Hvor længe blødte i efter kejsersnit?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. september 2011

1000Ben

Katte87 skriver:

Hej piger.

Jeg fik lavet kejsersnit for 17 dage siden og er ærligt talt rimelig træt af at bløde! Og tanken om, at der kan gå op mod 8 uger kan jeg slet ikke holde ud.

Så derfor ville jeg lige høre hvordan det så ud hos jer? (Det er tilladt at svare annonymt)

I må også meget gerne fortælle om i ammede eller ej. Jeg fik at vide, at det godt kunne tage endnu længere tid hvis jeg forsætter med at amme.

Jeg stoppede med at bløde efter 4 uger og ammede (gør det stadig) Men har endnu ikke fået min 1. mens efter.... hmm... he he

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. september 2011

***S***

Katte87 skriver:

Dejligt at høre Håber også snart mit slutter!

Det går faktisk ok - det er ikkesmerterfuldt mere, som det har været heldigvis da. Til gengæld har han så meget mavevrøvl Han er bare så ked af det og det skærer i hjertet. 

Har du oplevet noget i den dur med William? 

Dejligt det går godt med amningen!

Det med maven har vi os oplevet herhjemme og ja det skær i hjertet at de er så ked!! Han har haft det on/off i 14 dage men det er nu ved at blive bedre.  Så hold ud!  Jeg havde lige en periode med chokolade, men det må man helst ikke spise for meget af pga. deres maver, det var jeg ikke klar over!!  Jeg troede han havde ondt i maven pga. min pencilin..

Anmeld

24. september 2011

regalprime

Katte87 skriver:

Puha, det må have været hårdt Men rart at du ikke blødte så længe.

Gik det godt med amningen trods at hun var født så meget for tidligt?

Ja da jeg endelig fik dem overtalt til at jeg måtte prøve at amme hende, eller vi skulle komme lidt af det jeg havde malet ud i munden på hende og ikk kun i sonden. De havde jo en ide med at de bare fyldt på i sonden uden og lære hende det sku i munden. Også fik hun så meget at jeg ikk kunne noget med hende 1 time efter for så vil hun kaste det op!! Men vi stoppede torsdag morgen med sonden og fredag kom vi hjem da hun havde taget 50 g på og det var kravet på jeg måtte komme hjem. At hun havde taaget på, de havde eller sagt til mig da de fjernet den at jeg sku regne med hun vil tabe sig lidt og at jeg nok ikk vil komme hjem før starten af den næste uge. Men hun var sej og kæmpede så vi kunne komme hjem i vandte omgivellser og væk fra alt det frustration jeg fik derinde. Uha en lang smøre

Anmeld

24. september 2011

Ka+Ma=Be

Frøken Christiansen skriver:

ja men det kom så igen igår øv øv

DAMN! hehe

Anmeld

24. september 2011

Ka+Ma=Be

Stefanie8 skriver:

Jeg stoppede med at bløde efter 4 uger og ammede (gør det stadig) Men har endnu ikke fået min 1. mens efter.... hmm... he he

Hvor længe siden er det du fødte? Det er helt underligt, at man ikke ved hvornår det kommer, som man plejede at gøre hehe

Anmeld

24. september 2011

Ka+Ma=Be

***S*** skriver:

Dejligt det går godt med amningen!

Det med maven har vi os oplevet herhjemme og ja det skær i hjertet at de er så ked!! Han har haft det on/off i 14 dage men det er nu ved at blive bedre.  Så hold ud!  Jeg havde lige en periode med chokolade, men det må man helst ikke spise for meget af pga. deres maver, det var jeg ikke klar over!!  Jeg troede han havde ondt i maven pga. min pencilin..

Årh det er dejligt at høre! Håber snart det har en ende - for puuh det er hårdt at høre ens lille pus græde 

Det med chokolade vidste jeg godt nok heller ikke hehe.. Ud over at jeg har spist p-tærter og skumbananer  ... så kan jeg heldigvis ikke lide chokolade hehe. Men det kan da godt være det har en sammenhæng?! 

Anmeld

24. september 2011

Ka+Ma=Be

regalprime skriver:

Ja da jeg endelig fik dem overtalt til at jeg måtte prøve at amme hende, eller vi skulle komme lidt af det jeg havde malet ud i munden på hende og ikk kun i sonden. De havde jo en ide med at de bare fyldt på i sonden uden og lære hende det sku i munden. Også fik hun så meget at jeg ikk kunne noget med hende 1 time efter for så vil hun kaste det op!! Men vi stoppede torsdag morgen med sonden og fredag kom vi hjem da hun havde taget 50 g på og det var kravet på jeg måtte komme hjem. At hun havde taaget på, de havde eller sagt til mig da de fjernet den at jeg sku regne med hun vil tabe sig lidt og at jeg nok ikk vil komme hjem før starten af den næste uge. Men hun var sej og kæmpede så vi kunne komme hjem i vandte omgivellser og væk fra alt det frustration jeg fik derinde. Uha en lang smøre

Årh, det var da dejligt! Man kunne jo desværre godt forestille sig, at det ville gå helt galt, hvis hun ikke lærte at sutte rigtigt.

Jeg var selv indlagt som nyfødt fordi jeg ikke tog ordentligt på. Og efter noget tid på hospitalet kunne jeg åbenbart ikke finde ud af at spise ved brystet mere Så der måtte mine forældre gå over til MME.

Anmeld

24. september 2011

Nemesis

første gang blødte jeg i 4-5 uger anden gang i 5 dage og 3 gang i 11 dage.

ammede alle gange.

:-) Sisse

Anmeld

24. september 2011

regalprime

Katte87 skriver:

Årh, det var da dejligt! Man kunne jo desværre godt forestille sig, at det ville gå helt galt, hvis hun ikke lærte at sutte rigtigt.

Jeg var selv indlagt som nyfødt fordi jeg ikke tog ordentligt på. Og efter noget tid på hospitalet kunne jeg åbenbart ikke finde ud af at spise ved brystet mere Så der måtte mine forældre gå over til MME.

Det var noget værre noget men vi fik styr på det og hun stor trives den dag idag!! Det var ved at gå galt med amning men jeg havde så meget mælk og vil ikk give op!! Så til sidst lagde jeg hende til INDEN jeg ringede til sygeplejerne derinde, og når de så kom for at sige at nu var det tid, ja så havde hun fået ved mig Hun blev godt nok lidt muggen over det, men var ligeglad vil bare have min pige med hjem. Og det endte det jo så med 2 dage efter

Anmeld

24. september 2011

Ka+Ma=Be

regalprime skriver:

Det var noget værre noget men vi fik styr på det og hun stor trives den dag idag!! Det var ved at gå galt med amning men jeg havde så meget mælk og vil ikk give op!! Så til sidst lagde jeg hende til INDEN jeg ringede til sygeplejerne derinde, og når de så kom for at sige at nu var det tid, ja så havde hun fået ved mig Hun blev godt nok lidt muggen over det, men var ligeglad vil bare have min pige med hjem. Og det endte det jo så med 2 dage efter

Hehe god taktik! Jamen det er jo også dig der er moren! Jeg havde sikkert gjort fuldstændigt det samme 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.