Hårfarvning gravid???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. september 2011

nusenjo88

Höör skriver:

Økologiske organiske kemikalie frie produkter hos en grøn frisør kan du sagtens.. Det har jeg fået besked om fra snart alle i sygehusvæsnet jeg har mødt i forbindelse med min graviditet.. 

DU skal bare huske at dit hår ikke tager imod farven som hvis det var kemikalie fyldt  

Helt enig.. Jeg fik det samme at vide ved frisører og sundhedsproffessionlle da jeg var gravid. Så jeg tog til en frisør der bruger produkter uden de skadelige stoffer i og min søn er sund og rask og riiiiigtig køn

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. september 2011

Anneiris

Er der nogen er jer der har farvet hår mens i er/var gravide?

Jeg har læst og læst og spurgt en masse, men synes der er delte meninger...

Ved nogen af jer om det er bedst at farve når man er gravid eller når man ammer?

Er der forskel på om man helfarver eller kun får striber i?

Er der forskel på om man bruge økologiske produkter eller bare hvad frisøren nu normalt bruger?

Håber i kan hjælpe mig

Da jeg var gravid farvede jeg mit hår 2 gange, med SYOSS Hårfarve.  Jeg synes du skal gøre det i mens du er gravid, end når du ammer.

Anmeld

14. september 2011

Anonym trådstarter

TUSIND tak for alle jeres svar 

Jeg kan sige at jeg nu tog en hurtig beslutning og bestilte tid ved frisøren - som også sagde at det ikke skader når det kun er striber, da de ikke kommer i direkte kontakt med hovedbunden + at deres farver er uden amoniak og derfor ikke så kraftige 

Anmeld

14. september 2011

Baby_girl2011

Anonym skriver:

Ved nogen af jer om det er bedst at farve når man er gravid eller når man ammer?

Er der forskel på om man bruge økologiske produkter eller bare hvad frisøren nu normalt bruger?

Håber i kan hjælpe mig

Jeg ville personlig ikke gøre det.. Kan godt leve med at jeg ligner pis i 9mdr + plus det løse..

Anmeld

15. september 2011

biimse

Jeg har købt Hennafarve af Zafir herinde, det er jo uden alle de kemikalier og sådan . Det er jeg rigtig godt tilfreds med Farven holder meget længere end dem du køber.

Jeg har selv langt hår, som var farvet rødt inden jeg blev gravid, og jeg ville være rigtig træt af at ende med udgroninger ned til skuldrene ;P

Anmeld

15. september 2011

Bryndis

Anonym skriver:

Håber i kan hjælpe mig

Hvorfor i alverden kan man ikke bare vente med at få farvet hår, tage sol og alt det pjat til man har født og ammet? Kan virkelig ikke forstå at man skal gå så meget op i at se så satans godt ud når man er gravid. Tænk dog på jeres barns bedste og ikke jeres eget ego.

Beklager det sure opstød men bare min mening.

Anmeld

15. september 2011

Anonym trådstarter

Bryndis skriver:

Hvorfor i alverden kan man ikke bare vente med at få farvet hår, tage sol og alt det pjat til man har født og ammet? Kan virkelig ikke forstå at man skal gå så meget op i at se så satans godt ud når man er gravid. Tænk dog på jeres barns bedste og ikke jeres eget ego.

Beklager det sure opstød men bare min mening.

Der er vi gudskelov så forskellige 

Anmeld

15. september 2011

lycly

Höör skriver:

Ej det er altså ikke sandt sveske

Det er sandt hvis det kun er øko kemilaier så er det et fedt, men økologiske organiske kemikaliefrie produkter, SOM de fleste ØKO produkter hos en frisør er kan du sagtens bruge
Tænk på alle de gange du vasker hænder? Proppet med kemikalier, der er bare ikke mange der tænker over det  

Medmindre man vasker hænder i Neutral sæbe

Anmeld

15. september 2011

Bryndis

Anonym skriver:

Der er vi gudskelov så forskellige 

Ja gudsketak og lov. Jeg tænker 100% på mine børn helbred end mit eget ego. Men ja der er vi HELDIGVIS meget forskellige.

Anmeld

15. september 2011

chael

Anonym skriver:

Håber i kan hjælpe mig

Da jeg var gravid med min datter, der fik jeg farvet hår.

Jeg fik lyse striber i toppen, da jeg havde en forfærdelig grim udvoksning og vi skulle til konfirmation. Jeg kunne bare ikke holde ud at se på det. Så ja, jeg fik lige farvet toppen, så de værste udvoksninger var skjult og så blev jeg klippet.

Blev hverkan farvet eller klippet med min søn. Men efter fødslen blev jeg farvet og klippet. Fik lyse striber i hele håret og blev fikset helt op, han var vel omkring 2 mdr.

Da jeg var gravid denne gang, der vidste jeg ikke jeg var gravid, blev farvet og klippe om torsdagen eller fredagen, fik lyse striber i hele håret og blev klippet og om mandagen, der stod jeg med en positiv test i hånden. Så jeg vidste ikke jeg var gravid, ellers havde jeg ikke taget den helt store tur.

Men min generelle holdning er, at man skal være varsom med det.

Og jeg vil til hver en tid NU, bruge økologi frisør, eller vente til efter man har født. Det er noget giftigt stads.

*CAmilla 38+1

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.