Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hvor mange af jer snakker med maven, spiller musik for maven eller lignende?
Vi har bla. købt nogle cd'er med klassisk babymusik som angiveligt skulle gøre babyen falder ned når den er sur hvis musikken bliver spillet for den allerede under graviditeten så den kender det.
Men vi hører det nu også fordi det er sødt musik
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Lige pt. har jeg en alvors samtale med maven!
Løbende under graviditeten ja så har jeg da snakket med maven...
Mira0911 skriver: Lige pt. har jeg en alvors samtale med maven! Løbende under graviditeten ja så har jeg da snakket med maven...
hehe er der skideballe??
Jeg ligger og snakker lidt med hende i løbet af dagen, opdrager og siger at hun skal opføre sig ordentligt, og om aftenen fortæller jeg hende hvor meget jeg glæder mig til januar
Hendes far snakker også til maven - især når han tror jeg sover
hehe er der skideballe?? MVH Den kommende far http://babydutten.blogspot.com/
Ja sq da!!! Jeg får ikke min søvn om natten og heller ikke om dagen...
Jeg har prøvet at være hamrende aktiv de sidste dage i håb om at det kunne sætte gang i noget... Jeps ved godt der ikke er noget som kan sætte noget i gang... Baby kommer når hun vil...
Men har altså termin i morgen - Så håber da lidt at der snart sker noget...
Med min første gik jeg lige præcis 14 dage over tid... Hun er født 42+0...
Den kommende far skriver: Hvor mange af jer snakker med maven, spiller musik for maven eller lignende? Vi har bla. købt nogle cd'er med klassisk babymusik som angiveligt skulle gøre babyen falder ned når den er sur hvis musikken bliver spillet for den allerede under graviditeten så den kender det. Men vi hører det nu også fordi det er sødt musik MVH Den kommende far http://babydutten.blogspot.com/
Jada..det har jeg altid gjort med mine.Sunget, snakket, nynnet og leget.Og så har jeg spillet musik for troldungerne derinde..og opdagde hurtigt at fostre faktisk allerede der har forskellig smag KærligstSussie
Og i forgårs spillede jeg noget forskelligt musik og fandt ud af at hun godt kan lide blød rock
-Sigrid- skriver: Jeg ligger og snakker lidt med hende i løbet af dagen, opdrager og siger at hun skal opføre sig ordentligt, og om aftenen fortæller jeg hende hvor meget jeg glæder mig til januar Hendes far snakker også til maven - især når han tror jeg sover
hehe sådan tror jeg også jeg er
Mira0911 skriver: Ja sq da!!! Jeg får ikke min søvn om natten og heller ikke om dagen... Jeg har prøvet at være hamrende aktiv de sidste dage i håb om at det kunne sætte gang i noget... Jeps ved godt der ikke er noget som kan sætte noget i gang... Baby kommer når hun vil... Men har altså termin i morgen - Så håber da lidt at der snart sker noget... Med min første gik jeg lige præcis 14 dage over tid... Hun er født 42+0...
bliver spændende held og lykke
Den kommende far skriver: bliver spændende held og lykke MVH Den kommende far http://babydutten.blogspot.com/
Tak tak..
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128