Hårfarvning gravid???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.142 visninger
58 svar
0 synes godt om
14. september 2011

Anonym trådstarter

Er der nogen er jer der har farvet hår mens i er/var gravide?

Jeg har læst og læst og spurgt en masse, men synes der er delte meninger...

Ved nogen af jer om det er bedst at farve når man er gravid eller når man ammer?

Er der forskel på om man helfarver eller kun får striber i?

Er der forskel på om man bruge økologiske produkter eller bare hvad frisøren nu normalt bruger?

Håber i kan hjælpe mig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. september 2011

LR85

Jeg ville personligt ikke gøre det. Der er for mange skadelige kemikalier i, som blir optaget a huden, går i blodet og direkte til fosteret. Men man kan sikkert godt, det er vel et holdningsspørgsmål

Anmeld

14. september 2011

Anonym trådstarter

louiseandersen85 skriver:

Jeg ville personligt ikke gøre det. Der er for mange skadelige kemikalier i, som blir optaget a huden, går i blodet og direkte til fosteret. Men man kan sikkert godt, det er vel et holdningsspørgsmål

Så du ville hverken gøre det som gravid eller når du ammer?

Puha det er jo skrækkeligt at skulle vente så længe  men ved samtidig heller ikke om jeg vil tage chancen..

Anmeld

14. september 2011

-Sigrid-

Det er bedst slet ikke at gøre det før du er færdig med at amme. Du kan læse om det i en folder du har fået ved jm som hedder noget med god kemi

Det er ligemeget om det er øko ;b

Anmeld

14. september 2011

Carl-Emil's mor

Anonym skriver:

Ved nogen af jer om det er bedst at farve når man er gravid eller når man ammer?

Er der forskel på om man bruge økologiske produkter eller bare hvad frisøren nu normalt bruger?

Håber i kan hjælpe mig

Økologiske organiske kemikalie frie produkter hos en grøn frisør kan du sagtens.. Det har jeg fået besked om fra snart alle i sygehusvæsnet jeg har mødt i forbindelse med min graviditet.. 

DU skal bare huske at dit hår ikke tager imod farven som hvis det var kemikalie fyldt  

Anmeld

14. september 2011

Sabine...!

da jeg var gravid med min søn farvede jeg hår 1 gang i måneden..

da jeg var gravid med min datter farvede jeg hår de første 3 måneder (men mit hår var så ødelagt at det skulle ha en hår farvnings pause)

det er helt op til dig selv.. det er jo et valg du tager.. lige som det er et valg man tager om man bruger hårlak, perfume og make-up...

de siger at det ikke er super sundt for babyen... men har ALDRIG hørt om at de har kunne bevise at det er direkte skadeligt...

Anmeld

14. september 2011

morethanperfect

Anonym skriver:

Håber i kan hjælpe mig

Jeg ville sleeet ikke gøre det , hverken under graviditet eller under amning .. 

Anmeld

14. september 2011

Carl-Emil's mor

-Sigrid- skriver:

Det er bedst slet ikke at gøre det før du er færdig med at amme. Du kan læse om det i en folder du har fået ved jm som hedder noget med god kemi

Det er ligemeget om det er øko ;b

Ej det er altså ikke sandt sveske

Det er sandt hvis det kun er øko kemilaier så er det et fedt, men økologiske organiske kemikaliefrie produkter, SOM de fleste ØKO produkter hos en frisør er kan du sagtens bruge
Tænk på alle de gange du vasker hænder? Proppet med kemikalier, der er bare ikke mange der tænker over det  

Anmeld

14. september 2011

-Sigrid-

Höör skriver:

Ej det er altså ikke sandt sveske

Det er sandt hvis det kun er øko kemilaier så er det et fedt, men økologiske organiske kemikaliefrie produkter, SOM de fleste ØKO produkter hos en frisør er kan du sagtens bruge
Tænk på alle de gange du vasker hænder? Proppet med kemikalier, der er bare ikke mange der tænker over det  

Haha det jeg ved er kun noget jeg har spurgt JM om og den der folder ;b

Kender du til noget andet, så er det bare iorden

Anmeld

14. september 2011

Anonym trådstarter

Okay, der er meget delte meninger kan jeg høre..

Og god pointe med at man også dagligt vasker hænder i sæbe med kemikalier m.m. - jeg kan i hvert fald ikke garantere at de er af den sunde slags på mit job eller når jeg er ude..

Det er godt nok svært. Men tror i det er bedst når man er gravid eller ammer, hvis nu man skal vælge?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.