Snakker i med maven??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. september 2011

Fru Aagaard

Herhjemme snakker vi alle tre til Lillepigen i mors mave, og faren er begyndt at bruge navn - selvom vi har tre, men vi fandt så også ud af, at da han snakkede med det ene navn, blev hun helt vildt, og stille da han sagde et andet - måske hun allerede har en farvorit

Vi vil dog helst vente med at sige navne til vi helt sikre på hvad det skal være, hvorfor skal det dog være så svært Men, min mand elsker og snakke og nusse og ae maven hver dag. Det samme gør jeg, og jeg synger også for hende

Vores store datter synger og fortæller rim og remser og laver ansigter til hende, og fortæller at storesøster er klar, så NU må hun gerne komme ud, og at hun håber hun kommer på hendes fødselsdag d. 30 dec. Så nu må vi se

Elsker at vi snakker og synger og nusser maven, og det gør Lillipigen også

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. september 2011

Den kommende far

Fru Aagaard skriver:

Herhjemme snakker vi alle tre til Lillepigen i mors mave, og faren er begyndt at bruge navn - selvom vi har tre, men vi fandt så også ud af, at da han snakkede med det ene navn, blev hun helt vildt, og stille da han sagde et andet - måske hun allerede har en farvorit

Vi vil dog helst vente med at sige navne til vi helt sikre på hvad det skal være, hvorfor skal det dog være så svært Men, min mand elsker og snakke og nusse og ae maven hver dag. Det samme gør jeg, og jeg synger også for hende

Vores store datter synger og fortæller rim og remser og laver ansigter til hende, og fortæller at storesøster er klar, så NU må hun gerne komme ud, og at hun håber hun kommer på hendes fødselsdag d. 30 dec. Så nu må vi se

Elsker at vi snakker og synger og nusser maven, og det gør Lillipigen også

Det er lige sådan det skal være 

MVH
Den kommende far

Anmeld

19. september 2011

Fru Aagaard

Den kommende far skriver:

Det er lige sådan det skal være 

MVH
Den kommende far

I hvert fald for os

Nogle synes vi lidt mærkelige, men tja - det kan vi da godt sige N Jeg synes det naturligt, og vi gjorde det samme med den store

Man skal jo bare gøre det der føles rigtigt for en

Anmeld

19. september 2011

Den kommende far

Fru Aagaard skriver:

I hvert fald for os

Nogle synes vi lidt mærkelige, men tja - det kan vi da godt sige N Jeg synes det naturligt, og vi gjorde det samme med den store

Man skal jo bare gøre det der føles rigtigt for en

hvornår begyndte i at snakke til maven osv

MVH
Den kommende far

Anmeld

19. september 2011

NinaNymannMadsen

hvornår begyndte i at snakke med maven??

MVH
Den kommende far

Da vi fandt ud af jeg var gravid så det har været fra jeg var 4 uger henne.

Anmeld

19. september 2011

Den kommende far

NNM skriver:

Da vi fandt ud af jeg var gravid så det har været fra jeg var 4 uger henne.

hehe så er jeg vidst allerede lidt bagud men mener at have hørt at baby først kan høre fra uge 18. kan det passe?

MVH
Den kommende far

Anmeld

19. september 2011

Fru Aagaard

hvornår begyndte i at snakke til maven osv

MVH
Den kommende far

Da vi havde været til NF scanning, gjorde dog også før uge 12, men derefter, havde vi jo set alt var godt og den blev der, også kunne man jo rigtig ånde lettet op

Anmeld

19. september 2011

Den kommende far

Fru Aagaard skriver:

Da vi havde været til NF scanning, gjorde dog også før uge 12, men derefter, havde vi jo set alt var godt og den blev der, også kunne man jo rigtig ånde lettet op

kender godt følelsen min kæreste er 15+5 idag

MVH
Den kommende far

Anmeld

19. september 2011

NinaNymannMadsen

hehe så er jeg vidst allerede lidt bagud men mener at have hørt at baby først kan høre fra uge 18. kan det passe?

ja det kan godt passe.

Anmeld

19. september 2011

Isabella_mor

Hvor mange af jer snakker med maven, spiller musik for maven eller lignende? 

Vi har bla. købt nogle cd'er med klassisk babymusik som angiveligt skulle gøre babyen falder ned når den er sur hvis musikken bliver spillet for den allerede under graviditeten så den kender det.

Men vi hører det nu også fordi det er sødt musik 

MVH
Den kommende far

da jeg var gravid jaa så snakkede jeg da med maven... og jeg spillede en masse musik.. tina dickow for det meste og det elsker han at høre i dag også. og han falder helt til ro når vi hører tina D.. 

jeg gad ikke høre noget som jeg ikke selv gad at høre på... 

min mor kender en der havde hjemmefødsel der hørte black sabbath under fødslen, og efter fødslen kunne barnet falde i søvn til black sabbath hvis det var ked af det osv... det var lidt sejt..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.