Anonym skriver:
Er der nogen er jer der har farvet hår mens i er/var gravide?
Jeg har læst og læst og spurgt en masse, men synes der er delte meninger...
Ved nogen af jer om det er bedst at farve når man er gravid eller når man ammer?
Er der forskel på om man helfarver eller kun får striber i?
Er der forskel på om man bruge økologiske produkter eller bare hvad frisøren nu normalt bruger?
Håber i kan hjælpe mig 

Da jeg var gravid med min datter, der fik jeg farvet hår.
Jeg fik lyse striber i toppen, da jeg havde en forfærdelig grim udvoksning og vi skulle til konfirmation. Jeg kunne bare ikke holde ud at se på det. Så ja, jeg fik lige farvet toppen, så de værste udvoksninger var skjult og så blev jeg klippet.
Blev hverkan farvet eller klippet med min søn. Men efter fødslen blev jeg farvet og klippet. Fik lyse striber i hele håret og blev fikset helt op, han var vel omkring 2 mdr.
Da jeg var gravid denne gang, der vidste jeg ikke jeg var gravid, blev farvet og klippe om torsdagen eller fredagen, fik lyse striber i hele håret og blev klippet og om mandagen, der stod jeg med en positiv test i hånden. Så jeg vidste ikke jeg var gravid, ellers havde jeg ikke taget den helt store tur.
Men min generelle holdning er, at man skal være varsom med det.
Og jeg vil til hver en tid NU, bruge økologi frisør, eller vente til efter man har født. Det er noget giftigt stads.
*CAmilla 38+1
Anmeld