Hvor længe blødte i efter kejsersnit?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. september 2011

Ka+Ma=Be

MarleneOlsen skriver:

Hej jeg fik lavet akut kejsersnit .. Men jeg blødte ikk :/

Slet ikke? :O Det var da utroligt! Og helt fantastisk rart  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. september 2011

bobbles

Katte87 skriver:

Hej piger.

Jeg fik lavet kejsersnit for 17 dage siden og er ærligt talt rimelig træt af at bløde! Og tanken om, at der kan gå op mod 8 uger kan jeg slet ikke holde ud.

Så derfor ville jeg lige høre hvordan det så ud hos jer? (Det er tilladt at svare annonymt)

I må også meget gerne fortælle om i ammede eller ej. Jeg fik at vide, at det godt kunne tage endnu længere tid hvis jeg forsætter med at amme.

første gang blødte jeg ca 2 måneder, ammede ikke.

Denne gang nu er det kun 9 dage siden jeg fik kejsersnit men bløder stadig men meget lidt. ammer heller ikke denne gang. og fik kejsersnit begge gange..

Anmeld

22. september 2011

lycly

Katte87 skriver:

Øv, det var jo ikke det jeg ville høre! hehe.

Men nej, der er desværre ikke så meget at gøre ved det andet end at vente 

Hehe undskyld, men ville bare forberede dig. For der var sgu ikke nogen der forbedredte mig !

Anmeld

22. september 2011

Moooooooartilto:)

Profilbillede for Moooooooartilto:)
Mor til to rigtig dejlige børn <3
Katte87 skriver:

Slet ikke? :O Det var da utroligt! Og helt fantastisk rart  

Det var dejligt (: blødte overhovedet ikk .. Men fik så p-piller efter to måneder så jeg kunne få mit lort så jeg kunne af med noget blod, ( ellers kunne jeg risikere blodprop ) hehe .. Og jeg ammede ..

Anmeld

22. september 2011

Ka+Ma=Be

Frøken Christiansen skriver:

første gang blødte jeg ca 2 måneder, ammede ikke.

Denne gang nu er det kun 9 dage siden jeg fik kejsersnit men bløder stadig men meget lidt. ammer heller ikke denne gang. og fik kejsersnit begge gange..

Puuh, det er godt nok længe.

Jeg bløder nu heller ikke voldsomt meget, og har heller ikke smerter - så jeg burde nok ikke brokke mig så meget 

Og tillykke med prinsessen!

Anmeld

22. september 2011

Ka+Ma=Be

LunaLykke skriver:

Hehe undskyld, men ville bare forberede dig. For der var sgu ikke nogen der forbedredte mig !

Nej det er jo det! hehe. Man går hele tiden og håber at "det sker ikke for mig" Men det vides jo ikke 

Anmeld

22. september 2011

Ka+Ma=Be

MarleneOlsen skriver:

Det var dejligt (: blødte overhovedet ikk .. Men fik så p-piller efter to måneder så jeg kunne få mit lort så jeg kunne af med noget blod, ( ellers kunne jeg risikere blodprop ) hehe .. Og jeg ammede ..

Ja oki, der er en side til alting Men lyder ellers meget rart ikke at skulle bøvle med blødning.

Anmeld

22. september 2011

lycly

Katte87 skriver:

Nej det er jo det! hehe. Man går hele tiden og håber at "det sker ikke for mig" Men det vides jo ikke 

Haha nej lige præcis

Anmeld

22. september 2011

Moooooooartilto:)

Profilbillede for Moooooooartilto:)
Mor til to rigtig dejlige børn <3
Katte87 skriver:

Ja oki, der er en side til alting Men lyder ellers meget rart ikke at skulle bøvle med blødning.

Det var det faktisk også (: nu var det akut , og han var meget syg så det var meget rart ikk at skulle bløde ogs når man var indlagt i 2 måneder ..

Anmeld

22. september 2011

Ka+Ma=Be

MarleneOlsen skriver:

Det var det faktisk også (: nu var det akut , og han var meget syg så det var meget rart ikk at skulle bløde ogs når man var indlagt i 2 måneder ..

Øv hvor skidt Jah, så er det rart ikke også at skulle tænke på det. Man er jo skidt nok i forvejen efter sådan et kejsersnit 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.