Hvilken Abort?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.974 visninger
56 svar
0 synes godt om
12. september 2011

Anonym trådstarter

ja jeg skal ind og have en abort på fredag hvilket jeg ikke ikke er stolt af.. og bare vil have det overstået...

Men nogle siger man kan vælge imellem en medicinsk og en kirugisk har altid troet at de bestemte alt efte rhvor langt henne man var...

Men hvad skal man så vælge... Fryter en medicinsk så meget da jeg har hørt det skulle gøre så fandens ondt især når man har børn i forvejen... men ved også der er større risisis forbundet med en kirugisk.. hvad vælger man?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. september 2011

Kris89

Kender intet til det desværre.

ville bare ikke lige forsvinde uden et  og så synes jeg det er super flot at du har taget beslutningen hvis det ikke kunne være anderledes

Anmeld

12. september 2011

lycly

Anonym skriver:

ja jeg skal ind og have en abort på fredag hvilket jeg ikke ikke er stolt af.. og bare vil have det overstået...

Men nogle siger man kan vælge imellem en medicinsk og en kirugisk har altid troet at de bestemte alt efte rhvor langt henne man var...

Men hvad skal man så vælge... Fryter en medicinsk så meget da jeg har hørt det skulle gøre så fandens ondt især når man har børn i forvejen... men ved også der er større risisis forbundet med en kirugisk.. hvad vælger man?

Min veninde fik en medicinsk abort engang og hun blev rigtig dårlig af det fordi det hele ikke kom med ud. Så hun skulle ALLIGEVEL ind og have en udskrabning. Hun ville ønske hun havde fået den kirurgiske . Du får lige en 

Anmeld

12. september 2011

mortilnoahogmelina

Du kan ikke selv vælge , er du imellem 4 og 8 uger henne er det en medicinsk er du imellem 8 og 12 er den kiruisk .

Du skal have et stort kram absolut ingen sjov situation du står i .

Anmeld

12. september 2011

Blirnokaldrigfru

Hej, jeg står midt i en missed abortion, og skal have en medicinsk abort på onsdag.. (trin 1 er idag).. Min læge spurgte om ikke jeg helst ville prøve medicinsk først? og jeg svarede jo.. Jeg ser ingen grund til at komme under fuld narkose unødvendigt, og da jeg er opereret tidligere, en meget stor operation faktisk, ved jeg, at det kan være meget ubehageligt efter dette.. Men kan da give besked onsdag, hvor slemt det er

Anmeld

12. september 2011

Mor Christa

Jeg har selv prøvet en medicinsk abort - det GØR ondt og det er IKKE sjovt slet ikke de første dage, men jeg ville hellere medicinsk end kirugisk, da jeg er total panisk overfor det der med fuld narkose.. Jeg vil aller helst undgå det.. Men jeg havde nu heller ikke noget valg, da jeg ikek var særlig langt henne.. det er også nogetg med, at jo længere du er henne jo mere ondt gør det når du skal ha' en medicinsk.. så hvor langt er du henne?

Stort trøste kram til dig

Anmeld

12. september 2011

Anonym trådstarter

Kris89 skriver:

Kender intet til det desværre.

ville bare ikke lige forsvinde uden et  og så synes jeg det er super flot at du har taget beslutningen hvis det ikke kunne være anderledes

Tak skal du have... og lige pt kan det desværre ikke anderledes... det gør ondt at måtte indrømme og det er skide hårdt.. men har ikke andet valgt lige nu.

Anmeld

12. september 2011

Kris89

Anonym skriver:

Tak skal du have... og lige pt kan det desværre ikke anderledes... det gør ondt at måtte indrømme og det er skide hårdt.. men har ikke andet valgt lige nu.

og så synes jeg det er super du har truffet det valg du har

Anmeld

12. september 2011

Anonym trådstarter

Pernille08 skriver:

Du kan ikke selv vælge , er du imellem 4 og 8 uger henne er det en medicinsk er du imellem 8 og 12 er den kiruisk .

Du skal have et stort kram absolut ingen sjov situation du står i .

Tak for svar... men det ar også sådan jeg troede det var men på nettet står der at man får valget... og den kirugiske kan fortages i samme tidsrum som den medicinske også.

Anmeld

12. september 2011

Anonym trådstarter

anonym88 skriver:

Hej, jeg står midt i en missed abortion, og skal have en medicinsk abort på onsdag.. (trin 1 er idag).. Min læge spurgte om ikke jeg helst ville prøve medicinsk først? og jeg svarede jo.. Jeg ser ingen grund til at komme under fuld narkose unødvendigt, og da jeg er opereret tidligere, en meget stor operation faktisk, ved jeg, at det kan være meget ubehageligt efter dette.. Men kan da give besked onsdag, hvor slemt det er

Det må du meget gerne og er ked af det på dine vegne..!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.