Hvilken Abort?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. september 2011

Anonym trådstarter

MissChrista skriver:

Jeg har selv prøvet en medicinsk abort - det GØR ondt og det er IKKE sjovt slet ikke de første dage, men jeg ville hellere medicinsk end kirugisk, da jeg er total panisk overfor det der med fuld narkose.. Jeg vil aller helst undgå det.. Men jeg havde nu heller ikke noget valg, da jeg ikek var særlig langt henne.. det er også nogetg med, at jo længere du er henne jo mere ondt gør det når du skal ha' en medicinsk.. så hvor langt er du henne?

Stort trøste kram til dig

Jamen jeg ved ikke hvor langt henne jeg er men tror jeg er i 6 uge... men det kan kun scanningen svare på...!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. september 2011

Anonym trådstarter

Kris89 skriver:

og så synes jeg det er super du har truffet det valg du har

tak

Anmeld

12. september 2011

mortilnoahogmelina

Anonym skriver:

Tak for svar... men det ar også sådan jeg troede det var men på nettet står der at man får valget... og den kirugiske kan fortages i samme tidsrum som den medicinske også.

Okay det ved jeg så desværre ikke .
Men jeg har stået i fuldstændig sammen situation som dig hvor det bare ikke var godt at få barn lige nu , og jeg fik ikke noget valg . Jeg fik en medicinsk , og idag er jeg glad for det blev det .

Det er pissf hårdt og ja det gør da ondt , men jeg vil sige det gjorder slet ikke så ondt som jeg havde fået fortalt her inde .

Jeg passer endda min søn alene . Det var intet problem her .

Anmeld

12. september 2011

Anonym trådstarter

Pernille08 skriver:

Okay det ved jeg så desværre ikke .
Men jeg har stået i fuldstændig sammen situation som dig hvor det bare ikke var godt at få barn lige nu , og jeg fik ikke noget valg . Jeg fik en medicinsk , og idag er jeg glad for det blev det .

Det er pissf hårdt og ja det gør da ondt , men jeg vil sige det gjorder slet ikke så ondt som jeg havde fået fortalt her inde .

Jeg passer endda min søn alene . Det var intet problem her .

Tak for svar... frygter det bare så meget er så bange og ked af det heldigvis støtter min kæreste mig hele vejen igennem men skal være sammen med min svigerfamilie hele weekenden og de skal bare ikke se mig sådan... Vil bare gerne have det overstået og de skal ikke vide noget...

Anmeld

12. september 2011

mortilnoahogmelina

Anonym skriver:

Tak for svar... frygter det bare så meget er så bange og ked af det heldigvis støtter min kæreste mig hele vejen igennem men skal være sammen med min svigerfamilie hele weekenden og de skal bare ikke se mig sådan... Vil bare gerne have det overstået og de skal ikke vide noget...

JEg forstår dig virkelig godt , JEg havde det lige sådan .
Jeg skulle til konfirmationen i weekenden hvor jeg skulle have den om tirsdagen , hold kæft hvor var det bare ikke sjovt jeg tænkte på det konstant .

Hvis du får en medicinsk , så tager du de første piller fredag og skal selv ligge de andre op søndag sådan var det i mit tilfælde .

Anmeld

12. september 2011

Anonym trådstarter

Pernille08 skriver:

JEg forstår dig virkelig godt , JEg havde det lige sådan .
Jeg skulle til konfirmationen i weekenden hvor jeg skulle have den om tirsdagen , hold kæft hvor var det bare ikke sjovt jeg tænkte på det konstant .

Hvis du får en medicinsk , så tager du de første piller fredag og skal selv ligge de andre op søndag sådan var det i mit tilfælde .

jamen jeg skal til fest fredag aften og til familie tam tam søndag... det er noget værre lort...

Anmeld

12. september 2011

mortilnoahogmelina

Anonym skriver:

jamen jeg skal til fest fredag aften og til familie tam tam søndag... det er noget værre lort...

DE første piller gør kun at fostret ikke er levedygtig mere , måske du bløder en smule ikke nogen smerter . Og hvis får du nogen piller på sygehuset du skal tage som altså virker .

DE andre du selv skal ligge op gør du bare inden sengetid , jeg gjorder det lige da jeg gik i seng så de virket om natten hvilket jeg havde det rigtig godt med .

Anmeld

12. september 2011

Anonym trådstarter

Pernille08 skriver:

DE første piller gør kun at fostret ikke er levedygtig mere , måske du bløder en smule ikke nogen smerter . Og hvis får du nogen piller på sygehuset du skal tage som altså virker .

DE andre du selv skal ligge op gør du bare inden sengetid , jeg gjorder det lige da jeg gik i seng så de virket om natten hvilket jeg havde det rigtig godt med .

Mange tak for svar... håber bare på det går hurtigt... og uden for mange smerter for det ville jeg slet ikke kunne bære..!

Anmeld

12. september 2011

Blirnokaldrigfru

Først vil jeg lige sige at jeg er i 10 uge.. så det med tidsrum passer ikke helt

og 2, man vælger jo selv , om man selv vil lægge stikpillerne op, eller om sygeplejerskerne skal gøre det - og så kan det naturligvis ikke blive til nat, da man så skal blive på sygehuset i 4-6 timer..

held og lykke

Anmeld

12. september 2011

mortilnoahogmelina

anonym88 skriver:

Først vil jeg lige sige at jeg er i 10 uge.. så det med tidsrum passer ikke helt

og 2, man vælger jo selv , om man selv vil lægge stikpillerne op, eller om sygeplejerskerne skal gøre det - og så kan det naturligvis ikke blive til nat, da man så skal blive på sygehuset i 4-6 timer..

held og lykke

OKay , jeg fik min fortaget på en gyn klinik og der skulle man selv så jeg kan kun tale af den erfaring jeg har .
OG Jeg fik af vide at reglerne var sådan hvad angår medicinsk eller kiruisk men igen kan jeg kun tale af min egen erfaring

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.