Det gi'r pote at handle ind til en uge af gangen :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10.189 visninger
73 svar
0 synes godt om
19. september 2011

Mor Christa

Jaa. Wuhuuu.. Vi flyttede jo d 1 august, og der besluttede vi os for, at nu ville vi lave madplan til en hel uge af gangen, og så handler jeg ind hver mandag.. Det er simptlehen utroligt at man kan spare så meget på det .. Før der brugte vi nok.. jamen 5-6000 på mad i måneden.. Nu har jeg lige været nede og handle ti lhele ugen (med rugbrød og pålæg og frugt og MME ti lsønnen og aftensmad osv osv) for 351 kroner Hvor er det fedt 
sidste uge brugte vi 400 kroner.. Det kan altså godt betale sig

Ville bare dele en optur på min vej  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. september 2011

Frk. Himmelblå

Halløj

Hvor handler du? Og hvad indeholder madplanen? Jeg mener, står den på havregrød og spagetti-heinz eller er der lækkerier i indkøbskurven? 

Jeg er imponeret

Anmeld

19. september 2011

Preghiera

MissChrista skriver:

Jaa. Wuhuuu.. Vi flyttede jo d 1 august, og der besluttede vi os for, at nu ville vi lave madplan til en hel uge af gangen, og så handler jeg ind hver mandag.. Det er simptlehen utroligt at man kan spare så meget på det .. Før der brugte vi nok.. jamen 5-6000 på mad i måneden.. Nu har jeg lige været nede og handle ti lhele ugen (med rugbrød og pålæg og frugt og MME ti lsønnen og aftensmad osv osv) for 351 kroner Hvor er det fedt 

Fedt! Hvor handler du så henne? Og bruger du de der madplaner supermarkederne har på nettet eller sidder du og planlægger søndag aften?

Vi vil nemlig også gerne blive bedre til at købe ind til det vi skal bruge, men står altid med nogle mærkelige rester til sidst som vi ikke kan bruge

Anmeld

19. september 2011

Frøken J.

Man sparer nemlig så meget! Handlede også lige ind til en hel uge i fredags for 387 kroner

Anmeld

19. september 2011

LeneKE

Vi gør det også og det er virkelig vildt hvor meget man sparer  Vi kører i Bilka en gang i mellem og handler kød ind, for de har de store pakker og tilbud (5 for 200 eller hvordan det nu plejer at være) og så pakker vi det om i fryseposer, så det passer med fx 250 gram hakket oksekød - der er altså også nogle penge at spare

Anmeld

19. september 2011

K&S

MissChrista skriver:

Super skønt for jer...!

Vi har stadig ikke fået gang i madplanen endnu, meeeen vi har alligevel sparet penge på mad i denne måned i forhold til ellers - og det er udelukkende fordi, det er manden, der har handlet, så han har KUN handlet det, der stod på listen

Og jeg nyder ikke at skulle handle  

Anmeld

19. september 2011

ESV

MissChrista skriver:

Vi gør det samme og det er SÅ fedt.. at kunne bruge så lidt og stadig spise SÅ godt..  Og så er det bare lidt lækkert det kan lade sig gøre og frigive midler til nogle lidt sjove ting så som evt spise ude eller tage en tur i biografen. Jeg er på su så det er noget af det der ellers ikke ville være råd til..

Anmeld

19. september 2011

Mor Christa

Frk. Himmelblå skriver:

Halløj

Hvor handler du? Og hvad indeholder madplanen? Jeg mener, står den på havregrød og spagetti-heinz eller er der lækkerier i indkøbskurven? 

Jeg er imponeret

Det er faktisk en lækker madplan ( hvis du spørger mig ) ..
Jeg handlede i dag i super best, men nogen gange handler jeg også i Netto, Fakta osv osv ..
Kan da lige skrive hvad vi skal ha' :
I dag: Kylling og rodfrugter i ovn
I morgen : Pitabrød
Onsdag: Hjemmelavede burgere
Torsdag: Koteletter på porrebund med bønner og smørstegte kartofler i persille
Fredag: frikadeller og kartofler og sovs
Lørdag: Wok med svinekød og grøntsager
Søndag: rugbrød

Det skal så også lige siges, at vi har både hakket svinekød og koteletter i fryseren - det hjælper jo også på det .. Desuden havde vi kartofler og gulerødder hjemme så det er jo også sparet væk ..  

Anmeld

19. september 2011

Mor Christa

Preghiera skriver:

Fedt! Hvor handler du så henne? Og bruger du de der madplaner supermarkederne har på nettet eller sidder du og planlægger søndag aften?

Vi vil nemlig også gerne blive bedre til at købe ind til det vi skal bruge, men står altid med nogle mærkelige rester til sidst som vi ikke kan bruge

Det er super fedt I dag handlede jeg i Super Best. Men handler også i Netto og Fakta.. Jeg laver helt selv madplanen søndag aften - jeg gider ikke de der på nettet fordi det er oftes noget vi ikke gider ha' .. 

Anmeld

19. september 2011

Mor Christa

Frøken J. skriver:

Man sparer nemlig så meget! Handlede også lige ind til en hel uge i fredags for 387 kroner

jamen det er jo hel vildt fedt!!! I dag handlede jeg for 351 kroner inkl. MME til sønnen!! (det er jo 69 kr i sig selv ) Amen jeg er lykkelig 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.