Jeg holder på at leverpostej-farven er hot!
Ej, for at være alvorlig, så tror jeg at man skal være meget forsigtig med hårfarve...og ikke kun når man er gravid. Jeg kan sagtens forstå, at man gerne vil se godt ud...men jeg forstår ikke, at man bevidst vil udsætte sig selv, sit mulige ufødte barn og miljøet for allergifremkaldende-, kræftfremkaldende- og hormonforstyrrende stoffer.
...og så kan jeg heller ikke lade være med at tænke på, at det der ikke sætter sig i håret, på et eller andet tidspunkt ender i det grundvand som mine børn og mulige børnebørn skal drikke...
...og så er jeg bange for at frisører ikke altid ved hvad de taler om...de færreste af dem har vel en baggrund som biokemikere...ikke for at nedgøre frisører på nogen måde, men de kan vel kun fortælle det som de læser på pakken eller får at vide fra producenten??? -i øvrigt forstår jeg slet ikke de vil arbejde med hårfarve, de står jo øverst på listen over arbejdespladser med kræftrisiko, netop pga hårfarve...men det er vist en helt anden diskussion ;-)
Hvor ville verden være et renere sted, hvis bare vi huskede at fortælle hinanden, at vi er smukke som vi er...for det er I, piger!!!
Anmeld