Hvor længe blødte i efter kejsersnit?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. september 2011

Moooooooartilto:)

Profilbillede for Moooooooartilto:)
Mor til to rigtig dejlige børn <3
Katte87 skriver:

Øv hvor skidt Jah, så er det rart ikke også at skulle tænke på det. Man er jo skidt nok i forvejen efter sådan et kejsersnit 

Ja , man har det ikk så gost efter et kejsersnit.. Alt kom jo op :/ hehe .. Glad for det er overstået og håber jeg kommer til at prøve at føde rigtigt nu her når nummer to er på vej

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. september 2011

Ka+Ma=Be

MarleneOlsen skriver:

Ja , man har det ikk så gost efter et kejsersnit.. Alt kom jo op :/ hehe .. Glad for det er overstået og håber jeg kommer til at prøve at føde rigtigt nu her når nummer to er på vej

Jah det gjorde det også hos mig - ad ad ad!

Det kan jeg godt forstå! Hvis jeg skal have flere, vil jeg også meget meget gerne føde selv!

Og tillykke med nummer to

Anmeld

22. september 2011

Moooooooartilto:)

Profilbillede for Moooooooartilto:)
Mor til to rigtig dejlige børn <3
Katte87 skriver:

Jah det gjorde det også hos mig - ad ad ad!

Det kan jeg godt forstå! Hvis jeg skal have flere, vil jeg også meget meget gerne føde selv!

Og tillykke med nummer to

Ja det er ad hehe .. Tak skal du have

Anmeld

22. september 2011

TbCp

Katte87 skriver:

Øv, det er der heller ikke noget ved  

Nej Måtte have jern fordi jeg blev helt dårlig! Men heldigvis gik det jo over

Anmeld

22. september 2011

Maja_4000

Jeg blødte 3 uger .. Så gik der en uge og jeg fik mens 

Jeg ammede ikke (:

Og tillykke med ham !

Anmeld

22. september 2011

<3

3 uger og ammede

Anmeld

22. september 2011

Mor til Frederic og Freya

Hej piger.

Jeg fik lavet kejsersnit for 17 dage siden og er ærligt talt rimelig træt af at bløde! Og tanken om, at der kan gå op mod 8 uger kan jeg slet ikke holde ud.

Så derfor ville jeg lige høre hvordan det så ud hos jer? (Det er tilladt at svare annonymt)

I må også meget gerne fortælle om i ammede eller ej. Jeg fik at vide, at det godt kunne tage endnu længere tid hvis jeg forsætter med at amme.

har stemt andet...

Blødte stort set ikke, de troed at jeg så blødte indeni i stedet for - så de havde ofte en læge nede og tjekke min mave. Hvis jeg ville kunne jeg have det samme bind på en hel dag.

Fik at vide at des bedre de havde fået det hele ud ved ks, des mindre ville man bløde..

ammed fuldt ud de første 5-6 mdr...

Anmeld

23. september 2011

AdamsMor

Jeg mener at ku huske at jeg blødte knap 7 uger. Men kun kraftigt i starten selvfølgelig. De første 2-3 uger.

Jeg ammede, men tror ikke der er nogen sammenhæng, det hele skal jo trække sig hurtigere sammen, når man ammer, fordi det stimulerer efterveer og sådan, så det må da næsten hjælpe...?

Tror det afhænger meget af, hvor meget man er blevet hevet i og rodet med under kejsersnittet.

Anmeld

23. september 2011

***S***

Det er 4 uger siden nu og jeg bløder ikke mere, det er stoppet i denne uge..  Den sidste uges tid har det bare været lidt plet blødning..

Jeg fik af vide af min sundhedsplejerske at hvis jeg stadig blødte efter 3-4 uger, skulle jeg kontakte min læge...  

Hvordan går det med din amning?? Synes det går bedre her, stadig lidt smerter i det venstre bryst.. men det går..

Anmeld

23. september 2011

regalprime

Jeg blødte MEGET de første 3 dage og derefter bare lidt. Men har svaret 2 uger da det var det samlet. Og jeg ammede på fuld skrue da hun var klar til det og sonden blev fjernet. Ellers malkede jeg jo ud indtil hun var klar. Hun er født 6 uger for tidligt. Så hendes sutteteknik var ikk udviklet;(

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.