Hvor længe blødte i efter kejsersnit?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. september 2011

regalprime

Katte87 skriver:

Hehe god taktik! Jamen det er jo også dig der er moren! Jeg havde sikkert gjort fuldstændigt det samme 

Ja lige nemlig. Fik også afvide derinde af alle at jeg var en stædig lile en der ikk fandt sig i hva som helst og slet ikk unden en god forklaring fra deres side Så tror de var glade nok for at slippe af med mig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. september 2011

Isabeau

Katte87 skriver:

Kan man godt det, selvom der ikke er kommet gang i cyklussen endnu? Jeg er lidt i tvivl om jeg vil på p-piller igen - har overvejet spiral. Men der skal man vist vente lidt, tror jeg?! 

Snak med din læge. Jeg måtte godt begynde på mine p-piller rimelig hurtig

Anmeld

24. september 2011

***S***

Katte87 skriver:

Årh det er dejligt at høre! Håber snart det har en ende - for puuh det er hårdt at høre ens lille pus græde 

Det med chokolade vidste jeg godt nok heller ikke hehe.. Ud over at jeg har spist p-tærter og skumbananer  ... så kan jeg heldigvis ikke lide chokolade hehe. Men det kan da godt være det har en sammenhæng?! 

Hmm, ja det er da muligt..  Er der ellers noget du har spist meget af det sidste stykke tid??  

Anmeld

25. september 2011

bobbles

Katte87 skriver:

DAMN! hehe

ja det kommer og går lidt synes jeg hehe

Anmeld

26. september 2011

1000Ben

Katte87 skriver:

Hvor længe siden er det du fødte? Det er helt underligt, at man ikke ved hvornår det kommer, som man plejede at gøre hehe

Jeg fødte den 25/7 ved PKS. Ja det er lidt mærkeligt at man ikke ved hvornår det kommer. Der er 2 fra min mødregruppe som heller ikke har fået det endnu og de fødte i juni, så der kan åbenbart godt gå lidt tid, he he 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.