Piger i er SÅ tarvlige

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. september 2011

Carl-Emil's mor

1012lmp skriver:

Hvorfor er det du tror jeg ikke nyder dem?

Og jeg kan jo ikke gøre for at nogle kæmper og andre ikke gør..!

Det ændre jo ikke at jeg er skruk og har så meget lyst til at give mine børn en bror eller søster! HM

Mig bekendt har jeg ikke skrevet noget med at du ikke må?

Jeg prøvede sådan set bare at sætte tingene en anelse i perspektiv for dig for at du kunne se hvor stjerne heldig du er allerede at have to fantastiske små vidundere

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. september 2011

Carl-Emil's mor

Frøken J. skriver:

Hvorfor må man ikke være skruk, bare fordi man selv har børn og andre ikke kan få? Så må jeg vel heller ikke være sulten, fordi der er nogle stakkels børn i Afrika, som ingen mad får. Og jeg må ikke være ked af mine bækkensmerter, fordi der findes nogen, der har voldsom bækkenløsning.. Den synes jeg altså ikke helt holder! Man er altid berettiget til ens følelser i sådan et tilfælde, selvom andre har det værre.

har jeg skrevet at hun ikke må?

Det kan jeg nemlig ikke se at jeg har

Jeg høre bare tit folk der allerede har der gerne vil have mere, og ja det er da fantastisk men for mig handler det om at så stoppe og se hvad man allerede har også blive ekstra skruk og glad og nyde det man har  

Jeg har ihvertfald en oplevelse af tit at læse rundt omkring på nettet om tendensen mere vil have mere, og nogle gange kan sådan en kommentar som min den første lige få folk til at stoppe og sige hov gud ja hold kæft hvor har jeg det dog bare helt fantastisk  

Anmeld

26. september 2011

1012lmp

Höör skriver:

Mig bekendt har jeg ikke skrevet noget med at du ikke må?

Jeg prøvede sådan set bare at sætte tingene en anelse i perspektiv for dig for at du kunne se hvor stjerne heldig du er allerede at have to fantastiske små vidundere

Nej men du får det til at lyde som om man ikke må..!

Og bare fordi man har to mirakler skal man da have lov til at få flere.. kan jo ikke gøre for at nogen ikke kan..! Vil jeg da ikke have hængende på mine skuldre.

Anmeld

26. september 2011

Carl-Emil's mor

1012lmp skriver:

Nej men du får det til at lyde som om man ikke må..!

Og bare fordi man har to mirakler skal man da have lov til at få flere.. kan jo ikke gøre for at nogen ikke kan..! Vil jeg da ikke have hængende på mine skuldre.

Igen det har jeg aldrig sagt man ikke må jeg synes bare det er vigtigt at fokusere på hvor heldige man er. Men det her gider jeg slet ikke have en dialog om. Jeg prøvede sådan set bare at give dig noget glæde over dine drenge!

Anmeld

26. september 2011

1012lmp

Höör skriver:

Igen det har jeg aldrig sagt man ikke må jeg synes bare det er vigtigt at fokusere på hvor heldige man er. Men det her gider jeg slet ikke have en dialog om. Jeg prøvede sådan set bare at give dig noget glæde over dine drenge!

Du siger det jo som om jeg ikke har nogen glæde for det jeg har og det gør mig sq en smule sur.. måske du skulle overveje hvordan du formulere tingene så..!

Anmeld

26. september 2011

AnnaK89

1012lmp skriver:

Du siger det jo som om jeg ikke har nogen glæde for det jeg har og det gør mig sq en smule sur.. måske du skulle overveje hvordan du formulere tingene så..!

Måske du skulle prøve at ændre din opfattelse af hvad hun skriver, hun har på intet tidspunkt sagt noget negativt til dig 

Tror måske du selv er lidt hurtigt til at drage en negativ konklusion.

Anmeld

26. september 2011

1012lmp

AnnaKJ skriver:

Måske du skulle prøve at ændre din opfattelse af hvad hun skriver, hun har på intet tidspunkt sagt noget negativt til dig 

Tror måske du selv er lidt hurtigt til at drage en negativ konklusion.

Bare sjovt hvis du læser hele indlægget at andre også fik den opfattelse

Anmeld

26. september 2011

AnnaK89

1012lmp skriver:

Bare sjovt hvis du læser hele indlægget at andre også fik den opfattelse

Jeg har skam læst det hele, faktisk hele tråden.

Og jeg har min opfattelse af det.

Men synes bare i stedet for, at eksplodere hver gang, så drej det lige i hovedet og find ud af om de egentlig mener det negativt, før du så siger noget.

Anmeld

26. september 2011

Loa

AnnaKJ skriver:

Men synes bare i stedet for, at eksplodere hver gang, så drej det lige i hovedet og find ud af om de egentlig mener det negativt, før du så siger noget.

Jeg læste det altså også som om der blev skrevet mellem linierne at hun skulle sætte pris på de børn hun allerede havde, i stedet for at ønske sig et mere.....

Anmeld

26. september 2011

1012lmp

AnnaKJ skriver:

Synes jeg nu heller ikek jeg har gjort overhovedet... Synes bare ikke jeg kan stå til ansvar for at nogen ikke kan få børn

Og nyder da mine egne... og synes det er småligt at sætte spørgsmålstegn ved det bare fordi man er skruk.. så det må man ikke engang være mere nu eller?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.