Hvor længe blødte i efter kejsersnit?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Hvornår stoppede blødning hos dig efter at have fået foretaget kejsersnit?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

7.199 visninger
74 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
22. september 2011

Ka+Ma=Be

Hej piger.

Jeg fik lavet kejsersnit for 17 dage siden og er ærligt talt rimelig træt af at bløde! Og tanken om, at der kan gå op mod 8 uger kan jeg slet ikke holde ud.

Så derfor ville jeg lige høre hvordan det så ud hos jer? (Det er tilladt at svare annonymt)

I må også meget gerne fortælle om i ammede eller ej. Jeg fik at vide, at det godt kunne tage endnu længere tid hvis jeg forsætter med at amme.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. september 2011

Chalala85

Katte87 skriver:

Hej piger.

Jeg fik lavet kejsersnit for 17 dage siden og er ærligt talt rimelig træt af at bløde! Og tanken om, at der kan gå op mod 8 uger kan jeg slet ikke holde ud.

Så derfor ville jeg lige høre hvordan det så ud hos jer? (Det er tilladt at svare annonymt)

Jeg blødte i 3 uger

Anmeld

22. september 2011

Ka+Ma=Be

Chalala85 skriver:

Jeg blødte i 3 uger

Så er der da håb forude! Ammede du?

Anmeld

22. september 2011

Chalala85

Katte87 skriver:

Så er der da håb forude! Ammede du?

Ja det er der.. ja både og... Jeg fik betændelse i mit kejsersnit på 10. dagen så jeg måtte ikke amme i 10 dage da jeg skulle opereres hver 2 dag. Så det gik ned af bakke. Suplerede efterfølgende med flaske men ja det blev til flaske til sidst da jeg ikke havde mere i babserne.

Anmeld

22. september 2011

TbCp

Jeg blødte 2 uger og jeg ammede.

Anmeld

22. september 2011

lisesp83

Jeg blødte 6 uger.  Ammede ikke.

Anmeld

22. september 2011

Ka+Ma=Be

Chalala85 skriver:

Ja det er der.. ja både og... Jeg fik betændelse i mit kejsersnit på 10. dagen så jeg måtte ikke amme i 10 dage da jeg skulle opereres hver 2 dag. Så det gik ned af bakke. Suplerede efterfølgende med flaske men ja det blev til flaske til sidst da jeg ikke havde mere i babserne.

Puha det lyder da ikke rart

De fortalte mig, at der godt kunne gå længere tid, hvis man ammede, da livmoderen arbejder hele tiden  Men må jo bare vente og se hehe

Anmeld

22. september 2011

Ka+Ma=Be

lisesp83 skriver:

Jeg blødte 6 uger.  Ammede ikke.

Puh, det er godt nok længe  Det med amning er sikkert også meget individuelt Lyder i hvert fald ikke så sammenfaldende ind til videre

Anmeld

22. september 2011

Ka+Ma=Be

TbCp skriver:

Jeg blødte 2 uger og jeg ammede.

Hvor må det have været dejligt! Forstå mig ret hehe. Jeg er allerede ud over de 2 uger øv bøv

Anmeld

22. september 2011

lisesp83

Katte87 skriver:

Puh, det er godt nok længe  Det med amning er sikkert også meget individuelt Lyder i hvert fald ikke så sammenfaldende ind til videre

Ja det var rigtig lang tid. Øv..

Jeg tror nu heller ikke rigtig, at der er en sammenhæng i det med at amme eller ej.

Håber dit snart slutter - det er ikke til, at holde ud.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.