget

Men må da være rart for dig at have dem så meget.... (Hvis man ser bort fra, at du formodentligt gerne ville have deres far så dem noget mere....)

Ja men det er da helt sikkert rart.. men når man er alene med dem kunne jeg nu godt bruge et break ind i mellem. Men man vender sig jo til det

Anmeld

23. september 2011

Loa

1012lmp skriver:

Ja men det er da helt sikkert rart.. men når man er alene med dem kunne jeg nu godt bruge et break ind i mellem. Men man vender sig jo til det

Forståeligt, sådan har jeg det også, og jeg har endda kun en enkelt pige på 14 måneder

Anmeld

23. september 2011

1012lmp

Loa skriver:

Forståeligt, sådan har jeg det også, og jeg har endda kun en enkelt pige på 14 måneder

Årh så kender du det godt lidt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.