Hvilken Abort?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. september 2011

Pige2009

Anonym skriver:

ja jeg skal ind og have en abort på fredag hvilket jeg ikke ikke er stolt af.. og bare vil have det overstået...

Men nogle siger man kan vælge imellem en medicinsk og en kirugisk har altid troet at de bestemte alt efte rhvor langt henne man var...

Men hvad skal man så vælge... Fryter en medicinsk så meget da jeg har hørt det skulle gøre så fandens ondt især når man har børn i forvejen... men ved også der er større risisis forbundet med en kirugisk.. hvad vælger man?

En kærlig tanke til dig... Har været det igennem og det er ikke sjovt. De andre har allerede svaret, hvad jeg også ville.

Kh. Linda

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. september 2011

Dansker I Holland

Puja krydser for at det kommer til og gå hurtigt Har selv fået en medicinsk abort før og det var sq ikke sjovt. Men det kunne simpelthen ikke betale sig for os at få det barn. Blandt andet fordi vores forhold var i stykker osv... Held og lykke med det hele

Anmeld

12. september 2011

Anonym trådstarter

lisbeth2910 skriver:

Hvor langt er du henne?

Jeg er ikke sikker men tror jeg er i 6 uge.

Anmeld

12. september 2011

Darling<3

DAs mor skriver:

Min medicinske var desværre ikke frivillig... Men var ikke i tvivl om metoden da jeg så selv skulle vælge!!!

Min var frivillig "tvang" fra kærestens side - selvom man er en gammel stodder er det ikke ensbetydende med at man er klar til at blive far

Anmeld

12. september 2011

LISBETH:-)

Anonym skriver:

Jeg er ikke sikker men tror jeg er i 6 uge.

Så er jeg ret sikker på at du vil blive tilbudt en medicinsk og kun hvis den ikke virker så en kirurisk! Man lægger normalt ikke folk i fuld narkose hvis det ikke er nødvendigt. Man forsøger altid mindste indgrebet først!

Anmeld

12. september 2011

LinLin

Honey<3 skriver:

Min var frivillig "tvang" fra kærestens side - selvom man er en gammel stodder er det ikke ensbetydende med at man er klar til at blive far

Øv...

Anmeld

12. september 2011

Darling<3

DAs mor skriver:

Øv...

Meget:/ ender nok som en gammel skør katte dame, har allerede de 2 første

Anmeld

12. september 2011

LinLin

Honey<3 skriver:

Meget:/ ender nok som en gammel skør katte dame, har allerede de 2 første

Mon dog

Anmeld

12. september 2011

FrkDitte

Anonym skriver:

ja jeg skal ind og have en abort på fredag hvilket jeg ikke ikke er stolt af.. og bare vil have det overstået...

Men nogle siger man kan vælge imellem en medicinsk og en kirugisk har altid troet at de bestemte alt efte rhvor langt henne man var...

Men hvad skal man så vælge... Fryter en medicinsk så meget da jeg har hørt det skulle gøre så fandens ondt især når man har børn i forvejen... men ved også der er større risisis forbundet med en kirugisk.. hvad vælger man?

Hejsa,For ca. 3timer siden opsatte jeg de tabletter man får til medicinsk abort. Efter en lille times tid startede smerterne.. Hold da op hvor gjorde det ondt. Jeg kunne slet ikke være nogen steder, bare sidde og vugge og jamre. Efter halvanden time begyndte de smertestillende at virke og jeg har nu overskud til at skrive lidt herinde...Jeg fik valget mellem medicinsk og kirurgisk. Skulle ha været 11+0 idag, men fosteret var gået til omkring 7+6.Kan kun sige at sker det her igen så vælger jeg kirurgisk.Jeg har stadig ondt men det er til at holde ud.Jeg har ingen børn.Så jeg vil ærlig at sige at det gør fandens ondt.Du får lige et knus med på vejen...Knus ditte

Anmeld

12. september 2011

mortilnoahogmelina

DAs mor skriver:

Der er altså en "mellemgruppe" hvor man selv kan vælge.

Jeg var i 9. uge og valgte selv!

TS: Vil til hver en tid anbefale kirurgisk! Har prøvet begge dele; medicinsk (MA) og kirurgisk (frivilligt).

Medicinsk var virkeligt ubehageligt: man får en pille, som giver "veer" og så kommer alt det ud

Kirurgisk: mødte ind kl 8 (fastende) kom ind på operationsstuen kvart over og på opvøgningen kvart i ni, hvor jeg så var en time hvorefter jeg kunne tage hjem. Ingen gener efterfølgende!

Okay men der er åbenbart stor forskel om det er offentlig sygehus eller en gyn klinik som fortager det .

FOr jeg vi lavede min på en gyn klinik og der var der ikke noget valg eller en mellem gruppe , jeg fortalte bare om min erfaring .

Men jeg synes kun det er godt andre kan fortælle om deres og hjælpe ts

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.