hmmm, jeg fik barn som 18 årig...
og selv om jeg ikke var parat, ja så vokser man med opgaven.
Om du er parat eller ej, kan ingen i verden svare på, kun dig selv.
Hvad jeg så ikke forstod som 18 årig var, at når man mener man er parat til at sige goddag til til et lille barn, så skal man også ruste sig til at sige farvel.
Jeg mistede min datter da hun var 2½ mdr. gammel, et forfærdeligt kort sygdomsforløb, og hvad jeg kan udrede af min oplevelse, er at jeg slet ikke var parat til at kapere hvad det kan indebære at få et lille barn.
Jeg var i virkeligheden selv et stort barn, som skulle begrave sit barn.
Jeg har bare været heldig, jeg har haft et rigtigt godt bagland, nogle fantastiske mennesker som kunne bakke mig op, hjælpe mig igennem og som var god til at få mig på rette køl igen.
min historie kan nok ikke give dig nogen løsning på dit problem, men måske være med til at gøre at du vurdere det en ekstra gang.
En ting er at ønske sig den her guldklump, men noget helt andet er når man så får den...den følelse af ansvar kan man aldrig opnå ved at havde taget hånd om andres børn, den følelse kan heller ikke forklares...som om du er parat til at magte det, ved jeg ikke, det kan kun du gøre op med dig selv.
dog ville jeg (hvis jeg var i dine sko) vente med det, eftersom din kærste ikke er færdig med udd. endnu, og eftersomdu spørger andre om de mener du er parat.
bare hvordan jeg ser det...
knus og held og lykke fra loggi
Anmeld