Det gi'r pote at handle ind til en uge af gangen :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. september 2011

twinboys

Ja vi handler ind hver søndag og også efter madplanen... og det er ekstrem hvor meget man sparer og man bruger alt i køleskabet...

Før handlede jeg bare og sikke meget jeg altid smed ud... det sker ikke mere...

Majbritt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. september 2011

Mor Christa

K&S skriver:

Super skønt for jer...!

Vi har stadig ikke fået gang i madplanen endnu, meeeen vi har alligevel sparet penge på mad i denne måned i forhold til ellers - og det er udelukkende fordi, det er manden, der har handlet, så han har KUN handlet det, der stod på listen

Og jeg nyder ikke at skulle handle  

Haha det kan jeg godt forstå Jeg kan nu godt lide at handle med min søn.. Synes det er så hyggeligt - og jeg er blevet god til at holde mig til hvad der står på listen og ikke alt mulig andet .. 
Men det er bare super fedt at spare så meget  

Anmeld

19. september 2011

ESV

Frk. Himmelblå skriver:

Halløj

Hvor handler du? Og hvad indeholder madplanen? Jeg mener, står den på havregrød og spagetti-heinz eller er der lækkerier i indkøbskurven? 

Jeg er imponeret

Nu kan jeg jo ikke svare for TS, men vi gør det samme og vi spiser hverken grød eller pasta med ketchup..

Vi spiser gerne fisk 1-2 gange om ugen og da jeg er MEGA kræsen er det faktisk kun laks vi får, kylling er vi også glade for og spiser det i hvert fald 2 gange om ugen og ofte mere.

Vi handler gerne i netto og handler 1 gang om ugen og det bliver altid mellem 350-500 kr. alt afhængig af om vi er løbet tør for dåsekonserves (tomat osv) og toiletpair osv osv...

Anmeld

19. september 2011

Mor Christa

ESV skriver:

Vi gør det samme og det er SÅ fedt.. at kunne bruge så lidt og stadig spise SÅ godt..  Og så er det bare lidt lækkert det kan lade sig gøre og frigive midler til nogle lidt sjove ting så som evt spise ude eller tage en tur i biografen. Jeg er på su så det er noget af det der ellers ikke ville være råd til..

Jamen præcis! og dte er altså god mad vi skal have i løbet af ugen, så det er jo vildt imponerende at man kan gøre det så billigt.
En af grundene til at vi begyndte på madplan er også, at jeg skal på SU ti ljanuar, og så vil der nemlgi ikke være råd til så meget, så det er så fedt at se at man faktisk kan spare SÅ meget ved det!! Wee  

Anmeld

19. september 2011

Maja_4000

Dét må vi til og gå igang med .. NU skal der gøres alvor af det

Anmeld

19. september 2011

Frøken J.

MissChrista skriver:

jamen det er jo hel vildt fedt!!! I dag handlede jeg for 351 kroner inkl. MME til sønnen!! (det er jo 69 kr i sig selv ) Amen jeg er lykkelig 

Fedt fedt fedt

Anmeld

19. september 2011

Mor Christa

twinboys skriver:

Ja vi handler ind hver søndag og også efter madplanen... og det er ekstrem hvor meget man sparer og man bruger alt i køleskabet...

Før handlede jeg bare og sikke meget jeg altid smed ud... det sker ikke mere...

Majbritt

Præcis! Vi smed simpelthen også så meget mad ud før, og det var så deprimerende at se Men nu, der holder man sig jo bare til madplanen og så kører det bare  Det er lækkert!

Anmeld

19. september 2011

Mor Christa

Maja_4000 skriver:

Dét må vi til og gå igang med .. NU skal der gøres alvor af det

hahahaah søde! Det sagde vi også i et helt år men det passede jo super med, at med en flytning kom der også ændringer, og dermed begyndte vi på det så nu er det bare sådan helt "naturligt" for os at gøre lidt ligesom vasketøjet i kælderen skal vaskes Man sparer VIRKELIG på det 

Anmeld

19. september 2011

Frøken J.

Frk. Himmelblå skriver:

Halløj

Hvor handler du? Og hvad indeholder madplanen? Jeg mener, står den på havregrød og spagetti-heinz eller er der lækkerier i indkøbskurven? 

Jeg er imponeret

Jeg kan komme med vores eksempel Jeg handlede for 387 til en uge.. Deri er iregnet en dag med rester, en spise ude dag og en rugbrødsdag. Vi besøger nemlig svigerne en gang om ugen, og tit laver jeg en stor gang chili con carne, hvor der altid er til fryseren, som vi kan få. Og rugbrødsdag behøver ikke være kedeligt. Har købt godt med lækkert pålæg denne uge, stadig indenfor de 387

Fredag: Rugbrødsdag
Lørdag: Chili con carne (hertil bliver der også til fryseren)
Søndag: Brændende kærlighed
Mandag: Aspargessuppe fra fryseren
Tirsdag: Spise ude
Onsdag: Svensk pølseret
Torsdag: Nudler og grøntssager i wok

Anmeld

19. september 2011

twinboys

Præcis! Vi smed simpelthen også så meget mad ud før, og det var så deprimerende at se Men nu, der holder man sig jo bare til madplanen og så kører det bare  Det er lækkert!

Og man køber heller ikke alt muligt andet end det der står på sedlen...

Majbritt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.