regalprime skriver:
Ja da jeg endelig fik dem overtalt til at jeg måtte prøve at amme hende, eller vi skulle komme lidt af det jeg havde malet ud i munden på hende og ikk kun i sonden. De havde jo en ide med at de bare fyldt på i sonden uden og lære hende det sku i munden. Også fik hun så meget at jeg ikk kunne noget med hende 1 time efter for så vil hun kaste det op!! Men vi stoppede torsdag morgen med sonden og fredag kom vi hjem da hun havde taget 50 g på og det var kravet på jeg måtte komme hjem. At hun havde taaget på, de havde eller sagt til mig da de fjernet den at jeg sku regne med hun vil tabe sig lidt og at jeg nok ikk vil komme hjem før starten af den næste uge. Men hun var sej og kæmpede så vi kunne komme hjem i vandte omgivellser og væk fra alt det frustration jeg fik derinde. Uha en lang smøre
Årh, det var da dejligt!
Man kunne jo desværre godt forestille sig, at det ville gå helt galt, hvis hun ikke lærte at sutte rigtigt.
Jeg var selv indlagt som nyfødt fordi jeg ikke tog ordentligt på. Og efter noget tid på hospitalet kunne jeg åbenbart ikke finde ud af at spise ved brystet mere
Så der måtte mine forældre gå over til MME.
Anmeld