Snakker i med maven??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. september 2011

Camillee

Den kommende far skriver:

Hvor mange af jer snakker med maven, spiller musik for maven eller lignende? 

Vi har bla. købt nogle cd'er med klassisk babymusik som angiveligt skulle gøre babyen falder ned når den er sur hvis musikken bliver spillet for den allerede under graviditeten så den kender det.

Men vi hører det nu også fordi det er sødt musik 

MVH
Den kommende far

Da vi ventede Elias snakkede og sang vi meget. Det kunne være alle muglige ting som hvor højt vi elsker ham og hvad jeg mon skulle lave til aftensmad (:
Jakob snakkede med ham når han kom hjem fra arbejde. og Elias reagerede med skud og møven rundt det inde, SKØNT
og jeg sang hverdag og flere gange om dagen de samme sange hvis han blev meget urolig.
Han er født i uge 34 og de første par dage kunne vi ikke "bare" tage ham når han var ked af det eller utryg på pga ledninger og slanger, men når jeg sag for ham, fandt han til ro,  for han kunne høre vi var hos ham.
og i dag Elsker han stadig de samme sange og falder hurtigt til ro hvis vi synger.

Jeg har også tænke mig at snakke med splinten når jeg kommer længere hend (:  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. september 2011

Den kommende far

Camillee skriver:

Da vi ventede Elias snakkede og sang vi meget. Det kunne være alle muglige ting som hvor højt vi elsker ham og hvad jeg mon skulle lave til aftensmad (:
Jakob snakkede med ham når han kom hjem fra arbejde. og Elias reagerede med skud og møven rundt det inde, SKØNT
og jeg sang hverdag og flere gange om dagen de samme sange hvis han blev meget urolig.
Han er født i uge 34 og de første par dage kunne vi ikke "bare" tage ham når han var ked af det eller utryg på pga ledninger og slanger, men når jeg sag for ham, fandt han til ro,  for han kunne høre vi var hos ham.
og i dag Elsker han stadig de samme sange og falder hurtigt til ro hvis vi synger.

Jeg har også tænke mig at snakke med splinten når jeg kommer længere hend (:  

så sødt

MVH
Den kommende far

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.