Snakker i med maven??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. september 2011

SaNiNa

Ja da det er lige så godt som at snakke med sig selv, så nu det lillepigen jeg snakker med og hun får nogle ordre men det er lidt lige som om hun ikke hører efter.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. september 2011

Den kommende far

isabellamor skriver:

da jeg var gravid jaa så snakkede jeg da med maven... og jeg spillede en masse musik.. tina dickow for det meste og det elsker han at høre i dag også. og han falder helt til ro når vi hører tina D.. 

jeg gad ikke høre noget som jeg ikke selv gad at høre på... 

min mor kender en der havde hjemmefødsel der hørte black sabbath under fødslen, og efter fødslen kunne barnet falde i søvn til black sabbath hvis det var ked af det osv... det var lidt sejt..

hehe det må jeg lige huske

MVH
Den kommende far

Anmeld

19. september 2011

Den kommende far

Sanne og Nicklas skriver:

Ja da det er lige så godt som at snakke med sig selv, så nu det lillepigen jeg snakker med og hun får nogle ordre men det er lidt lige som om hun ikke hører efter.

sådan er det med de små

MVH
Den kommende far

Anmeld

19. september 2011

TbCp

Næææ det gør jeg ikke... tænker at alt det jeg snakker til andre mennesker kan han høre derinde, så han lærer nok min stemme at kende.

Anmeld

19. september 2011

Frøken J.

Af og til! Nogen gange føler jeg mig lidt dum ved at gøre det Men hvis hun er meget hyper, synger jeg Dorthe Kollos "Velkommen til verden", og så falder hun til ro. Det synes jeg er ret sødt! Vi driller hende også nogen gange. Min kæreste laver nogen gange pruttelyde på min mave, og så spjætter hun helt vildt derinde. Hehe!

Anmeld

19. september 2011

Den kommende far

Frøken J. skriver:

Af og til! Nogen gange føler jeg mig lidt dum ved at gøre det Men hvis hun er meget hyper, synger jeg Dorthe Kollos "Velkommen til verden", og så falder hun til ro. Det synes jeg er ret sødt! Vi driller hende også nogen gange. Min kæreste laver nogen gange pruttelyde på min mave, og så spjætter hun helt vildt derinde. Hehe!

hahaha det er sødt

MVH
Den kommende far

Anmeld

19. september 2011

-Sigrid-

Den kommende far skriver:

hehe sådan tror jeg også jeg er

MVH
Den kommende far

Det tror jeg er meget normalt

Anmeld

19. september 2011

lycly

Hvor mange af jer snakker med maven, spiller musik for maven eller lignende? 

Vi har bla. købt nogle cd'er med klassisk babymusik som angiveligt skulle gøre babyen falder ned når den er sur hvis musikken bliver spillet for den allerede under graviditeten så den kender det.

Men vi hører det nu også fordi det er sødt musik 

MVH
Den kommende far

Jeg snakkede aldrig for maven, min kæreste gjorde. Men vi spillede musik for den. Som vi så også spiller for hende nu, men den virker nu ikke mere beroligende end så meget andet

Anmeld

19. september 2011

maria1988

jeg snakker meget med Noah inde i maven og jeg synger for ham og det samme gør min kæreste og hans to drenge  

og han sparker får de lov til at holde på min mave en af gangen og så kan de sige noget hvis de vil ellers synger de for ham og det er bare dejligt fordi at så er lille Noah jo vand til ders stemmer når det er han kommer ud

Anmeld

19. september 2011

-Sigrid-

hehe Håber at mig og baby har samme musik smag

MVH
Den kommende far

Jeg lå og lyttede til det fordi jeg ville sove, og så begyndte hun og sparke lidt, og så puttede jeg det derned og så sparkede hun ikke mere, faldt bare til ro 

Go' pige! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.