Snakker i med maven??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. september 2011

Wimmie

Den kommende far skriver:

Hvor mange af jer snakker med maven, spiller musik for maven eller lignende? 

Vi har bla. købt nogle cd'er med klassisk babymusik som angiveligt skulle gøre babyen falder ned når den er sur hvis musikken bliver spillet for den allerede under graviditeten så den kender det.

Men vi hører det nu også fordi det er sødt musik 

MVH
Den kommende far

Her reagerer baby med puf og spark når vi snakker - men når min mand synger for maven bliver der helt stille - jeg tror det er fordi hun ligger og holder sig for ørerne og venter på at det skal gå væk

Har tænkt mig at begynde at spille noget fra min musiksamling for hende - prøve at præge hende til en god musiksmag fra starten

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. september 2011

Den kommende far

Wimmie skriver:

Her reagerer baby med puf og spark når vi snakker - men når min mand synger for maven bliver der helt stille - jeg tror det er fordi hun ligger og holder sig for ørerne og venter på at det skal gå væk

Har tænkt mig at begynde at spille noget fra min musiksamling for hende - prøve at præge hende til en god musiksmag fra starten

hvis jeg brød ud i sang ville baby helt sikkert holde sig for ørene

MVH
Den kommende far

Anmeld

19. september 2011

NinaNymannMadsen

vi snakker alle 3 til maven her hjemme. min datter på 2 siger hej og kysser maven og nusser om maven. og så har hun sagt at lillesøster gerne må komme ud snart.

farman taler til maven hver dag og fortæller hvor meget han glæder sig til endnu en pige.

og jeg snakker også til hende,det er sådan med at nu må hun gerne snart komme og vi glæder os og sådan nogen ting.

og så høre vi hver dag musik, og jeg læser højt for min datter på 2 så der får lillesøster jo også en historie med på vejen.

Anmeld

19. september 2011

Den kommende far

NNM skriver:

vi snakker alle 3 til maven her hjemme. min datter på 2 siger hej og kysser maven og nusser om maven. og så har hun sagt at lillesøster gerne må komme ud snart.

farman taler til maven hver dag og fortæller hvor meget han glæder sig til endnu en pige.

og jeg snakker også til hende,det er sådan med at nu må hun gerne snart komme og vi glæder os og sådan nogen ting.

og så høre vi hver dag musik, og jeg læser højt for min datter på 2 så der får lillesøster jo også en historie med på vejen.

Lyder rigtig sødt Dejligt at høre at det hos jer er ligesom hos os et helt familie projekt

MVH
Den kommende far

Anmeld

19. september 2011

NinaNymannMadsen

Lyder rigtig sødt Dejligt at høre at det hos jer er ligesom hos os et helt familie projekt

ja. indrager min datter i alt da hun ikk er ældre har hun svært ved at forstå hvad der foregår men det er blevet nemmere for hende nu da hun har mærket lillesøster sparke.

har kun 20 dage til termin så det skal nok blive spændene at se hvordan hun reagere når lillesøster kommer med hjem.

Anmeld

19. september 2011

Den kommende far

NNM skriver:

ja. indrager min datter i alt da hun ikk er ældre har hun svært ved at forstå hvad der foregår men det er blevet nemmere for hende nu da hun har mærket lillesøster sparke.

har kun 20 dage til termin så det skal nok blive spændene at se hvordan hun reagere når lillesøster kommer med hjem.

ja det er altid spændende og sjovt at se hvordan ældre søskende reagerer når der kommer en lille ny 

Men det afhænger vel også meget af  hvordan forældrene reagerer

MVH
Den kommende far

Anmeld

19. september 2011

NinaNymannMadsen

ja det er altid spændende og sjovt at se hvordan ældre søskende reagerer når der kommer en lille ny 
Men det afhænger vel også meget af  hvordan forældrene reagerer

det ved jeg ikke. det finder vi jo nok ud af.
ved bare at hun skal være med i alt hun kan være med til hvad det angår lillesøster.

Anmeld

19. september 2011

Den kommende far

NNM skriver:

det ved jeg ikke. det finder vi jo nok ud af.
ved bare at hun skal være med i alt hun kan være med til hvad det angår lillesøster.

Det tror jeg er en rigtig god strategi

MVH
Den kommende far

Anmeld

19. september 2011

NinaNymannMadsen

Det tror jeg er en rigtig god strategi

det har vi fået anbefalet af andre der også har haft ældre søskende

Anmeld

19. september 2011

Den kommende far

NNM skriver:

det har vi fået anbefalet af andre der også har haft ældre søskende

hvornår begyndte i at snakke med maven??

MVH
Den kommende far

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.