Hvor længe blødte i efter kejsersnit?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. september 2011

Ka+Ma=Be

Frøken Christiansen skriver:

men har ikke blødt over et døgn nu og prinsessen er 10 dage gammel, så klager ikke  og tak

SNYD! hehe

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. september 2011

Ka+Ma=Be

Babymor2010 skriver:

Jeg blødte i 3 uger sammenlagt - og derefter barselsudflåd i et par uger efter. 

Jeg ammede Isabella de første 6 uger 

Det lyder overskueligt nok Men hvad er barselsudflåd?! 

Anmeld

23. september 2011

Ka+Ma=Be

SussieThyssen skriver:

Inden for 6 uger.
Men det skal så lige siges at det var ganske lidt jeg blødte..en stille sivning indtil jeg havde helet helt op, og når jeg så tænker på at jeg blødte meget mere med de to jeg havde født normalt og i samme tid, så var det ingen ting at snakke om.
Blødningen var minimal efter kejsersnittet, hvor det til gengæld væltede ud af mig ved normal fødsel...så det var rigtigt dejligt.

Så du må jo bare give det den tid det tager indtil din livmoder er helet helt op.

Kærligst
Sussie

Det var da meget rart! Vidste ikke, at man også kunne bløde så længe ved almindelig fødsel. Jah, jeg ved egentlig ikke hvad jeg havde forestillet mig hehe

Anmeld

23. september 2011

Ka+Ma=Be

Isabeau skriver:

Start på p-piller Det stoppede min blødning. Blødte i lidt over en uge...

Kan man godt det, selvom der ikke er kommet gang i cyklussen endnu? Jeg er lidt i tvivl om jeg vil på p-piller igen - har overvejet spiral. Men der skal man vist vente lidt, tror jeg?! 

Anmeld

23. september 2011

Clisolka

Katte87 skriver:

Det lyder overskueligt nok Men hvad er barselsudflåd?! 

Det er noget ildelugtende udflåd - noget lignende de sidste dage af mens. 

Aaarh, det hedder barselsflåd, fandt jeg lige ud af  Du kan læse lidt om det her: 

http://babylille.dk/efter-f%C3%B8dslen/barselsflad/

Anmeld

23. september 2011

Ka+Ma=Be

Babymor2010 skriver:

Det er noget ildelugtende udflåd - noget lignende de sidste dage af mens. 

Aaarh, det hedder barselsflåd, fandt jeg lige ud af  Du kan læse lidt om det her: 

http://babylille.dk/efter-f%C3%B8dslen/barselsflad/

Nå for den - ja det er mange underlige ting man lærer, når man bliver gravid og ikke mindst mor hehe.

Tak for linket - det vil jeg lige kigge på

Anmeld

23. september 2011

Clisolka

Katte87 skriver:

Nå for den - ja det er mange underlige ting man lærer, når man bliver gravid og ikke mindst mor hehe.

Tak for linket - det vil jeg lige kigge på

Ja for pokker, der er mange nye ting 

Anmeld

23. september 2011

SussieThyssen

Katte87 skriver:

Det var da meget rart! Vidste ikke, at man også kunne bløde så længe ved almindelig fødsel. Jah, jeg ved egentlig ikke hvad jeg havde forestillet mig hehe

Ork jo, det kan du sagtens..det er jo meget forskelligt fra kvinde til kvinde.
Jeg kan huske, at jeg dårligt nok var færdig med at bløde før jeg fik første mens
Men sådan er vi så forskellige

Anmeld

24. september 2011

bobbles

Katte87 skriver:

SNYD! hehe

ja men det kom så igen igår øv øv

Anmeld

24. september 2011

Isabella_mor

Katte87 skriver:

Hej piger.

Jeg fik lavet kejsersnit for 17 dage siden og er ærligt talt rimelig træt af at bløde! Og tanken om, at der kan gå op mod 8 uger kan jeg slet ikke holde ud.

Så derfor ville jeg lige høre hvordan det så ud hos jer? (Det er tilladt at svare annonymt)

I må også meget gerne fortælle om i ammede eller ej. Jeg fik at vide, at det godt kunne tage endnu længere tid hvis jeg forsætter med at amme.

tror der gik 4-5 ugers tid... måske kortere.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.