Piger i er SÅ tarvlige

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.958 visninger
49 svar
0 synes godt om
23. september 2011

1012lmp

Er i klar over hvor hæsligt det er at i alle skal teste prøver eller finder ud af i er gravide... er SÅ glad på jeres vegne men hold op hvor er det stygt når man selv er såååå skruk...

Synes bare alle omkring mig er gravide eller har lige født...

JEG VIL OGSÅ...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. september 2011

Carl-Emil's mor

1012lmp skriver:

Er i klar over hvor hæsligt det er at i alle skal teste prøver eller finder ud af i er gravide... er SÅ glad på jeres vegne men hold op hvor er det stygt når man selv er såååå skruk...

Synes bare alle omkring mig er gravide eller har lige født...

JEG VIL OGSÅ...

kunne du ikke bare nyde at du allerede har to drenge?

Tænk lige en gang på ALLE dem herinde der har kæmpet i flere år for bare at teste positiv der alligevel ender i bio pga deres krop..

Så nyd da dine to drenge istedet for  

Anmeld

23. september 2011

Loa

Just do it

Anmeld

23. september 2011

nilletøz

Eeeeej hvor kender jeg det aaaaaalt for godt!!

Har det på samme måde i øjeblikket... 

Alle jeg ser i løbrt af en dag, er gravid, eller skal start teste...

Men er glad på alles vegne!!!

Anmeld

23. september 2011

1012lmp

Höör skriver:

Tænk lige en gang på ALLE dem herinde der har kæmpet i flere år for bare at teste positiv der alligevel ender i bio pga deres krop..

Hvorfor er det du tror jeg ikke nyder dem?

Og jeg kan jo ikke gøre for at nogle kæmper og andre ikke gør..!

Det ændre jo ikke at jeg er skruk og har så meget lyst til at give mine børn en bror eller søster! HM

Anmeld

23. september 2011

1012lmp

Loa skriver:

Just do it

Hehe tja men man skal jo være 2

Anmeld

23. september 2011

Frøken J.

Höör skriver:

Hvorfor må man ikke være skruk, bare fordi man selv har børn og andre ikke kan få? Så må jeg vel heller ikke være sulten, fordi der er nogle stakkels børn i Afrika, som ingen mad får. Og jeg må ikke være ked af mine bækkensmerter, fordi der findes nogen, der har voldsom bækkenløsning.. Den synes jeg altså ikke helt holder! Man er altid berettiget til ens følelser i sådan et tilfælde, selvom andre har det værre.

Anmeld

23. september 2011

1012lmp

nilletøz skriver:

Eeeeej hvor kender jeg det aaaaaalt for godt!!

Har det på samme måde i øjeblikket... 

Alle jeg ser i løbrt af en dag, er gravid, eller skal start teste...

Men er glad på alles vegne!!!

Ja HELT sikkert er også SUPER glad på deres vegne

Ingen tvivl der overhovedet... men hold op hvor jeg savner at være gravid, glæden og den søde ventetid... og det at have en baby i huset..

Det er jo SÅ fantastisk altså...

Og tror bare der bliver MEGA babyboom i 2012...

Anmeld

23. september 2011

1012lmp

Frøken J. skriver:

Hvorfor må man ikke være skruk, bare fordi man selv har børn og andre ikke kan få? Så må jeg vel heller ikke være sulten, fordi der er nogle stakkels børn i Afrika, som ingen mad får. Og jeg må ikke være ked af mine bækkensmerter, fordi der findes nogen, der har voldsom bækkenløsning.. Den synes jeg altså ikke helt holder! Man er altid berettiget til ens følelser i sådan et tilfælde, selvom andre har det værre.

Tak du sagde det bedre end jeg kunne!

Jeg kan jo ikke gøre for det... skal man så også have dårlig samvittighed ved at få en abort fordi nogle ikke kan blive gravide.. det kan man jo ikke leve livet på..!

Føler med dem, og er inderligt ked af at nogle skal have så svært ved at få børn, ville hellere end gerne hjælpe hvis jeg kunne..

Men det ændre jo ikke at jeg er SKRUK som bare fanden.. hehe

Anmeld

23. september 2011

PernilleogDennis

Frøken J. skriver:

hahahaha

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.