Snakker i med maven??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. september 2011

Den kommende far

-Sigrid- skriver:

Og i forgårs spillede jeg noget forskelligt musik og fandt ud af at hun godt kan lide blød rock 

hehe Håber at mig og baby har samme musik smag

MVH
Den kommende far

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. september 2011

Mor til Mike

Den kommende far skriver:

Hvor mange af jer snakker med maven, spiller musik for maven eller lignende? 

Vi har bla. købt nogle cd'er med klassisk babymusik som angiveligt skulle gøre babyen falder ned når den er sur hvis musikken bliver spillet for den allerede under graviditeten så den kender det.

Men vi hører det nu også fordi det er sødt musik 

MVH
Den kommende far

Min kæreste snakker med maven KONSTANT, hver aften fortæller han vores lille søn hvor meget han elsker ham, og glæder sig til at have ham i sine arme osv. Han nuser maven hele tiden og kysser den konstant, så han er allerede i meget kontakt med den lille, og det har åbenbart virket, da bettemanden reagere voldsomt på min kæreste stemme, og når min kæreste kommer hjem fra arbejde er det somom den lille ved det er farmand, og skal lige markere sig

Anmeld

18. september 2011

Den kommende far

Misselbek skriver:

Min kæreste snakker med maven KONSTANT, hver aften fortæller han vores lille søn hvor meget han elsker ham, og glæder sig til at have ham i sine arme osv. Han nuser maven hele tiden og kysser den konstant, så han er allerede i meget kontakt med den lille, og det har åbenbart virket, da bettemanden reagere voldsomt på min kæreste stemme, og når min kæreste kommer hjem fra arbejde er det somom den lille ved det er farmand, og skal lige markere sig

nej hvor sødt håber selv på den samme reaktion fra vores lille baby

MVH
Den kommende far

Anmeld

18. september 2011

Den kommende far

er der nogle af jer der har erfaring med klassisk musik til babyer??

MVH
Den kommende far

Anmeld

18. september 2011

Jakob'sMor

Vi har bla. købt nogle cd'er med klassisk babymusik som angiveligt skulle gøre babyen falder ned når den er sur hvis musikken bliver spillet for den allerede under graviditeten så den kender det.

MVH
Den kommende far

Ja jeg snakkede med maven især efter vi fik kønsscanning og nu ventede vi ikke bare en baby men Jakob

Anmeld

18. september 2011

Den kommende far

Jakob'sMor skriver:

Ja jeg snakkede med maven især efter vi fik kønsscanning og nu ventede vi ikke bare en baby men Jakob

ja lige præcis vi har begge allerede at særligt forhold til dutten men det bliver endnu stærkere når man kan sætte køn på 

MVH
Den kommende far

Anmeld

18. september 2011

Brams

MVH
Den kommende far

Under graviditeten talte og sang jeg rigtig meget for maven. Lærke genkendte nogle af sangene da hun blev født og blev tryg når hun hørte dem. Det er helt sikkert en god ide

Anmeld

18. september 2011

Den kommende far

Brams skriver:

Under graviditeten talte og sang jeg rigtig meget for maven. Lærke genkendte nogle af sangene da hun blev født og blev tryg når hun hørte dem. Det er helt sikkert en god ide

det er godt at høre

MVH
Den kommende far

Anmeld

18. september 2011

Jakob'sMor

ja lige præcis vi har begge allerede at særligt forhold til dutten men det bliver endnu stærkere når man kan sætte køn på 

MVH
Den kommende far

Ja det gjorde det hos os - så var det lidt mere virkligt

Anmeld

18. september 2011

Den kommende far

Jakob'sMor skriver:

Ja det gjorde det hos os - så var det lidt mere virkligt

helt sikkert Vi glæder os rigtig meget til at få kønnet at vide

MVH
Den kommende far

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.