Det gi'r pote at handle ind til en uge af gangen :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. september 2011

ESV

MissChrista skriver:

Jamen præcis! og dte er altså god mad vi skal have i løbet af ugen, så det er jo vildt imponerende at man kan gøre det så billigt.
En af grundene til at vi begyndte på madplan er også, at jeg skal på SU ti ljanuar, og så vil der nemlgi ikke være råd til så meget, så det er så fedt at se at man faktisk kan spare SÅ meget ved det!! Wee  

Kan godt forstår dig. Min kæreste har ikke været hel nem at overbevise han var bange for det ville ødelægge ALLE muligheder for kreativitet, men nu hvor han kan se hvor mange penge vi sparer OG kan se at jeg ikke længere er SÅ stresset over økonomien er han helt på..

Og så er det altså rigtig fedt ikke at skulle i skole/praktik have fri kl 15 skynde sig ud og hente barn til kl 16 ned og handle og først være hjemme kl 17 hver dag.. det giver altså i hvert fald en ekstra time med den lille hver dag og det er bare den bedste gevinst af dem alle...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. september 2011

Mor Christa

twinboys skriver:

Og man køber heller ikke alt muligt andet end det der står på sedlen...

Majbritt

Nej præcis. det er vildt lækkert
At manden så smutter i fakta ind imellem og købet en pose slik eller ngoet er så en anden sag hehe 

Anmeld

19. september 2011

twinboys

ESV skriver:

Kan godt forstår dig. Min kæreste har ikke været hel nem at overbevise han var bange for det ville ødelægge ALLE muligheder for kreativitet, men nu hvor han kan se hvor mange penge vi sparer OG kan se at jeg ikke længere er SÅ stresset over økonomien er han helt på..

Og så er det altså rigtig fedt ikke at skulle i skole/praktik have fri kl 15 skynde sig ud og hente barn til kl 16 ned og handle og først være hjemme kl 17 hver dag.. det giver altså i hvert fald en ekstra time med den lille hver dag og det er bare den bedste gevinst af dem alle...

Anmeld

19. september 2011

Mor Christa

ESV skriver:

Jamen det er jo også det!
Og jeg har slwet ikke noget imod at gå ned og handle den ene gang i ugen - det er jo næsten hyggeligt, når man ikke skal handle alle de andre dage! Det er SÅ lækkert at have styr på havd man skal have i løbet af ugen, så man ikke skal til at beslutte sig for hvad man vil have til afensmad den pågældende dag, og så ned og handle til det, og så hjem og lave mad.. Nu kan man jo også forberede noget og man ved lige præcis hvad man skal have Det er super fedt ! 

Anmeld

19. september 2011

Maja_4000

MissChrista skriver:

hahahaah søde! Det sagde vi også i et helt år men det passede jo super med, at med en flytning kom der også ændringer, og dermed begyndte vi på det så nu er det bare sådan helt "naturligt" for os at gøre lidt ligesom vasketøjet i kælderen skal vaskes Man sparer VIRKELIG på det 

Vi har også sagt det i laaaang tid .. Men pengene er sgu små for tiden , så vi SKAL altså til og tage os sammen :b Det bliver jo ikke ligefrem bedre , når jeg skal på su 

Anmeld

19. september 2011

Mor Christa

Maja_4000 skriver:

Vi har også sagt det i laaaang tid .. Men pengene er sgu små for tiden , så vi SKAL altså til og tage os sammen :b Det bliver jo ikke ligefrem bedre , når jeg skal på su 

haha nej præcis. det var også en af grundene til vi begyndte på det - at jeg jo skal på SU .. men det er jo bare lige at lave en madplan, du kan evt få min her, og så kan du rende ned og handle til det, og så se hvro meget du sparer 
I dag. Kylling og rodfrugter marineret og i ovnenen 
I morgen: Hjemmelavet burgere
onsdag; Pitabrød
Torsdag: Koteletter m porre og bønner og smørstegte kartofler
Fredag: Frikadeller
Lørdag: wok med svinekød og grøntsager
Søndag: Rugbrød

Så kom igang !! 

Anmeld

19. september 2011

LilleMie

Det er hermed besluttet, at når flytningen i weekenden er overstået, så skal vi også i gang med at lave madplan for en uge af gangen!

Vi har snakket om det mange gange, men har bare ikke kunne tage os sammen. Det er åbentbart lettere at sidde hver aften kl. 17 og finde på noget og så derefter tage ud at handle

Anmeld

19. september 2011

Maja_4000

MissChrista skriver:

haha nej præcis. det var også en af grundene til vi begyndte på det - at jeg jo skal på SU .. men det er jo bare lige at lave en madplan, du kan evt få min her, og så kan du rende ned og handle til det, og så se hvro meget du sparer 
I dag. Kylling og rodfrugter marineret og i ovnenen 
I morgen: Hjemmelavet burgere
onsdag; Pitabrød
Torsdag: Koteletter m porre og bønner og smørstegte kartofler
Fredag: Frikadeller
Lørdag: wok med svinekød og grøntsager
Søndag: Rugbrød

Så kom igang !! 

Det lyder sgu godt Og ikke fattigmands-agtigt Haha .. 

Ligger du din ud hver uge så ? Så skal vi andre ikke tænke Hehe
Jeg har rester til idag .. Så dét er billig mad (; Kæresten er først hjemme 20.30 .. Så gider jeg ikke stå og lave alt muligt  

Anmeld

19. september 2011

Mor Christa

LilleMie skriver:

Det er hermed besluttet, at når flytningen i weekenden er overstået, så skal vi også i gang med at lave madplan for en uge af gangen!

Vi har snakket om det mange gange, men har bare ikke kunne tage os sammen. Det er åbentbart lettere at sidde hver aften kl. 17 og finde på noget og så derefter tage ud at handle

haha sådan gjorde vi også før i tiden - men det er så trlæs at handle ind hver dag Du bliver VIRKELIG lettet over at vide hvad I skal have at spise hver dag , og vide at der allerede er handlet ind til det.. Det giver så meget luft i hverdagen
Kan kun anbefale at komme igang  

Anmeld

19. september 2011

metski83

Super godt, det tror jeg også vi skal til.

Der ryger alt for meget ekstra i vognen/kurven ellers. Det bliver hurtigt dyrt.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.